20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397527 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1275 på: 11. Nov. 2010, 10:55 »
Det er ikke sikkert det blir karantene. De hadde jo en passiar etterpå. Og dommeren sto sammen med dem og flirte. Så jeg får håpe at Barton slipper unna. Han fortjener selvsagt straff. Men 3 kamper blir for drøyt når man vet hva De Jong og co slipper unna med..1 kamp er greit.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1276 på: 11. Nov. 2010, 11:44 »
Det er ikke sikkert det blir karantene. De hadde jo en passiar etterpå. Og dommeren sto sammen med dem og flirte. Så jeg får håpe at Barton slipper unna. Han fortjener selvsagt straff. Men 3 kamper blir for drøyt når man vet hva De Jong og co slipper unna med..1 kamp er greit.

Ja, einig i det. Og Huddlestone på Spurs ha vel 2 episoda no der han ikkje har fått noko...

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1277 på: 11. Nov. 2010, 12:24 »
Hei.

Ser at Gamst har valgt en positiv reaksjon på hendelsen ihvertfall. http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10010964

Ble overraska og skuffa da jeg så hendelsen igår. Alle kan ha en dårlig dag humørmessig, og vil tro det hadde noe med saken å gjøre. Det er dog utrolig mye dobbeltmoral ute og går blant kritikere av Barton på forum rundt om kring. Det er syke uttalelser fra visse postere, men det blir kanskje litt som å ta Youtube kommentarer seriøst.

Håper det ordner seg på ett vis. Skulle det bli karantene på Barton, så blir vel Guthrie en direkte erstatter. Ikke dumt det heller.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1278 på: 11. Nov. 2010, 12:38 »
Jeg er skuffet over Barton, og vil ikke forsvare ham. Men Barton har vell en relaivt liten grense for å ty til vold. I andre sesonger har vi sett på spillet hans at han går med skumle hensikter nesten hele tiden.

Denne sesongen har han storspilt i 8 kamper, hatt mange assist, og skåret mål selv. Det vil være idiotisk å snu ryggen ti Barton nå som han er på bedringens vei. For jeg håper og tror at dette er et lite setback, og at han kommer enda sterkere tilbake.

Men 3 kamper fortjener han glatt. La oss bare håpe at det ikke blir mer. For med Joey Barton ville faktisk en 10 kamper karantene virke mot sin hensikt tror jeg. Da tenker jeg på ekstra fritid og at han slipper å kjempe for plassen sin på laget..
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #1279 på: 11. Nov. 2010, 12:40 »
Jeg er skuffet over Barton, og vil ikke forsvare ham. Men Barton har vell en relaivt liten grense for å ty til vold. I andre sesonger har vi sett på spillet hans at han går med skumle hensikter nesten hele tiden.

Denne sesongen har han storspilt i 8 kamper, hatt mange assist, og skåret mål selv. Det vil være idiotisk å snu ryggen ti Barton nå som han er på bedringens vei. For jeg håper og tror at dette er et lite setback, og at han kommer enda sterkere tilbake.

Men 3 kamper fortjener han glatt. La oss bare håpe at det ikke blir mer. For med Joey Barton ville faktisk en 10 kamper karantene virke mot sin hensikt tror jeg. Da tenker jeg på ekstra fritid og at han slipper å kjempe for plassen sin på laget..

Støtter den!!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1280 på: 11. Nov. 2010, 13:06 »
CH svarer klokt nok en gang når han får ubekveme spørsmål.

http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,16497_6499979,00.html
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1281 på: 11. Nov. 2010, 13:27 »
Ber alle se gjennom episoden en gang til:
http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/gamst-scoret-og-ble-slaatt-ned-av-joey-barton-3338927.html

Fantastisk klipping av produsenten! Vi får akkurat ikke med oss at Gamsten gir Barton en kraftig dytt så han nesten krasjer i Simpson tre meter lenger bak. Klart dette kan provosere en heltent og engasjert spiller som Barton.

Dytten til Barton var bare uheldig som traff Gamsten i mellomgulvet. Jeg går ut ifra at Barton kan slå fra seg skikkelig med sin bakgrunn, og da ville ikke teatralske gamsten vært på beina igjen etter ti sekunder.
Gan canny doon Toon!

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #1282 på: 11. Nov. 2010, 14:09 »
Håper du har rett med at gamsten dytta først og at hrBarton "dyttet" tilbake... vi trenger ikke flere ute med skade eller noe annet nå.
« Siste redigering: 11. Nov. 2010, 14:11 av morgan303 »

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #1283 på: 11. Nov. 2010, 14:21 »
Synes denne oppsummerer det hele ganske bra.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1284 på: 11. Nov. 2010, 15:02 »
Håper du har rett med at gamsten dytta først og at hrBarton "dyttet" tilbake... vi trenger ikke flere ute med skade eller noe annet nå.

Spiller vel ingen rolle om Gamst dytta først eller ikke? Skal uansett ikke "ta igjen" på den måten Barton gjorde i går. Men når det er sagt, skjer mye verre ting i Premier League enn det Barton gjorde i går. Se bare på Karl Henry i går. Knotta rett i leggen på Arshavin, uten at han fikk noe kort for det så vidt jeg fikk med meg. Slike ting burde bli straffa mye hardere! Men så er det vel desverre slik at FA tydeligvis ikke bryr seg om tøffe tacklinger da de går under betegnelsen "slik som skjer", mens slag osv skal slås knallhardt nedpå da det ikke hører hjemme på en forballbane..

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1285 på: 11. Nov. 2010, 15:03 »
godt skrevet
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1286 på: 11. Nov. 2010, 15:05 »
Det er ikke verdens verste kriminalitet Joey har begått - men han slo med knytta neve i mellomgulvet til MGP. Det er ikke til å komme bort fra. Syns også den såkalte "dytten" fra Gamst var særs veik, og ingen grunn til å ta veldig på vei av.
Det jeg lurer jævla på er - hvem er ekspertkommentatoren fra gårdagens kamp? Kan noen hjelpe meg her?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1287 på: 11. Nov. 2010, 15:09 »
Det er ikke verdens verste kriminalitet Joey har begått - men han slo med knytta neve i mellomgulvet til MGP. Det er ikke til å komme bort fra. Syns også den såkalte "dytten" fra Gamst var særs veik, og ingen grunn til å ta veldig på vei av.
Det jeg lurer jævla på er - hvem er ekspertkommentatoren fra gårdagens kamp? Kan noen hjelpe meg her?

Andy Hinchcliffe
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1288 på: 11. Nov. 2010, 15:12 »
Takk. Grusomt lik stemmen til Noel Gallagher som vel skulle være ekspertkommentator av noe slag under VM i sommer. Bare en liten digresjon fra hovedemnet :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #1289 på: 11. Nov. 2010, 15:21 »
Bare Gamsten jeg er skuffet over her. Jeg ser det nesten som et handicap om man greier å falle og påstå at han mistet pusten av å få TRE fingre i BRYSTET. Hadde det vært i magen hadde det vært noe helt annet.
Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd Gamsten var fra Italia. Makan til filming både med Barton og tåler ikke en gang en skulder fra Jonas som ble frispark og påfølgende scoring.
Håper ikke det blir noen karantene på Joey.