20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness: Magpies have problems  (Lest 8299 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Souness: Magpies have problems
« Svar #30 på: 13. Juni 2007, 23:09 »
Kan vi ikke bare enkelt og greitt konkludere med at: ja, det er dessverre problemer i klubben vår, og du trenger ikke hete Graeme Souness for å se det.

La oss bare håpe at Sam Allardyce nå klarer å rydde opp i disse problemene, for det klarte nemlig ikke Souness. Og det hjelper jo lite å adressere problemene uten å rydde opp i dem. Hvorfor skal vi uansett bruke tid på hva den brødgjøken der sier, jeg er bare glad vi er kvitt ham jeg.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #31 på: 14. Juni 2007, 12:53 »
Hehe.Litt artig å se denna idioten og ikke minst amatør "manageren" som jo var en stor del av å fint fyre mere bensin på bålet i sin tid i denna klubben.SÅKLART er det mye inntern utro i denna klubben.Det er ikke vanskelig å se men jeg tror Big Sam får ordna oppi detta.Nå har vi fått en manager som vet hva som trengs å gjøre for å ordne opp i ting iforholden til de vi har hatt i det siste ;)

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #32 på: 14. Juni 2007, 18:06 »
Souness er nok litt bitter tror jeg... Klart at fansen er veldig sultne på suksess, men det trenger ikke være noen hindring for suksess. Tvert imot tror jeg Toon Army er en forutsetning!
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

stiandyre

• Flaskebærer
  • *
  • Stian Andre. En skikkelig ''Magpie''.
    • Vis profil
    • Newcastle United <3
« Svar #33 på: 17. Juni 2007, 01:17 »
fansen savner litt suksess. får håpe det blir nå! savner litt ordentlig Newcastle spilling.
Stian Andre Dyre <3

djmattis

• Gjest
« Svar #34 på: 17. Juni 2007, 21:59 »
Souness er så bitter som det bare er mulig å bli, med en gang han så at en trener virkelig henter spennende spillere og begynner å få igang en process som er positiv må ha komme og rakke ned for at han ikke skal synke enda mere ned i historien som en av de værste Newcastle trenerene noe som senker trener statusen hans internationelt med tanke på å søke jobb osv.
Det første jeg tenkte når jeg leste at han mente Newcastle har problem som klubb så var det at det eneste problemet vi har er at vi har ansatt slike dritt trenere som han.
Han er jo faen meg en del av at Newcastle har problem i det hele tatt.
Forbanna inntørka tomat. helvete

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 17. Juni 2007, 23:59 »
Kan ikkje skjønne at det skal være problem som er så vanskelig å ta tak i. Det viktigaste er å få orden på det sportslige, trenarar og styre. Det er dette som har vore det største problemet, men det ser ut som vi har fått orden på det, iallefall er vi i ferd med å få orden på det.

Souness må være den største kødden vi har hatt i Newcastle. Saman med Dalglish den mest ubrukelige manageren.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 18. Juni 2007, 18:28 »
Hadde valgt Souness foran Roeder anyday!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 19. Juni 2007, 00:01 »
Hadde valgt Souness foran Roeder anyday!

Jeg og, Roeder er fatalt tragisk, Souness er bare tragisk.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 19. Juni 2007, 11:55 »
Neineinei, kva har Souness gjort for klubben da?

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 19. Juni 2007, 14:50 »
Kjøpte oss mange gode spillere og tok oss vel til semien i UEFA cupen mot Sporting. Var såvidt vi gikk videre derifra. Bramble og Dyer måtte da desverre ut og det va ganske så avgjørende. Roeder tok oss til 13.plass, Souness tok oss til 14.

Souness var ille ja, men Roeder var verre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 19. Juni 2007, 15:45 »
Souness tok oss til kvartfinale i UEFA-cupen mot Sporting. Og det var ikke noe såvidt der. Etter å ha skaffet oss et glimrende utgangspunkt falt vi fullstendig på ræva og ble kjørt over på en veldig brutal måte, og jeg synes vi var langt bedre og langt nærmere avansement i semien mot Marseille året før, enn vi var avansement i den forferdelige kvarten mot Sporting. Men det er klart, vi må jo på ingen måte si sannheten om Souness og hans regime i Newcastle. Og vi må på ingen måte tillegge Roeder noen som helst ære for våren 2006, og for kjøpet av en spiller som her på forumet ble kåret til vår bestemann denne sesongen.

Roeder var veldig ille, men Souness var verre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #41 på: 19. Juni 2007, 17:00 »
For meg er de like ille begge to.
Howay the Lads!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 19. Juni 2007, 17:45 »
En avstemming hadde vært fint. Tipper Roeder ender opp med nesten samtlige stemmer som værste manager.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 19. Juni 2007, 19:11 »
Roeder hadde mye dårligere utganspunkt for å lykkes en det Souness hadde.  Souness svidde opp mangfoldige millioner på spillere som ikke har gjort noe for klubben. Hadde Roeder hatt samme pengene ville han brukt dem klokere. Men det unnskylder likevell ikke Roeders elendige management.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 19. Juni 2007, 21:50 »
Jeg tror ikke du så andre kampen Joakim. Dyer ga oss ledelsen og vi rundspilte sporting. Helt til han og Bramble måtte ut. Da gikk det til helvette både offensivt å defensivt. Å vi tapte kampen 4-1 til slutt. 1.målet var Bramble på. Såvidt han fikk heada ut. 2.målet var offside, 3.målet var elendig markering, og 4.målet var stor stor tabbe av Carr. Souness feil var det iaffall ikke. Men han var rævva for det.