20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 398706 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1650 på: 24. Mai 2011, 11:15 »
Skal vi tillate oss å ta den der med en klype salt, og fortsette å leve i håpet? Den artikelen nevner jo strengt tatt ingenting vi ikke allerede vet, eller noen konkrete kilder på at det IKKE blir noen ny avtale. Syns dette virker meget tynt da bedre informerte kilder har meldt at det bare er ett spørsmål om tid.

Håper fortsatt Joey snart skriver ny kontrakt!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1651 på: 24. Mai 2011, 11:26 »
Jeg lever i håpet på at han blir her helt til han forsvinner.
Ellers tror jeg faktisk han kansje vil oppleve en nedtur i en annen klubb, ingen som har, kommer og vil gi han såpass med sjanser som Newcastle har.
Ja, føler kansje litt at han skylder klubben og bli her.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1652 på: 24. Mai 2011, 11:27 »
Det kan no ikkje vera so stor avstand mellom partane vel?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1653 på: 24. Mai 2011, 11:29 »
Selvfølgelig, må alltid consider the source. Ingen grunn til å få helt panikk, men jeg blir fortsatt litt nervøs av dette. Daily Mail er dog i mine øyne ikke blant de verste kildene heller, faktisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1654 på: 24. Mai 2011, 11:33 »
DailyMail er selvfølgelig IKKE News of the World "so to speak", men her kommer de med svært lite nytt, og referer ikke til noe, eller noen, konkret. Derfor TILLATER jeg meg og IKKE stole for mye på dette.

Hvis situasjonen er den at partene i prinsippet er enige, så er det jo heller ikke uvanlig at man utsetter formalitetene til sesongen er slutt.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1655 på: 25. Mai 2011, 00:22 »
Ja, føler kansje litt at han skylder klubben og bli her.

Greit nok det, men på generelt grunnlag så synes jeg ikke det er noe "carte blanche" for klubben til å gi han dårligere vilkår enn det han fortjener. At han må godta det vi serverer uansett på grunn av at vi har vært mer enn normalt tålmodige og gitt han en sjanse når han kanskje ikke fortjente det synes jeg er en dårlig unnskyldning.

Når det er sagt så tror jeg at ikke noe av dette er et reelt problem, og at forhandlingene går sin naturlige gang. Regner med at den kommer i havn snart da jeg ser få (faktiske) indikasjoner på noe annet. Krysser iallefall fingrene for det!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #1656 på: 25. Mai 2011, 14:33 »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1657 på: 25. Mai 2011, 14:52 »
Ja, la oss kaste vekk vår viktigste spiller....

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1658 på: 25. Mai 2011, 14:52 »
Idioti.
Nei.

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1659 på: 25. Mai 2011, 14:53 »
Herregud -  Det er et år igjen, 365 dager på seg til å bli enige om en ny kontrakt. Barton vil, Newcastle vil. Hvor vanskelig kan det være? Greit det handler om penger og år, men Barton har vel sagt seg villig til å gå ned i lønn?
Dette sender ikke et bra signal til resten av gruppa, selv om Enrique var vel fortapt før dette.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1660 på: 25. Mai 2011, 15:03 »
Det har vel vært lengda på kontrakten som har vært uenighetsmomentet ihvertfall. Jeg syns jo dette er hinsides idiotisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1661 på: 25. Mai 2011, 15:06 »
Synes nå barton har hatt en såpass bra sesong at han fortjener den lønna han har. 60000 pund i uka er markedsverdien hans, at han har våre skada andre år, ja det teller ikke nå.
Og vis Zoggi blir tilbudt 60 k i uken, fortjener joey det samme.

Desiderte favorittspilleren min dette her og vis di ikke blir enige om denne kontrakten, er det på grensen til latterlig det di holder på med, bejynner faktisk å lure på om det finnes en fornuftig hjernecelle i den forbanna dompappen sitt hode (Ashley).
Vi har solgt Carroll, byens egen gutt, vi har fått nytt stadion navn, vi har sparket trenere i hytt og vær, fæle ansettelser mm.

Er det ikke snart nok ?

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #1662 på: 25. Mai 2011, 15:13 »
Jeg blir helt ødelagt om vi mister Joey..min desiderte favorittspiller med hans beste sesong...håpte Joey som fast kaptein over Nobby neste sesong. Ikke bra dette...grøss
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/05/25/no-headline-72703-28762839/
« Siste redigering: 25. Mai 2011, 15:15 av TegneserieSkjære »
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1663 på: 25. Mai 2011, 15:13 »
Vil ikke legge for mye vekt i det før det står på hjemme siden.

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1664 på: 25. Mai 2011, 15:20 »
#nufc Barton WAS offered a new contract today and in January and turned them both down, both pretty lucrative too

lee_ryder på twitter.