20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 391500 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1830 på: 31. Mai 2011, 00:49 »
Liker virkelig fyren, og helt uenig i at han kommer til å huskes som en ny Michael Owen.

Men samtidig er jeg enig med han i at kanskje tiote heller burde fått denne prisen

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1831 på: 31. Mai 2011, 08:27 »
Det at noen klager på verdens mest ærlige mann for øyeblikket er for meg ei gåte.
Barton er vår drivkraft i laget, vår ledertype og hadde våre fast i Englandtroppen om han ikke hadde hatt en rufsete fortid.

At han har våre i dårlig form i senere tid, kan jo ha noe med at han kun har esel å passe ballen til på topp.
Omtrent alle assistene han har var til Carroll, og det kan ha en sammenheng i formdippen på slutten.
Vår klart mest innflyttelsmessige spiller, og han er riktig kåret til årets mann, i tøff konkuranse med di han melder om selv.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1832 på: 31. Mai 2011, 10:01 »
Liker virkelig fyren, og helt uenig i at han kommer til å huskes som en ny Michael Owen.

Men samtidig er jeg enig med han i at kanskje tiote heller burde fått denne prisen

Litt tidlig å si ennå. Minner om at Owen også hadde en bra sesong på Tyneside, iallfall andre halvdel.

Jeg tror mange her inne må innrømme at de sa noe annet om Owen da, enn de gjør nå.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1833 på: 31. Mai 2011, 12:32 »
Spesielt at han ikke klarer å stave Coloccini.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1834 på: 31. Mai 2011, 13:23 »
Spesielt at han ikke klarer å stave Coloccini.
Det er det ikke alle på forumet som gjør heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1835 på: 31. Mai 2011, 14:50 »
Det at noen klager på verdens mest ærlige mann for øyeblikket er for meg ei gåte.
Ærlighet varer lengst heter det? Jeg synes likevel Barton bør holde seg for god til å utlevere sine meninger om klubbledelsen da dette fremstår som noe illojalt og uprofesjonelt. Hvis hans eget ønske bare er å spille for Newcastle, noe som han selv hevder, så er det ikke lurt å twitre sarkastiske eller negative ytringer om de som skal gi han en kontrakt. Det gjør han bare mer uspiselig for ledelsen.

På samme måte så er det ikke sikkert at det var den helt rette veien å gå når han var så "ærlig" om sine konkurrenter på det engelske landslaget. Tipper at den ærligheten ikke gjorde han noen tjenester hvis målet var å få spilletid for England.

Det er ikke nødvendig å le svigermor i fjeset på første besøk fordi du synes at kjolen hennes ser totalt latterlig ut. :) Av og til så kan man enten holde kjeft eller ty til noen hvite løgner.

For all del, friskt at noen sier hva de mener, men det går også på bekostning av noe. Det er her jeg mener Barton feiler litt. Jeg håper floken løser seg, fordi han er en nøkkelspiller for oss og jeg digger han som spillertype! Desverre så gjør blant annet denne ærligheten sitt for at det ser stadig mørkere ut.

Men du og du så morsomt det skal bli å lese biografien hans en dag! Tipper det blir endel friske utsagn der!

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1836 på: 31. Mai 2011, 15:47 »
Den boken kjøper jeg hvertfall :)

Enig i den at det ofte er lurest og holde kjeft, og det hadde nok jeg gjordt, men jeg er så forbanna enig i det han sier og hvorfor han ikke vil skrive ny kontrakt, pga salg av carroll og alt annet ashley har gjort, så derfor oppfatter jeg ikke dette på noen som helst måte som ilojalt.
Pardew er kun en nippedukke for Ashley, som ikke har en dritt han skulle ha sagt.
Carroll will stay, Barton will sign, my ass !

Det som er ett annet poeng i denne saken er hvorfor skal den beste spilleren i sesongen gå kraftig ned i lønn, mens alle andre blir lovt i media det ene og det andre. Snakker om uprofesionellisme .

En kropp fungerer ikke uten hjerte, sign Joey B up .

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1837 på: 31. Mai 2011, 16:03 »
Går friskt for seg mellom Savage og Barton på Twitter i dag.  :D Liker den småertinga av hverandre, virker nesten som om de er litt glad i hverandre!  :)

Enig i den at det ofte er lurest og holde kjeft, og det hadde nok jeg gjordt, men jeg er så forbanna enig i det han sier og hvorfor han ikke vil skrive ny kontrakt, pga salg av carroll og alt annet ashley har gjort, så derfor oppfatter jeg ikke dette på noen som helst måte som ilojalt.
Jeg er forsåvidt enig jeg også med det han sier med et stort forbehold. Det Barton sier er nok bare en halv sannhet, han deler neppe ting som direkte kan stille han i et dårlig lys. Barton er ikke akkurat habil i denne saken for å si det mildt.

Hvis hver eneste spiller skulle twitret og latt seg intervjue med alt de kom over som de mente var galt, da hadde det blitt texas i de fleste klubber tror jeg. Konflikter mellom spillere, støtteapparat og klubb er nok ganske vanlig, men heldigvis så er de fleste profesjonelle nok til å ta dette på kammerset.

Om vi tenker tilbake i tid så har disse offentlige skittentøyvaskene som har gått i media sjelden ført noe bra med seg for de involverte. Kanskje med unntak av noen spillere som har gjort seg så uspiselige for sin daværende klubb, at de kom seg til en ny plass. Jeg håper (og tror) ikke dette er Barton sin strategi.

Jeg mener det er illojalt å ta slike forhold ut i offentligheten da det er klubben som blir skadelidende. Er man lojale til Newcastle så vil man også klubbens beste, selv om man er uenige i ledelsen sin strategi.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1838 på: 31. Mai 2011, 19:29 »
Først twittret han denne:
Joey7Barton Joseph Barton
Any savage fans got this on there arm...........thought not http://yfrog.com/hs59517655j

Så kom denne:
Joey7Barton Joseph Barton
Sorry @RobbieSavage8 just found one of ur fans has a tat of u. Apologies http://yfrog.com/hs93cnhj

hehehe :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1839 på: 31. Mai 2011, 21:42 »
Joey er genial på twitter! Virker som om han og Savage egentlig er kompiser, siden takhøyden er såpass stor dem i mellom, at de flirer av det og fortsetter dag etter dag :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #1840 på: 31. Mai 2011, 23:09 »
Hva for noe komplett pisspreik er dette? Barton til Liverpool? Han som er Bluenose og Evertonian...er dette rett blir det grøss. Like greit å ikke høre på ryktene enn så lenge sikkert..http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=276180

Ja, haha, den fighten mellom Savage og Barton tar ingen ende. Totalt lættis!
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1841 på: 31. Mai 2011, 23:24 »
Hva for noe komplett pisspreik er dette? Barton til Liverpool? Han som er Bluenose og Evertonian...er dette rett blir det grøss. Like greit å ikke høre på ryktene enn så lenge sikkert..http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=276180

Ser troverdig ut da flere der inne har hørt det samme!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1842 på: 31. Mai 2011, 23:33 »

Ser troverdig ut da flere der inne har hørt det samme!
Du mener at flere har "hørt" det samme?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1843 på: 31. Mai 2011, 23:43 »
This one should stay open, because another RAWKite who I trust has told me the same. Plus we know Des's credentials from the past.

Virker slik..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1844 på: 31. Mai 2011, 23:58 »

Allerede 25 sider i den tråden der. Blir spennende å se hva som skjer videre.
Om dette stemmer lurer jeg også på hvor lenge LFC har vist interesse. Barton gikk jo fra å være enig med NUFC om en ny kontrakt, men ville avvente signering til Nolan hadde gjort det samme og for å se om Carroll pengene ble reinvestert i klubben, til at han ikke hadde fått tilbud om en ny kontrakt allikevel..............