20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 391493 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1860 på: 12. Juni 2011, 10:04 »

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #1861 på: 12. Juni 2011, 13:07 »

Fett, Grateful Dead hood! Barton er the man. Artig å lese tweetsa hans fra Vegas, LA, five-on-the-side spilling og poker-gambling. Big pimpin`! Player of the year på flere felt sikkert...hehe
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tussler

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1862 på: 12. Juni 2011, 23:24 »
Herlig melding på twitter i går:

We need to see this next season. The bigman is more important than just ur average joe #dressingroom http://yfrog.com/kgt7xfj

Ingen tvil om at de to gutta er close. Går èn, går begge er jeg redd.

(Forøvrig min aller første post her på forumet - fulgt med her lenge, på tide å bidra litt)

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1863 på: 13. Juni 2011, 00:09 »
Dersom de bruker hverandre til å presse klubben med deres krav, så kan de bare dra for min del.

Gode spillere > "Viktig for garderoben og en god karakter"-spillere

Any day.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1864 på: 13. Juni 2011, 00:45 »
Dersom de bruker hverandre til å presse klubben med deres krav, så kan de bare dra for min del.

Any day.

Det der var oppskriften på nedrykk i 2008/09 sesongen. Dessuten presser de ikke akkurat klubben heller, det må være lov å si hva man mener uten at folk skal tolke det negativt hele tiden.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1865 på: 13. Juni 2011, 00:50 »
Bortsett fra at mange av spillerne i "the season who must not be named" slettes ikke var så "Gode". Men forsåvidt enig, kan jo ikke sitte på dyktige spillere som ikke gidder å prestere og lager kvalm i laget. Omvendt bør vi vel heller ikke sitte på udyktige spillere som er motiverte for å prestere og lager god stemning i laget. De typene kan eventuelt få andre jobber i klubben der dette er ivaretatt tenker jeg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1866 på: 13. Juni 2011, 01:19 »
Jeg klarer uansett ikke se hvordan den twitter-meldinga der er ille på noen som helst måte. Skulle tro det var Nord-Koreas landslag vi var.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1867 på: 13. Juni 2011, 01:43 »

Any day.

Det der var oppskriften på nedrykk i 2008/09 sesongen. Dessuten presser de ikke akkurat klubben heller, det må være lov å si hva man mener uten at folk skal tolke det negativt hele tiden.

Hehe, ja, oppskriften på nedrykk var at vi hadde gode spillere. Den var god!

De presser klubben. Barton ville ikke skrive under ny kontrakt før Nolan fikk ny kontrakt. Nolan ville ha en 5 års kontrakt. Hvis det er noen som mener at disse to ikke er ute etter å sikre fremtiden med en klassisk "last big payday", så er naiviteten deres beundringsverdig.

Har ikke noe imot noen av dem, og aller helst vil jeg at de skal bli i klubben, men fra et forretningsstandpunkt så er jeg glad at klubben har satt ned foten, selv om det er en upopulær handling for fansens del.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1868 på: 13. Juni 2011, 03:18 »
Etter min mening så overdramatiserer du. Du virker nesten paranoid. Jeg skjønner dessuten godt at to karer på 29 år ønsker å spikre fremtiden sin med lange kontrakter, men jeg er samtidig enig i at det ikke er særlig lurt av klubben å gi dem altfor lange kontrakter. Men poenget her er at vi som sitter her ikke vet en døyt av hva som skjer i de forhandlingene, det kan være så mangt.

Du er ikke så dum at du ikke skjønte hva jeg mente når jeg uthevet den ene linja di. Vi hadde en haug med gode spillere den sesongen, men det var ingen som gadd å brette opp ermene og kjempe. Enkelt og greit, så skulle aldri den stallen vi hadde den sesongen aldri vært i nærheten av noe nedrykk. Stallen vi har hatt de siste 6mnd synes jeg faktisk er hakket dårligere ser man på potensial og ferdigheter, men det vi har hatt denne sesongen er "fighting spirit". Derfor er det så vanvittig viktig å ha med Kevin Nolan videre. Helst også Joey, men han er ikke like viktig.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1869 på: 13. Juni 2011, 04:05 »
Jeg skjønner godt at de vil sikre fremtiden sin. Det høres kanskje ut som jeg kritiserer dem, men det er ikke meningen min. Alle ved sine fulle fem ville prøvd å oppnå det samme. Virker som det er du som overdramatiserer her.

Vi hadde tre managere og mye annet tull som pågikk sesongen vi rykket ned. Klubbens fremtid var hele tiden uklar, vi hadde spillere som enda ikke hadde tilpasset seg PL og spillere som rett og slett ikke var gode nok. Tror dette hadde mer å si for hvordan ting gikk, og er en av grunene som førte til at mange av spillerne ikke ytet det ekstra som skulle til for å holde oss oppe.

Alt jeg vil frem til er at Barton og Nolan er gode nok for der vi er. Skal vi bli bedre, må de skiftes ut i ganske nær fremtid. Det kan bli vanskelig dersom de ruger på feite lange kontrakter. Godtar de ikke kontraktslengden de blir tilbytt, så ser jeg ikke på dem som uerstattelige.

Vi kan få inn bedre spillere, og de trenger jo ikke nødvendigvis være drittsekker de heller. Nolan og Barton er ikke de eneste spillerne som kan kjempe på banen og skape en god aura i klubben. Se f.eks Tiote.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #1870 på: 14. Juni 2011, 11:26 »
Etter min mening så overdramatiserer du. Du virker nesten paranoid.
Virker som det er du som overdramatiserer her.
Drama-queens asså ;)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1871 på: 15. Juni 2011, 16:35 »

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1872 på: 15. Juni 2011, 18:12 »
Trur både barton og nolan vet godt selv at de ikke fortjener den lønna de har. Som erfarne spillere ble det forventa at de skal ta oss rett opp i PL igjen når vi først var nede.

Nolan var usynelig da vi rykka ned. Han har tatt seg opp igjen i form av mål, men mye ellers har han ikke i maskineriet sitt. Han hever dog en rimelig høy lønn som helt sikkert kunne ha blitt brukt andre steder enn på en treg midtbanespiller som har the knack of beeing in the right place.

Barton har vært en vandrende katastrofe siden han kom til klubben. Han har overhodet ikke betalt tilbake noe av det han skylder klubben etter at han har hatt råd til alt for mye salt på brødskiva i fengselet. Vært suspandert og ja... den lista der er LANG.

At de bruker hverandre til å presse opp sine lønninger for hverandre er usmakelig i min mening. De tror de er Newcastle United. Det er de overhodet ikke. De kan begge dra for min del. Trege spillere, Barton har godt fotballhode men gjør fremdeles ting(gamsten episoden) som får han suspandert unødvendig. Men er ubrukelig på vingen, mest pga farten hans. Visst en ser til sammenlikning så har vel young, downing, nani det samme lønnsnivået, og sammenligne barton med disse vingmessig er nesten latterlig.

At Jose drar er noe jeg har forventet siden januar. Han har ikke vært interessert i å signere kontrakt i det hele tatt og har bare ventet på en mulighet til å dra til ett større lag. Håper han drar utenfor england for å spille mot han er ikke noe jeg ønsker.

GeordieLad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1874 på: 15. Juni 2011, 22:32 »
For en idiot han har vist seg til å være. Blir godt å få han vekk! han har jo øve 700.000 i uken.