20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem vil du ikke se i NUFC drakt neste sesong?  (Lest 16544 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du ikke se i NUFC drakt neste sesong?
« Svar #30 på: 21. Juni 2007, 23:17 »
Cisse
Diuof
K Phillips
Bellamy
Oleguer
G Horsefield
Kommer egentlig ikke på flere.

Jeg vil også gjerne slippe å se Carr og Baba neste sesong
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 21. Juni 2007, 23:24 »
Nå har jo Sam sagt at det er fare for at samtlige forsvarere pr dags dato, bortsett fra Taylor med stor sannysynlighet vil bli frigitt/solgt/kastet til ulvene i løpet av sommeren.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

folesvert

• Gjest
« Svar #32 på: 23. Juni 2007, 15:03 »
Babayaro
Butt
Carr
Ameobi
El Hadji Diouf
Steven Gerrard (får vondt i magen hver gang jeg ser han ... spiller grisestygt)
... ingen fra Manchester United
Darius Vassell (makan til møkkaspiller)
Samaras (makan til møkkaspiller)

... ellers er mange hjertelig velkommen bare de blør for drakta

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 23. Juni 2007, 16:52 »
BUTT?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 23. Juni 2007, 16:55 »
Denne mannen har tydeligvis masser av hat til Manchelster United.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 23. Juni 2007, 17:16 »
Ja, Nicky Butt vil jeg OVERHODET IKKE se i Newcastledrakt når 07/08 sesongen sparkes i gang. Han er WAY OVER THE TOP, og dere som ikke innser dette, bør vel snart begynne å innse det, evt. sjekke synet sitt.

Jajajajaja, han hadde en brukbar sesong sist sesong, men herregud, så god var han ikke. Han kan ikke tilføre et fremadstormende Newcastlelag noe som helst. I tillegg til å hamstre og bolstre ett helt nytt forsvar bør Sam hente inn en ny sentral midtbanespiller, som jeg har skrevet før.
Butt bør gå, og da har vi kun Emre og Barton(nei, Dyer er ingen solid sentral midtbanespiller, han blir for svak og faller lett igjennom der).

Og ja, jeg er fullstendig klar over at det er forsvaret det må satses på fremover, men i tillegg bør det hentes en SM. Hva med Edmilson, evt. Motta?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 23. Juni 2007, 17:21 »
Vi er i dag linket med Lyons Alou Diarra i diverse franske medier forteller SkySports..
Men når det er sagt, Nicky Butt har fortsatt masser å bidra med, og det syns jeg han effektivt beviste forrige sesong. Vår beste utespiller sammen med Milner og Tayls var han syns jeg. Og Sam Allardyce er i tillegg rette personen til å få ut det beste fra aldrende stjerner. Jeg har ingen verdens ting imot å beholde en så god og profesjonell spiller som Nicky Butt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 23. Juni 2007, 19:22 »
Det var mange, inkludert vår styreformann, som mente Gary Speed var "over the hill" da han overraskende ble solgt til Bolton. Det har han vel motbevist til de grader i flere sesonger i Bolton nå.

Speed var, og er, betydelig eldre enn Butt. Likevel er Speed på langt nær ferdig som fotballspiller. Hvorfor skulle Butt være det da, når han motbeviste ryktene i fjor, i en fryktelig dårlig sesong for Newcastle, med en manager som alle har skjelt ut etter alle kunstens regler, og som mange rangerer under både Dalglish, Souness og Gullit. I tillegg hadde Butt det handicapet at han var uønsket blant fansen og totalt utstøtt av Souness. Likevel var han meget god ved flere anledninger i Scott Parkers fravær. Scott Parker hadde en elendig sesong i fjor. Og han var det flere som felte noen tårer da dro. Likevel må Butt ha seg til helvete bort fra St. James' Park? Den skjønner jeg bare ikke.

Det er greit å ha et ekstremt hat til Manu, og alle spillere som har ikledd seg rød drakt på Old Trafford. Men Nicky Butt viste i fjor at han fortsatt har meget å bidra med som Newcastle-spiller.
Og med Sam Allardyce som manager, som har gjort gull ut av foreldet gråstein ved flere anledninger, bør det være store muligheter for at han gjentar suksessen fra i fjor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 24. Juni 2007, 02:19 »
PLEEEEASE! Butt er over the hill, over the top og over the valley! Orker ikke å bruke tid på å forklare mer. Innse det, den som kan.

folesvert

• Gjest
« Svar #39 på: 24. Juni 2007, 12:24 »
... var jo ikke mye som skulle til for å imponere på Newcastles midtbane i fjor. Ikke i noen lagdeler forresten. Speed har jeg hatt sansen for i mange mange år, Fantastisk spiller ... å sammenligne han med Butt er drøyt. Benkesliter i alle år hos Man U ... hva skal vi med han. La han gå til Sunderland.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 24. Juni 2007, 12:47 »
Tull og tøys, Nicky Butt har nettop vist at han fortsatt har mye å gi i Newcastle, da skal vi alldeles ikke selge ham. Særlig ikke etter at vi allerede har solgt Parker.

Vi kan la være å like Butt fordi han har spilt i MænJU, selv om jeg syns det er litt smållig. Men etter at Butt kom tilbake til St.James ifjor høst under de omstendighetene han kom tilbake for så å levere en kannonsessong for oss så kan ikke lenger la være å like mannen. Som Eivind(?) påpekte her før meg var han faktisk en av våre mest stablie spillere og leverte på et høyt nivå. Til tross for Obas perle på White Hart Lane, har jeg fortsatt ikke glemt at det var likesåmye Butts fortjeneste at vi hentet med oss hjem 3 poeng der etter at begge spilte en strålende kamp. Og dette er bare ett eksempel.

At Butt er litt "over the top" kan så være, men han er fortsatt mer enn god nok, og vil være det iallfall i en sessong til. I den posisjonen han spiller har det heller ikke verdens mest å si at han begynner å dra litt på åra. I tillegg fremstår Butt som en meget profesjonell spiller. Roeder hadde ikke rett i mye, men gjorde noe riktig da han hentet Butt tilbake til Newcastle etter låneoppholdt i Birmingham. Syns også han traff spikeren på hodet da han beskrev Butt som en meget profesjonell spiller og kriger som tidligere hadde kommet marsjerende ut av Fergusons fabrikk.Nicky Butts hav av rutine er heller ikke noen ulempe i laget vårt. Nei, Butt har fortsatt mye å gi, og vi har ingen grunn til å selge ham, da skal han heller ikke selges!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 24. Juni 2007, 12:55 »
Må si meg veldig enig med Joakim og Chickenman her. Vel greit Butt er ingen Fabregas eller Gerrard, men han er en utrolig flott profesjonell rutinert og solid midtbanespiller som vi kommer til å få bruk for.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 24. Juni 2007, 17:10 »
Jeg støtter Fredrik og de som mener Butt er "over the top", om han noen gang har vært det, satt jo mest på benken til ManU som backup for Keane!
At Butt var "en av våre beste spillere ifjor", eller vent, "vi" var så møkk dårlige at jeg kan heller si at han var "en av våre minst dårlige spillere ifjor" synes jeg ikke skulle veie opp for å gi han uendelig mange sesonger i NUFC på. Vi vet også at han har hjertet sitt et annet sted enn hos Newcastle United FC!

Må også si at jeg synes den sammenligningen mellom Gary Speed og Butt litt lenger oppe her er direkte urettferdig!

Når det kommer til det personlige, så må jeg innrømme at jeg ALLTID har mislikt ManU, så da også enkelt spillerne dems og deriblant Butt! Jeg gråter ikke om vi henter inn en erstatter for Butt slik at vi kan selge han/la han gå til en annen klubb. Kansje Sunderland og Roy Keane hadde vært noe for han? 

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 24. Juni 2007, 17:19 »
Butt syns eg har gjort seg fortjent til minst ein sesong til i Newcastle som backup. Eg hatar egentlig Man U over alt i livet, men Butt syns eg vi kan beholde sjølv om han kjem fra feil lag. Dyer er den midtbanespelaren vi skal selge.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 24. Juni 2007, 20:17 »
Jeg fatter og begriper ikke hvorfor dere på død og liv vil beholde dette vrakgodset. Det er som Frode sier. Butt var en av våre minst dårlige i sist sesong, thats it! Hvis klubben Newcastle skal komme seg opp på beina og begynne å vokse litt resultatmessig så er vi NØDT til å kvitte oss med sånne spillere.