20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 394483 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #2265 på: 15. Aug. 2011, 23:06 »
Grevinho mangler en del for å ta igjen Sagna hva hår angår. Sagna stiller i sin egen klasse.

Synes dog Barton så fet ut. Veldig knall!
Nei.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2266 på: 15. Aug. 2011, 23:31 »
Enig, synes Bartons sveis ikke var så ille. Minner meg så sykt om han fulle skuespilleren i en Friends-episode som skjærer biff med sverd. :P

Finnes dessverre ikke sjans i havet for at jeg tør å dra på med samme sveisen selv.

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #2267 på: 15. Aug. 2011, 23:41 »
Han friends heter gary oldman:) aka sirius black..
Uansett Barton skulle nok hatt rødt men slapp unna for engangsskyld. Gervinho(re) fikk som fortjent. Han skulle egentlig hatt rødt grunnet rar hårsveis.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2268 på: 15. Aug. 2011, 23:43 »
Folket her inne elsket håret hans i det vi holdt på og signere han :P hah
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2269 på: 15. Aug. 2011, 23:55 »
På samme måte som alle hadde hatet jb hvis han ikke var vår gærning

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #2270 på: 16. Aug. 2011, 00:06 »
At hendelsen skjer utenfor spillets gang har vel ingenting med saken å gjøre?

Hvis ikke finner jeg det meget merkelig.

Dersom spillet hadde vært på Arsenal sin banehalvdel, og Taylor bestemmer seg for å kline til RVP innenfor egen 16m, er det da straffe for Arsenal?

Ja,men ikke dersom ballen ikke er i spill. Men i Barton-situasjonen her var jo ballen i spill, og skal etter min mening dømmes straffe på.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2271 på: 16. Aug. 2011, 01:41 »
At hendelsen skjer utenfor spillets gang har vel ingenting med saken å gjøre?

Hvis ikke finner jeg det meget merkelig.

Dersom spillet hadde vært på Arsenal sin banehalvdel, og Taylor bestemmer seg for å kline til RVP innenfor egen 16m, er det da straffe for Arsenal?

Ja,men ikke dersom ballen ikke er i spill. Men i Barton-situasjonen her var jo ballen i spill, og skal etter min mening dømmes straffe på.

Jeg mener også det egentlig skulle vært straffe. Husker da Start fikk straffe 3 minutter på overtid mot Rosenborg i 2009 sesongen da en Rosenborg forsvarer fant på å dytte ned Clarence Goodson i feltet mens keeper holdt ballen trygt i henda. Dommeren dømte straffe, og Bolanos scorte på straffa og påførte Rosenborg deres eneste tap den sesongen.

Når det gjelder Steven Taylor skulle jeg betalt for å se han slå til Van Persie 70 meter ifra spillets gang. ;D

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2272 på: 16. Aug. 2011, 07:46 »
Det blir jo pr definisjon en sen forseelse.  Bare for at ballen er spillt bort kan du ikke ta en pondus:p
Han kom, ble mett og dett var dett....

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2273 på: 16. Aug. 2011, 10:02 »
I utgangspunktet er det tre ting man skal se på for å dømme direkte frispark. Er forseelsen av en art som kvalifiserer til direkte frispark, er forseelsen innenfor 16,5 metersstreken (og dermed straffespark) og er ballen i spill. Det finnes en mulighet for ikke å få straffe i mot i den situasjonen og det er om Newcastle får indirekte frispark for at Gervinho filmer. Nå husker jeg ikke hvordan spillet ble gjenopptatt, men vil tro det er dette Newcastle får.

Jeg synes forresten dommeren løser saken på en eksemplarisk måte og helt etter boka. Gult kort til de som starter slåsskampen, gult kort til keeperen som kommer løpende fra andre side av banen og rødt til han som slår som overstyrer det gule kortet han ellers skulle fått.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2274 på: 16. Aug. 2011, 12:49 »
Nydelig oppsummert.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2275 på: 16. Aug. 2011, 17:55 »
For å kaste meg på hår-debatten, så er Gervinhos sveis milevis værre synes jeg. Sagna har jo egentlig ikke sånt hår,  han setter det bare på før matchen. Sånn sett går det mer på dømmekraften hans  ;)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #2276 på: 16. Aug. 2011, 18:01 »
I utgangspunktet er det tre ting man skal se på for å dømme direkte frispark. Er forseelsen av en art som kvalifiserer til direkte frispark, er forseelsen innenfor 16,5 metersstreken (og dermed straffespark) og er ballen i spill. Det finnes en mulighet for ikke å få straffe i mot i den situasjonen og det er om Newcastle får indirekte frispark for at Gervinho filmer. Nå husker jeg ikke hvordan spillet ble gjenopptatt, men vil tro det er dette Newcastle får.

Jeg synes forresten dommeren løser saken på en eksemplarisk måte og helt etter boka. Gult kort til de som starter slåsskampen, gult kort til keeperen som kommer løpende fra andre side av banen og rødt til han som slår som overstyrer det gule kortet han ellers skulle fått.
Må si meg veldig enig... Dommer løste saken godt!

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #2277 på: 16. Aug. 2011, 18:03 »
Har det skjedd noe ang Barton og ny kontrakt?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2278 på: 16. Aug. 2011, 20:48 »
Ikke etter det jeg har fått med meg, og jeg ville blitt direkte sjokkert om jeg hadde hørt noe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2279 på: 17. Aug. 2011, 18:01 »
Joey7Barton 
Training done, sun is out and just finished a table tennis exhibition for Gosling, R Tayls and Besty. Keep practising lads. #differentlevel
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."