20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny bortedrakt  (Lest 14101 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny bortedrakt
« Svar #30 på: 22. Juni 2007, 22:44 »
er nok lyset, inne og ute vøtt...trodde du satte opp terningkastet siden det var Owen jeg  ;D
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 22. Juni 2007, 22:58 »
Den til venstre er jo lyseblå og den i midten er jo lilla. Fargene ser helt annerledes ut.
Ser ingen lilla der, men ulikheten mellom to (egentlig) like drakter skyldes nok mildt sagt dårlig fargestyring (hvilket er litt skuffende dersom dette er offisielle bilder av klubbens nye drakter).

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 23. Juni 2007, 00:04 »
Årets bortedrakter DÅRLIGERE enn i fjor?
Fjorårets bortedrakter var katastorfe. Fatalt. Elendig. Håpløst. Og direkte stygge.

Årets bortedrakter har riktig farge, flott design og kler Newcastle mye, mye bedre enn en mørk, stygg og ekkel rødfarge.

Newcastles bortedrakter skal helst være blå. Om de er mørk blå, eller lys blå er ikke så farlig. Men de bør helst være blå. Jeg liker årets bortedrakter veldig godt, og jeg fikk faktisk litt smålyst til å kjøpe bortedrakten istedetfor hjemmedrakten når jeg kjøper meg ny drakt.

Ja, jeg syns det. Og at du ikke syns det, overrasker meg ikke overhodet. Du liker å gå mot strømmen.

Blir for dumt å diskutere draktvalg med deg, når du først sier at fjorårets rødfarger var stygge - for så å påstå at Jorge Campos sine keeperdrakter var kule!?!

Hele PL hadde ledd av oss hvis vi hadde brukt slike farger! Håper virkelig ikke det er hva du går med på byen ;)
Jeg har aldri sagt at utespillernes drakter skal se ut som Campos' keeperdrakter, men jeg synes de var utrolig tøffe, og jeg har derfor ikke det minste imot å se Given i sterke og litt gyselige farger.
Men hvordan greier jeg å motsi meg selv ved å si at jeg liker Campos' keeperdrakter og de røde bortedraktene våre fra i fjor? kan du si meg hvorfor jeg er nødt til å like røde bortedrakter og grønne, gule og lilla keeperdrakter? En keeperdrakt og en spillerdrakt er for meg to vidt forskjellige ting. Keeperen kan gjerne se ut som en klovn.

Årets lyseblå reservedrakt har en fin farge, et enkelt, men kledelig design. Ikke helt ulike fjorårets UEFA-cup-drakter. Enkelt, men stilfullt.

Fjorårets drakter hadde en kombinasjon av mørk rød, mørk blå og gull. Tre forferdelige kombinasjoner som resulterte i en av våre verste bortedrakter siden vår kanskje verste bortedrakt noensinne fra rundt Dalglish/Gullit-tida.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 23. Juni 2007, 00:15 »
Jaja, du får mene hva du vil, men sannheten er at jeg aldri har fått så mange komplimenter fra andre fans som jeg fikk da jeg brukte bortedrakten i år. Til og med tottenhamfansen likte den.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 23. Juni 2007, 00:19 »
Vel, det er uvesentlig for meg. Tottenhamfansen kan like så mye de overhodet vil. For meg er den direkte stygg, gyselig, og jeg har aldri likt den, og har ikke villet stå en meter unna den en gang. Jeg grøsset da den ble lansert, og jeg har grøsset siden. Jeg har dessverre sett laget spille i den drakten, og det har vært et forferdelig syn. Hva andre fans liker er uvesentlig for meg. Drakten er og blir direkte stygg, mens årets drakt er veldig ren og fin.

Men du likte kanskje denne også du?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 23. Juni 2007, 00:21 »
Vel, det er uvesentlig for meg. Tottenhamfansen kan like så mye de overhodet vil. For meg er den direkte stygg, gyselig, og jeg har aldri likt den, og har ikke villet stå en meter unna den en gang. Jeg grøsset da den ble lansert, og jeg har grøsset siden. Jeg har dessverre sett laget spille i den drakten, og det har vært et forferdelig syn. Hva andre fans liker er uvesentlig for meg. Drakten er og blir direkte stygg, mens årets drakt er veldig ren og fin.

Men du likte kanskje denne også du?

Jeg vet ikke med dere andre, men jeg likte den drakten. Den i sist sesong var hakket vassere dog.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 23. Juni 2007, 00:22 »
Jeg likte den der da den kom, men skammer meg over det i ettertid. Den er forferdelig. Og det er veldig trist å si det, men fjorårets bortedrakt var faktisk hakket finere, men bare såvidt, for jeg gråter hver gang jeg ser den. Den er bare helt forferdelig stygg, og uverdig Newcastle. Selv om vi ikke har en tradisjon for flotte bortedrakter.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 23. Juni 2007, 00:22 »
Likte ikke årets noe særlig, hadde håpet på noe mer lignende den argentinske drakten eller noe.

Men jeg likte fjorårets veldig godt etter at jeg ble vant med den. Likte godt den du har bilde av der og. Hehe, begynner nesten å lure litt på hvordan du kler deg.  ;)

Det var forresten voldsomt så fæle du mener disse draktene var...
« Siste redigering: 23. Juni 2007, 00:24 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 23. Juni 2007, 00:24 »
Hva andre fans liker er uvesentlig for meg. Drakten er og blir direkte stygg, mens årets drakt er veldig ren og fin.

Det oppsummerer vel grunnen til at videre diskusjoner ikke nytter.

Det du sier er og blir fakta. Punktum.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 23. Juni 2007, 00:30 »
Jeg sier ikke at det jeg sier er og blir fakta, jeg er bare forferdet over at det er mulig å like fjorårets bortedrakt. Jeg skjønner bare ikke at det er mulig å like noe som er så stygt.
Jeg respekterer at andre har andre meninger, men det betyr ikke at jeg viser noen forståelse for andres meninger. Du mener at jeg skal forstå at du er uenig med meg, og du prøver å argumentere meg bort ved å si at "alle andre liker det". Det argumentet holder ikke for meg.

For meg er det selvsagt en sannhet at fjorårets bortedrakt er direkte stygg og at årets er veldig pen. Det betyr selvsagt ikke at det er en sannhet for deg. Jeg prøver bare å argumentere for hvorfor jeg synes det jeg synes, og forklarer hvor forferdet jeg er over at andre ikke deler min oppfatning, for jeg mener det er ganske så opplagt at rødt, blått og gull ikke går særlig godt sammen. Jeg sier ikke at du MÅ mene det samme, men jeg skjønner ikke at du mener det du mener. Det er direkte gresk for meg.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 23. Juni 2007, 00:35 »
Men hvis man skal "avgjøre" om en ting er pen eller mindre pen, går det som oftest på hva flertallet mener. Du kan si at Ronaldo ikke er en god spiller, men fakta er at flertallet stemte han fram til denne prisen.

Selvsagt kan du mene den er stygg, men at du blir så forferdet når andre - mange andre - synes det motsatte, det er merkelig.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 23. Juni 2007, 00:42 »
Ja, man tendenserer til å gå mot flertallets oppfatning. Men det flertallet jeg har vært borti tidligere har aldri ment at fjorårets bortedrakt var særlig mye å skryte av. Det flertallet jeg kjenner til synes årets drakt er flott, og at fjorårets drakt er ekstremt stygg.
derfor blir jeg forferdet når jeg plutselig oppdager et nytt flertall som mener det stikk motsatte. Uansett, dette er en sak jeg har så sterke meninger om at jeg mener flertallet tar feil.

Kan ikke sammenligne det med Ronaldo. Jeg har alltid likt Ronaldo, og mener han er verdens kanskje aller beste spiss, og har vært det i flere år. Det har jeg aldri ment fordi flertallet mener det, men fordi jeg selv mener det.

Jeg har blitt lært opp til at jeg skal tro på mine egne meninger og oppfatninger, og at jeg ikke skal styre livet mitt etter hva alle andre mener. Hadde jeg gjort det hadde jeg sannsynligvis ikke turt å ytre et eneste ord på dette forumet, uten å ha forsikret meg om hva alle andre mener. Jeg hadde sannsynligvis heller ikke turt å vise meg i det offentlige rom.

Jeg har alltid trodd at jeg var helt på linje med det store flertallet i denne saken, og jeg trodde virkelig ikke at det var mulig å ha andre oppfatninger enn den jeg har. Selv om jeg kan forstå at noen velger å moderere det noe, og ikke være like bastant som meg.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 23. Juni 2007, 00:51 »
Jeg, på motsatt side, synes fjorårets bortedrakt, som skrevet før var veldig pen og ettersom tiden gikk ble jeg mer og mer vant med den, og jeg likte den bedre og bedre. At du mener at du er forferdet over at, ja, nesten samtlige her inne synes drakten er fin, forteller vel mer om deg enn om alle andre. Etter mine beregninger fungerer mahogny/mørkeblå/gull strålende. Jeg er ingen moteekspert, men ser at designet er bra og fargekombinasjonen likeså.

La oss ikke fortsette debatten om en tidligere bortedrakt i all evighet, men konkludere med at drakten var og er FIN(etter, tja, skal vi si 150 her inne + evig mange NUFC fans).

Når det gjelder tema, ny bortedrakt, så synes jeg også den er fin. den er enklere og mer stilren, noe som heller ikke trenger å være negativt. Har ikke noe i mot lyseblå farger, som Manchester City benytter seg av.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 23. Juni 2007, 19:29 »
La oss heller konkludere med at hver og en får gjøre opp sin egen mening om drakten. Både fjorårets og årets.

Jeg for min del synes kombinasjonen mahogney, mørkeblå og gull ble et makkverk i fjor, men kanskje kan det fungere dersom fargene kombineres på en annen måte. Jeg for min del synes en enkel, hel-lyseblå drakt er mer å foretrekke.

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #44 på: 23. Juni 2007, 21:19 »
Joakim: "Jeg har blitt lært opp til at jeg skal tro på mine egne meninger og oppfatninger, og at jeg ikke skal styre livet mitt etter hva alle andre mener. Hadde jeg gjort det hadde jeg sannsynligvis ikke turt å ytre et eneste ord på dette forumet, uten å ha forsikret meg om hva alle andre mener. Jeg hadde sannsynligvis heller ikke turt å vise meg i det offentlige rom.

Jeg har alltid trodd at jeg var helt på linje med det store flertallet i denne saken, og jeg trodde virkelig ikke at det var mulig å ha andre oppfatninger enn den jeg har. Selv om jeg kan forstå at noen velger å moderere det noe, og ikke være like bastant som meg."

-------
Joakim, du sier liksom mye på en gang, men allikevel ingenting. Tror jeg hopper over innleggene dine heretter, alt for langtekkelige og intetsigende.

Jeg kjenner deg ikke, så ikke ta det personlig ;)

Angående Joey Barton: hva skjer med voldssiktelsen?
Som jeg har foreslått tidligere, kan han ikke bare sone i vår vakre hjemmedrakt?  :-\   ;D