20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397496 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1245 på: 10. Nov. 2010, 23:24 »
Forbanna tulling!
jada... du er blitt så snill du

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1246 på: 10. Nov. 2010, 23:32 »
Frustrasjon i kampenshete.. litt medfølelse må man ha..

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #1247 på: 10. Nov. 2010, 23:47 »
Er nok mye frustrasjon ja. Problemet er jo konsekvensene av den frustrasjonen!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1248 på: 10. Nov. 2010, 23:52 »
dummeste jeg har hørt... medfølelse meg langt opp i stjerten

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1249 på: 10. Nov. 2010, 23:53 »
Litt frustrert må man få være etter dagens prestasjoner.. slakter han ikke for den ene hendelsen.. Er bare fortiden hans som jager han, med tanke på at det blir så stor sak ut av det

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1250 på: 10. Nov. 2010, 23:58 »

Da har du ikke hørt mye.. Du er en av de som jager fortiden hans. 1 jævla hendelse på 12 kamper og du går helt bananas? han har bevist mer enn nok at han har skjerpa seg

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1251 på: 11. Nov. 2010, 00:28 »
Enig med siste taler!
Hadde det vært hvem som helst andre hadde vi sagt at det var unødvendig, og prøvd å finne unnskyldninger for at han gjorde det! Selvfølgelig er det unødvendig, men det får da være grenser!?!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1252 på: 11. Nov. 2010, 00:34 »
Ikke når det gjelder slag. Det er fullstendig uakseptabelt å sette knyttneven i motspillere, og Barton fortjener den straffen han får. Jeg synes generelt Barton blir mye kritisert, bare han bommer litt på en takling så får han høre det. Men i dette tilfellet her finnes det ikke unnskyldninger.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1253 på: 11. Nov. 2010, 00:37 »
Nå er jo Gamst kjent for en ting i england, og det er filmingen hans. Barton slo ikke, dytta snarere ett par fingre mot han. Ingenting å grine for.
Gan canny doon Toon!

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1254 på: 11. Nov. 2010, 06:56 »

Da har du ikke hørt mye.. Du er en av de som jager fortiden hans. 1 jævla hendelse på 12 kamper og du går helt bananas? han har bevist mer enn nok at han har skjerpa seg
barton slår til en spiller, unnskyld men, rimelig uprovosert, og du er stolt over at han ikke har gjort det før?
Han vet akkurat hva han driver med og utøver vold på en fotballbane som er uhørt, og skaffer seg flere kampers karantene, noe som er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt idiotisk. Når noen forsvarer en fyr for vold fordi han er bedre nå enn før, så er det faktisk kvalmt. Er som å forsvare hitler dersom han hadde trappet ned på jødedrapene.
Og dette er ikke et slag som kommer av en fryketlig takling eller provoserende oppførsel. Dette er bare idioti. Vold hører ikke hjemme på en fotballbane. I tillegg står han der for åpne kameraer og prøver å fortelle gamsten at han bare koste med ham i brystet. FLAUT!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1255 på: 11. Nov. 2010, 08:05 »
Hån slår ikke med knyttneven kø. Gå inn på dagbladet. Der har de forstørret bildet. Ser at han slår med flat håndt. Fortsatt uakseptabelt selvsagt. Men renatihora dramatiserte sikkert litt kan jeg tenke meg :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1256 på: 11. Nov. 2010, 08:17 »
Det der er vel så mye knytta neve som det kan få blitt?

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1257 på: 11. Nov. 2010, 08:49 »

barton slår til en spiller, unnskyld men, rimelig uprovosert, og du er stolt over at han ikke har gjort det før?
Han vet akkurat hva han driver med og utøver vold på en fotballbane som er uhørt, og skaffer seg flere kampers karantene, noe som er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt idiotisk. Når noen forsvarer en fyr for vold fordi han er bedre nå enn før, så er det faktisk kvalmt. Er som å forsvare hitler dersom han hadde trappet ned på jødedrapene.
Og dette er ikke et slag som kommer av en fryketlig takling eller provoserende oppførsel. Dette er bare idioti. Vold hører ikke hjemme på en fotballbane. I tillegg står han der for åpne kameraer og prøver å fortelle gamsten at han bare koste med ham i brystet. FLAUT!

Idiotisk gjort av Barton, men han kommer til å reise seg igjen. Han har kommet langt på veien til å ha kontroll over temperamentet, men det gjenstår tydeligvis litt. Det han nok trenger er støtte fra spillere, klubben og supportere. Det får han nok, men uten dette kan det fort bli en negativ spiral.

Offtopic: Flott å se at Goodwin`s lov kommer til bruk. Det sies forresten at den som bringer opp emnet, er i ferd med å tape en diskusjon, uten at det trenger å gjelde her.
"As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." There is a tradition in many groups that, once this occurs, that thread is over, and whoever mentioned the Nazis has automatically lost whatever argument was in progress. Godwin's Law thus practically guarantees the existence of an upper bound on thread length in those groups.

http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1258 på: 11. Nov. 2010, 08:55 »
Er ikke det mener jeg. Barton viste i etterkant i en diskusjon med Gamst hvordan han slo: Vertikal  håndflate. Han slo med området som er mellom tommel og pekefinger.

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #1259 på: 11. Nov. 2010, 09:05 »
Samme faen om han slo knytta neve eller ei, mannen slo. Ser veldig uprovisert ut spørr du meg. Gamsten er jo klyse han fortjener det litt men Barton av ALLE i PL veit at han IKKE skal gjøre slike ting nettopp pga sin fortid. Han trenger ikke å bli slaktet av egene det ordner media. La oss håpe man ikke for alt for lang straff og at saken kan bli ferdig så for som fy. HATER at han gjør slike ting, og ikke minst at vi selvfølgelig havner i medias søkelys grunnet negative ting. Dårlig kamp, dårlig dommer rett og slett dritt dag. Æ SPYR