20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 395485 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1950 på: 08. Juli 2011, 16:16 »
Dette svekker vel troen på at Pardew kan vinne kampen mot Ashley når det gjelder ny kontrakt til Joey. Synd.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1951 på: 08. Juli 2011, 16:38 »
Vil helt klart tro det er kontraktsstatusen til Joey som er grunnen til at han ikke blir kaptein, ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1952 på: 08. Juli 2011, 17:26 »
Nå tror jeg Joey skjønner veldig godt hvorfor Colo ble valgt, og ikke han. Så jeg tror ikke dette vil ha noe å si for kontraktssituasjonen til Joey. Det vil si Joey sin interesse i å fortsette i klubben, og ikke minst for om klubben vil tilby han ny kontrakt eller ikke.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1953 på: 13. Juli 2011, 08:43 »
Joey Barton drar på treningsleir til Nederland med reservelaget, mens A-laget er i USA. Dette fordi vår midtbaneelegant ikke får innvilget arbeidstillatelse i USA.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1954 på: 13. Juli 2011, 10:54 »
Forferderlig kjedlig, og synd for Barton. Men han vet godt hvorfor, føles bare urettferdig nå som han fremstår som en helt annen person. Ungutta skal få kjørt seg i Nederland da! ;)

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1955 på: 13. Juli 2011, 11:47 »
"Unfortunately, I was denied my visa due to my past.

"I regret not being able to travel with the club on this trip, but at the same time, I don't expect to be treated any differently or more favourably than anyone else in a similar situation.

"All I can do is continue to improve as a person, which is what I intend to do."

He added: "Again, apologies to all the NUFC supporters, as well as the fast-growing legions of football supporters, in the United States who I was looking forward to meeting.

"I will see you in the future."

-
Godt sagt, Barton. 

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1956 på: 13. Juli 2011, 11:59 »
episk uttalelse.
If it has tits or wheels, count on problems!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1957 på: 13. Juli 2011, 23:38 »
Når han legger opp så tror jeg glatt Barton kan få jobb som foreleser på kurs om mediebehandling.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1959 på: 31. Juli 2011, 18:50 »
If I wanted to leave, I'd just come out and say "I want to leave" Things need addressing as am not prepared to go through a relegation again

Han graver nok sin egen grav her, han også. Men jeg må innrømme det er suspekt at Jose, Joey og Kev har gått så hardt ut mot ledelsen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1960 på: 31. Juli 2011, 18:55 »
Er jo ikke så veldig suspekt egentlig! Vi vet jo alle hvordan Ashley driver butikken!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1961 på: 31. Juli 2011, 19:01 »
Forsåvidt sant. De har nok sitt på det rene rent økonomisk fornuftig, men jeg har ingen problemer med å tro på hva Kevin Nolan sa angående elendig behandling og løfter en går vekk fra. Synd og skam.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1962 på: 31. Juli 2011, 19:04 »
If I wanted to leave, I'd just come out and say "I want to leave" Things need addressing as am not prepared to go through a relegation again

Han graver nok sin egen grav her, han også. Men jeg må innrømme det er suspekt at Jose, Joey og Kev har gått så hardt ut mot ledelsen.

Hvis det stemmer at Lambias har gitt Nolan et kontraktstilbud og så gått tilbake fra dette, er slik oppførsel ikke bra. Samtidig er det snakk om mye penger..Hvis Lambias gikk utover sine fullmakter, eller var så dum å tilby Nolan samme kontrakt som han nå fikk hos WH, skjønner jeg godt at de trakk dette tilbake. Idiotisk tilbud og oppførsel, ja, men å tilby Nolan en slik kontrakt er galskap. Selv om han har vært en viktig figur i klubben

Når det gjelder Barton begynner jeg å bli litt lei av ham. Herregud, han har oppført seg som en idiot i flesteparten av sesongene han har vært hos oss, og han har vært mye skadet. Likevel har han tjent 120 millioner. Han har hatt en god sesong siden vi signerte ham. NUFC var den eneste klubben som ville ha ham. Uten oss ville han tjent betraktelig mindre. Hvis han har litt ære aksepterer han dette og signerer den kontrakten som vi har lagt foran ham. Det skylder han klubben, og supporterne.
« Siste redigering: 31. Juli 2011, 19:09 av InspectorC »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1963 på: 31. Juli 2011, 19:25 »

Hvis det stemmer at Lambias har gitt Nolan et kontraktstilbud og så gått tilbake fra dette, er slik oppførsel ikke bra. Samtidig er det snakk om mye penger..Hvis Lambias gikk utover sine fullmakter, eller var så dum å tilby Nolan samme kontrakt som han nå fikk hos WH, skjønner jeg godt at de trakk dette tilbake. Idiotisk tilbud og oppførsel, ja, men å tilby Nolan en slik kontrakt er galskap. Selv om han har vært en viktig figur i klubben

Når det gjelder Barton begynner jeg å bli litt lei av ham. Herregud, han har oppført seg som en idiot i flesteparten av sesongene han har vært hos oss, og han har vært mye skadet. Likevel har han tjent 120 millioner. Han har hatt en god sesong siden vi signerte ham. NUFC var den eneste klubben som ville ha ham. Uten oss ville han tjent betraktelig mindre. Hvis han har litt ære aksepterer han dette og signerer den kontrakten som vi har lagt foran ham. Det skylder han klubben, og supporterne.

Han har ikke noe kontraktsforslag foran seg nå... Barton viser tross alt ambisjoner på egne vegne og klubbens. Uten slike typer som "vil noe sted" så sliter vi. Vi har tross alt mista to(AC og KN) viktige spillere og typer utenfor banen. Synes det er bra at det er noen som tør å uttale seg og noe må skje. Vi står foreløpig svakere enn hva vi gjorde 31.august 2010. Da tenker jeg ikke bare på spillermaterial, men hele fundamentet og det som skjer rundt førstelaget.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1964 på: 31. Juli 2011, 19:37 »
Han har hatt et kontraktsforslag foran seg. Men han er uenig i lengden. Det er ikke snakk om ambisjoner, det er snakk om å ta ansvar å signere kontrakten i ydmykhet for klubben som faktisk har støttet ham i tykt og tynt når ingen andre ville det.. NUFC kunne ha terminert kontrakten da han stod på som verst. Tviler på om andre klubber ville ha støtt i kø for ham da..Og hvis han var så heldig, ville han fått langt dårligere vilkår enn hva han nå hever hos oss.