20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 394455 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #2295 på: 24. Aug. 2011, 14:14 »
Slik jeg har forstått det er det ganske vanlig dessverre, de tar "1.class" riktignok :)

Men om det er sant vet jeg ikke, men han typen som skrev det er en "anerkjent" fyr fra Newcastle området, ikke n vanlig ITK.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2296 på: 24. Aug. 2011, 14:20 »
Award winning reporter in north east England working for the News Guardian and News Post Leader newspapers. All views are my own.

Han som kom med det. Virker ikke som det er kødd det han kommer med.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2297 på: 24. Aug. 2011, 14:26 »
Men har ikke Barton uttalt noe sånt som han kun forlater oss om det kommer en klubb i CL på banen?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2298 på: 24. Aug. 2011, 14:33 »
Var heilt sikker på at dette ville skje 31.august rett før fristen. Er og typisk at dei 2 som var på veg ut (barton og jose) dei forsvinne, mens desse 2 mi har høyrt heile tiden skal komma dei kjem ikkje.
Det er synd viss det stemmer, då mi mysse ein av våre viktigaste spelara.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2299 på: 24. Aug. 2011, 14:39 »
davidsedgwickNE David Sedgwick
spoken to Barton, says he's talking to QPR as #NUFC dont want him so he has to go somewhere. He's on train with SSN's David Craig

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2300 på: 24. Aug. 2011, 14:41 »
Kansje di til og med har en eier som viser litt ambisjoner.

For ein møkkamann, mike ashley !!!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2301 på: 24. Aug. 2011, 14:43 »
QPR, alt er betre enn NUFC tydlegvis...

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2302 på: 24. Aug. 2011, 14:51 »
Fette tragisk hvis vi mister Barton nå! Er en av de viktigste spillerne våre, og med mindre MA har planer om å hente inn en (god) erstatter, så blir dette bare idiotisk!

Og skjer det ikke noe snart angående v.back og spiss, så er eg redd vi verken får inn det ene eller det andre! Synes gnitalusa er "litt" for gnien!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #2303 på: 24. Aug. 2011, 14:51 »
spoken to Barton, says he's talking to QPR as #NUFC dont want him so he has to go somewhere. He's on train with SSN's David Craig

NufcBano - please check other posts for exact same quotes. I know there is a lot of norwegian, but cmon. I'ts 2-3 posts above your own...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2304 på: 24. Aug. 2011, 15:19 »
På toget;

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2305 på: 24. Aug. 2011, 15:43 »
MsiDouglas Mark Douglas
QPR's offer is a 'massive' one, I'm told. Matches or betters current #NUFC contract.

:-\

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2306 på: 24. Aug. 2011, 15:44 »
Fette tragisk hvis vi mister Barton nå! Er en av de viktigste spillerne våre, og med mindre MA har planer om å hente inn en (god) erstatter, så blir dette bare idiotisk!

Og skjer det ikke noe snart angående v.back og spiss, så er eg redd vi verken får inn det ene eller det andre! Synes gnitalusa er "litt" for gnien!

Du tror kanskje på julenissen også eller?  :P ;D

Krise hvis Barton forsvinner nå!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2307 på: 24. Aug. 2011, 15:50 »
Jeg er ikke så bekymret for erstatning skal jeg være ærlig. Vi har brukbar bredde i den lagdelen for øyeblikket. Er mest bekymret for at vi mister en av de beste spillerne vi har og at han kanskje bidrar med noe som klubben trenger mer enn noensinne. Tenker da på garderoben og kampinnsats, enkelte mediesprell kan jeg godt klare meg uten. Ser likevel ikke helt gevinsten av å la han gå så hvorfor ikke bare beholde han ut sesongen?  :-\

Hvis det ikke blir handlet inn en venstreback og eventuelt en angriper så blir det lynsjestemning, det er iallefall sikkert.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2308 på: 24. Aug. 2011, 15:53 »
Vi selger spillere og vil fortsatt ikke betale mer enn £5 mill pund for en spiller, og klarer derfor ikke få inn erstatninger.. Døra for gode spillere ut er tydeligvis mer åpnet enn døra for gode spillere inn..

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2309 på: 24. Aug. 2011, 15:55 »
Han har hvertfall spandert på seg ei TAN trøye :P