20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397116 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1815 på: 29. Mai 2011, 22:41 »
Jo, de har det, men ble ikke enige i vår. Nå har tydeligvis uenighetene gjort det slik at han per nå ikke blir tilbudt ny kontrakt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1816 på: 29. Mai 2011, 22:57 »
Vi kommer neppe til å savne denne mannen om 2-3 sesonger... Han går nok inn i owen, viduka og beye boka. Tok bevist med spillere som leverte og ikke leverte i den setningen.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1817 på: 29. Mai 2011, 23:00 »
Haha. Jeg kan virkelig ikke skjønne at det er mulig å reagere slik på det han til nå har skrevet på twitter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1818 på: 29. Mai 2011, 23:53 »
Og her ble Barton null verd for meg.... Selg skjitn...

Joey7Barton: Cabaye = happy days.........keep spending. Teams win trophies not individuals tweeps»

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1819 på: 29. Mai 2011, 23:56 »
Hvorfor det? Ser ikke hva som er negativt? Han skryter jo :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1820 på: 29. Mai 2011, 23:58 »

Joey7Barton: Cabaye = happy days.........keep spending. Teams win trophies not individuals tweeps»
Hæ?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1821 på: 30. Mai 2011, 00:00 »

Høø??

Ps: bytt forumbilde hvis du hater han så! :P

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1822 på: 30. Mai 2011, 00:03 »
Jeg skrev i transfer tråden hvordan jeg tolket setningen... Det må være noe i engelsken min som ikke stemmer..

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1823 på: 30. Mai 2011, 00:15 »
Jeg postet den i Cabaye-tråden, og rett etter begynte jeg også å lure på om det var sarkastisk... For hver gang jeg ser på den, virker det mer og mer sarkastisk :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1824 på: 30. Mai 2011, 00:31 »
Har det svartnet, Erlend? :P

Det han insinuerer er at han LIKER at det kommer gode spillere inn på midtbanen som konkurranse til ham. Derav teams wins trophies, not individuals.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1826 på: 30. Mai 2011, 20:17 »
Vi kommer neppe til å savne denne mannen om 2-3 sesonger... Han går nok inn i owen, viduka og beye boka. Tok bevist med spillere som leverte og ikke leverte i den setningen.

Owen, Viduka, Beye og... Barton?

Skurrer for meg. Skurrer fælt.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1827 på: 30. Mai 2011, 21:40 »
Barton er valgt ut som årets spiller av fansen.

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/05/30/joey-barton-is-voted-toon-player-of-the-year-72703-28788223/

Ikke helt enig der jeg.
Synes Tiotè og Coloccini har vært enorme igjennom hele sesongen og ville derfor valgt en av dem. Tror dette er våre viktigste spillere.
Nolan ville jeg også ha valgt foran Barton da han med sine mål og innstilling har vært en av de viktigste både på og utenfor banen.
Så ville jeg valgt Barton etter disse 3, rett foran Jonas som har vært en positiv overraskelse denne sesongen. Etter at Pardew overtok synes jeg Jonas har forbedret seg veldig. Sterk siste del av sesongen.

Enrique burde vært med i en slik kåring, det har han ferdigheter nok til. Men en skuffende siste halvdel av sesongen gjør at jeg synes han har underprestert veldig. Skuffende.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1828 på: 30. Mai 2011, 21:44 »
(...) rett foran Jonas som har vært en positiv overraskelse denne sesongen. Etter at Pardew overtok synes jeg Jonas har forbedret seg veldig. Sterk siste del av sesongen.

Enig. Er tilbøyelig til å hevde at han var vår stabilt beste spelar i 2011. Ser tydelig at Pardew/Carver har tatt gode grep der, for det er jo ikkje slik at han har fått meir hjelp av Enrique etter nyttår.

Trur Jonas hadde toppa den kåringa om Pardew hadde trent oss sidan august. (Må ikkje tolkast dithen at eg ville skufla ut Hughton med kaldt blod etter opprykkssesongen).

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1829 på: 31. Mai 2011, 00:15 »
Jeg syns Barton sammens med Colo er våre beste spillere etter denne sesongen - som jeg vel har påpeket et par ganger tidligere. Dette sier Joey selv om dette:

Joey7Barton Joseph Barton   
Just heard the Newcastle fans have voted me there player of the year! Thanks am truly honoured. Toon army

Joey7Barton Joseph Barton   
Am truly grateful and humbled as I thought Nolan, Tiote, Enrique and Collocini were all outstanding and more deserving of the award than me