20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397531 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1800 på: 29. Mai 2011, 18:28 »
Ja det der blir nok spikeren i kista er jeg redd.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1801 på: 29. Mai 2011, 18:34 »
@Joey7Barton
Joseph Barton
I am an employee so have to be careful here. Everyone knows i'd love to stay, i get on with Pardew fine and are dressing room is 1st class..

@Joey7Barton
Joseph Barton
if am not offered a new contract, my hands are tied. I will continue to do everything in my power to bring a trophy to St James next season

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1802 på: 29. Mai 2011, 18:42 »
Han får neppe noen kontrakt hos nåværende eiere nei, det må vi bare innse. Men det er bare å håpe at han ihvertfall er her ut neste sesong da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1803 på: 29. Mai 2011, 19:48 »
Men det er bare å håpe at han ihvertfall er her ut neste sesong da.

Nei, ikke med en slik oppførsel.
Hadde håpet klubben var kvitt slike uromomenter og hadde rensket opp i stallen da de rykket ned. Burde kansje kvittet seg med Barton også den gang.
Glemmer aldri den hodeløse og unødvendige taklingen han hadde på Xabi Alonso som ga han rødt kort og gjorde at han var utestengt i de 3 siste kampene i nedrykksesongen. Hadde vært nyttig å hatt han i hjemmekampene mot Middlesbrough, Fulham og bortekampen mot Villa den gang da.

Hva er det han prøver å oppnå egentlig? Lage opprør? Forventer han en bedre kontrakt enn den han allerede har? Burde han heller ikke konsentrere seg om seg selv og sine prestasjoner på banen? Hadde jo en ganske svak sesongavslutning. Etter at han lanserte seg som Englands beste midtbanespiller forsvant formen han veldig.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1804 på: 29. Mai 2011, 19:50 »
Fortsetter han slik på Twitter kommer han til å bli solgt. Er en avveining som må tas. Får vi på plass Gervinho, Zog og den siste franske kisen som etter ryktene allerede har signert kommer vil Barton etter all sannsynlighet ende opp på benken. Samtidig viste denne sesongen at vi mangler dybde. Sesongen er lang og tøff. Hvis Pards satser på å vinne en cup må vi har stor nok stall til å rotere på laget. Men for £4 mill kan vi få inn et supert talent som ikke krever så mye i lønn.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1805 på: 29. Mai 2011, 20:00 »
Fortsetter han slik på Twitter kommer han til å bli solgt.

Vi kommer nok til å akseptere bud ja, men Barton er jo i sin fulle rett til å nekte å underskrive for en ny klubb og hvis han ikke vil til Everton kan jeg vanskelig se for at noen bedre klubber skal komme inn for han. Den lønnen han har nå vil han heller ikke få andre steder så mulig han velger å bli.

Twitret også;
I am an employee so have to be careful here. Everyone knows i'd love to stay, i get on with Pardew fine and are dressing room is 1st class..

if am not offered a new contract, my hands are tied. I will continue to do everything in my power to bring a trophy to St James next season

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1806 på: 29. Mai 2011, 20:07 »
Han er selvfølgelig en verkebyll for ledelsen, akkurat som Rekdal har vært det for AaFK sin - men han har ikke vært noe uromoment rent sportslig på lange tider. Er kun Barton som kjører på med slike meninger utad - men det er nok naivt å tro at ikke spillere som Nolan og andre godt integrert i klubben også har sine meninger om ledelsen. Du ser jo også at han skriver ting som de er - ledelsen vil ha inn en yngre, bedre spiller - og det må han bare forstå. Jeg ser ikke at det på noen som helst måte skal skremme andre spillere fra å signere for klubben vår. Jeg håper han forblir Newcastle-spiller 1. september.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1807 på: 29. Mai 2011, 20:12 »
Skuffet over Joey de siste mnd, både på banen og utenfor (offentlig). Men hadde vi ikke hatt han i stallen i år, er det vanskelig å se hvordan vi hadde klart å overleve.
Ikke prestert godt nok over tid Christian? Jeg synes Barton var en av våre viktigste spillere fra august->februar/mars... Ihvertfall offensivt. Barton er helt klart topp 3 for meg denne sesongen totalt sett.
Jeg synes ikke det er urettferdig å be om en forlengelse på 3 år. Samtidig er dette den første sesongen han har prestert det som minst var forventet, da sesongen i CCC ikke bør telles pga nivået.
Konklusjon: Joey Barton har vært omtrent uerstattelig denne sesongen i mine øyne, men bør ikke være det i fremtiden.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1808 på: 29. Mai 2011, 20:15 »
Det er da ingen hemmelighet det da - men vi veit jo alle hva grunnene til at han ikke presterte da var. Skal vi la det henge ved ham for evig?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1809 på: 29. Mai 2011, 20:20 »
Er enig i at han skuffet stort i årene før CCC, men som Kristoffer sier; det er historie. Greit å ha det i bakhodet, men blir feil å bruke det nå.
Men hva legger du i å "levere godt nok over tid"? Jeg tolker det som en sesong, nå som den er over. Hvis du mener over flere år, føler jeg også det blir litt feil. Da skader osv spiller inn.

edit: Er ganske nøytral til Barton, og tar ikkje noko parti med nokon av partane.

Jeg tror jeg tar parti med ledelsen, samtidig som at jeg ønsker egentlig å ha med Joey videre... Vanskelig spørsmål, når man bare får en versjon. Men han fikk jo tilbudet om kontrakt i vår...
« Siste redigering: 29. Mai 2011, 20:26 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1810 på: 29. Mai 2011, 20:24 »
Da kan man jo på en måte si det samme om endel andre spillere i dagens tropp også, vel? :P
Rent sportslig sett har han vel bevist seg å være, i mine øyne, vår klart viktigste spiller offensivt. Han hadde noen svake kamper etter den skaden og utspillet om at han var Englands beste midtbanespiller, men han tok seg da også vitterlig opp igjen mot slutten av sesongen. Jevnt over vår mest stabile spiller sammens med Coloccini - no doubt. Han har holdt et stabilt høyt nivå - og hadde vært på England hadde han ikke hatt den historien han har. For meg er han også en type spiller som kan holde et høyt nivå i flere år til.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1811 på: 29. Mai 2011, 20:29 »
Spilleren Joey Barton er ikke urestattelig nei, selv om han har hatt en veldig bra sesong. Vi får sannsyneligvis en veldig bra spiller inn i Cabaye og med Ben Arfa og Gosling tilbake vil vi ha en del alternativer neste sesong. Men som det ble trukket frem i transfertråden så virker det utenifra som Barton har vært en viktig mann for å få opp lagåneden og samholdet og det har jo vist seg å være særdeles viktig.

Jeg tror ikke siste ord er sagt i kontraktssituasjonen. Hvis vi husker tilbake virket også Steven Taylors situasjon låst og jeg tror begge parter har fordel av en løsning. Barton er åpenbart en av Pardew, som ledelsen har gitt 5 år kontrakt, mest betrodde spillere og jeg tror ikke Joey får den kontrakten han ønsker i en bedre klubb enn oss.

Når i snakker om det Barton har prestert syntes jeg også det skal trekkes frem at han var strålende under halve sesongen under KK. De to andre sesongene har selvfølgelig vært skuffende, men det er kun under KK og denne sesongen han har kunnet spille regelmessig og da har han prestert.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1812 på: 29. Mai 2011, 20:51 »
Barton sier nå at han ikke har blitt tilbudt noen kontrakt..........
men sa ikke han tidligere i sesongen at han var enig med styret om den nye kontrakten og ville signere når Nolan gjorde det?

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1813 på: 29. Mai 2011, 21:48 »
Utrolig hvordan folk snur med vinden her! Han sier bare det alle vet og mener.
JA, han er blant de beste engelske midtbanespillerene i verden, og JA, Ashley og Llambias ER retards!
Gan canny doon Toon!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1814 på: 29. Mai 2011, 22:38 »
Vel, de har ikke blitt tilbudt kontrakt. Det er det som er saken.