20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny bortedrakt  (Lest 14074 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny bortedrakt
« Svar #15 på: 22. Juni 2007, 15:58 »
Årets bortedrakter DÅRLIGERE enn i fjor?
Fjorårets bortedrakter var katastorfe. Fatalt. Elendig. Håpløst. Og direkte stygge.

Årets bortedrakter har riktig farge, flott design og kler Newcastle mye, mye bedre enn en mørk, stygg og ekkel rødfarge.

Newcastles bortedrakter skal helst være blå. Om de er mørk blå, eller lys blå er ikke så farlig. Men de bør helst være blå. Jeg liker årets bortedrakter veldig godt, og jeg fikk faktisk litt smålyst til å kjøpe bortedrakten istedetfor hjemmedrakten når jeg kjøper meg ny drakt.

Keeperdrakten var virkelig flott. Likte den også veldig godt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 22. Juni 2007, 16:12 »
Keeperdrakten synes jeg var direkte stygg. Som en på Newcastle-online forumet sa " det ser ut som om sennep har gått til krig på ketchup og stakkars Given kom i midten. ".

Spiller draktene også var mindre pene synes jeg. Kjedelig design...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 22. Juni 2007, 16:17 »
La merke til den eg også hehe. Keeperdrakta såg JÆVLI ut rett og slett. Kvifor dei stygge fargane? Bortedrakta var helt grei, den har aldri vore spesielt fin.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 22. Juni 2007, 16:22 »
Stygge farger. Jeg liker keeperdrakter med sterke farger. Jeg skjønner ikke den kommentaren om ketchup og Given i midten. Jeg synes keeperdrakta er spenstig og veldig tøff. Keeperdrakta skal skille seg ut. Alle kan ikke ha en gørrkjedelig helgrønn eller gul drakt og samme shorts som utespillerne.

Jeg elsket Jorge Campos' keeperdrakter. De skilte seg vesentlig fra de andre, og var direkte tøff. Selv om det var litt gyselige farger her og der. Gyselige farger på en keeperdrakt gjør ingen verdens ting. Det er bare tøft, spør du meg.

Bortedrakten er som den skal være. Lyseblå med noen merkelige sorte striper her og der. Enkel, kledelig og på mange måter sånn som reservedraktene skal være.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 22. Juni 2007, 16:31 »
Synes drakten var fin. Har også alltid syntes at den forrige bortedrakten var meget pen. PUNKTUM.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #20 på: 22. Juni 2007, 17:40 »
Jeg likte slettes ikke keeperdrakten, og lyseblå er en stygg farge. Syntes alle disse draktene hadde stygge farger, selv om designet ikke var så verst. Var ikke så bra det heller da.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 22. Juni 2007, 17:44 »
bortedrakta var rå. tror jeg kjøper den med barton bakpå

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 22. Juni 2007, 18:08 »
Årets bortedrakter DÅRLIGERE enn i fjor?
Fjorårets bortedrakter var katastorfe. Fatalt. Elendig. Håpløst. Og direkte stygge.

Årets bortedrakter har riktig farge, flott design og kler Newcastle mye, mye bedre enn en mørk, stygg og ekkel rødfarge.

Newcastles bortedrakter skal helst være blå. Om de er mørk blå, eller lys blå er ikke så farlig. Men de bør helst være blå. Jeg liker årets bortedrakter veldig godt, og jeg fikk faktisk litt smålyst til å kjøpe bortedrakten istedetfor hjemmedrakten når jeg kjøper meg ny drakt.

Ja, jeg syns det. Og at du ikke syns det, overrasker meg ikke overhodet. Du liker å gå mot strømmen.

Blir for dumt å diskutere draktvalg med deg, når du først sier at fjorårets rødfarger var stygge - for så å påstå at Jorge Campos sine keeperdrakter var kule!?!

Hele PL hadde ledd av oss hvis vi hadde brukt slike farger! Håper virkelig ikke det er hva du går med på byen ;)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 22. Juni 2007, 18:50 »
jeg synes draktene er bedre enn i fjor, liker den svarte stripa, viderefører på en måte stripene fra vår hjemmedrakt. keeperdrakta likte jeg ikke første gang jeg så den, men synes nå i ettertid at den er spenstig og litt rå!!
Blir nok ny hjemmedrakt for meg til høsten, men skal ikke utelukke bortedrakta heller:)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 22. Juni 2007, 20:40 »
Jeg synes alle draktene er fine i år jeg. Orker ikke forklarer hvorfor.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 22. Juni 2007, 21:54 »

Den til venstre: Terningkast 2
Den i midten: Terningkast 4
Den til høyre: Terningkast 2

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 22. Juni 2007, 22:18 »
Den til venstre og den i midten er jo den samma drakta bare den til venstre er langermet da Olav ;)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 22. Juni 2007, 22:18 »
er ikke Barton og Owen sin drakt like a? :P
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 22. Juni 2007, 22:18 »
Den til venstre og i midten er den samme, bare at det er et annet lys...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 22. Juni 2007, 22:35 »
Hehe, da så.

Den til venstre er jo lyseblå og den i midten er jo lilla. Fargene ser helt annerledes ut.