20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397004 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1020 på: 22. Juli 2009, 02:55 »
Har mennesker fra Liverpool rent rulleblad??

Trodde alle som ble født i Liverpool ble født med en prikk på rullebladet jeg:P
Ba Ba Ba!!!

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #1021 på: 22. Juli 2009, 11:29 »
Den treninga som spillerne gjør med boksing er sinnsykt bra!!
har prøvd det selv, og har aldri vært mer utslitt i noen andre sporter jeg har vært borti...!!

Kunne godt tenkt meg å tatt en runde med Barton...(visst Bassong og Taylor holdt han nede for meg da...)  ;)
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1022 på: 24. Juli 2009, 01:24 »
http://www.newcastlebanter.co.uk/2009/07/gerrard-and-barton---the-same.html

Sitat
This time last season, Newcastle United were being urged by the media and apparent public opinion to sell or even release Barton, bought for around £5 million, from his contract. Kevin Keegan came under pressure, especially when he declared the midfielder remained in his plans. Of course, this was not Barton's first offence but it was his first while at St. James' Park.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1023 på: 09. Aug. 2009, 09:52 »
http://www.dailyexpress.co.uk/posts/view/119440/Newcastle-set-to-boot-out-Barton/

Joey Barton i problemer igjen. Men må si meg enig med han. For Coloccini spilte elendig i 1 omgang, tok seg litt opp i andre. Gutierrez gjorde veldig mye nesten.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1024 på: 09. Aug. 2009, 12:34 »
Jeg synes Coloccini var minst like katastrofe i dag, som i samtlige tidligere kamper for klubben. Han var en ren og skjær katastrofe i samtlige 90 minutter.
Jonas ofrer mye, men resultatet er så som så. Sånn har det alltid vært med Jonas.

Vet dog ikke om jeg synes Barton er den som skal rope høyest.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1025 på: 09. Aug. 2009, 13:33 »
Jeg syns faktisk det er fint om Barton tar et oppgjør med disse. Ble ganske provosert over Jonas - han fortsatte å kauke etter frispark med hver eneste anledning, og jeg syns ikke han hadde noen utenomjordisk innsats. Kom deg opp og spill fotball istedet for å syte, det nytter ikke med slik fotball når du er i CCC.
Uansett, når Hughton velger å sette inn Barton virker det litt rart at han da skal være ferdig i klubben. Hadde det vært så alvorlig som den svadageneratoren der skriver ville han vel ikke vært på benk en gang?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1026 på: 09. Aug. 2009, 17:44 »
Helt riktig å ta et oppgjør med de som ikke gir alt.
Colo synes jeg var bedre i går, enn han var gjennomsnittlig i fjor. Men vi har bare spilt en kamp, så kan ikke ta gleden på forskudd. Jonas jobber og jobber, men det blir så som så. Faller altfor lett, og blir litt lite fremgang i driblingen. Tør ikke å sette nok fart.

Sitat fra: Joakim

Hvorfor ikke? Jeg synes Barton gjør en innsats hele tiden jeg. Det er det utenfor banen Barton fotjener kjeft for. Men jeg har inntrykket av at han gir alt han kan for Newcastle på banen og treningsfeltet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1027 på: 09. Aug. 2009, 18:02 »
Sitat fra: Joakim

Hvorfor ikke? Jeg synes Barton gjør en innsats hele tiden jeg. Det er det utenfor banen Barton fotjener kjeft for. Men jeg har inntrykket av at han gir alt han kan for Newcastle på banen og treningsfeltet.

Ja, han gjorde en skikkelig god innsats for NUFC forrige sesong. Spesielt etter at han kom tilbake fra skade på tampen da vi virkelig trengte han som mest!

Mannen er en komplett idiot og MÅ ut. Men han må gjerne ta med seg Jonas og Coloccini i samme slengen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1028 på: 09. Aug. 2009, 18:07 »
Mener du å si at Barton ikke gir alt når han er på banen for Newcastle? For det gjør han. Han gjør noen usportslige feil, og det er latterlig dårlig av han, men han jobber for laget når han er utpå der. Det kan man ikke si om alle andre.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1029 på: 09. Aug. 2009, 18:12 »
Mener du å si at Barton ikke gir alt når han er på banen for Newcastle? For det gjør han. Han gjør noen usportslige feil, og det er latterlig dårlig av han, men han jobber for laget når han er utpå der. Det kan man ikke si om alle andre.

Akkurat det driter jeg i når han bidrar med så mye negativt ellers. Han skaper bare trøbbel og opprør uansett hvem sm er manager.

Han falt ut med Kevin Keegan i ManCity! Han falt ut med Shearer i NUFC selv om Shearer ga han en ekstra sjanse. Nå var det Houghton som ga han en ekstra sjanse og Barton takker for tilliten med nok en gang å gi f... i mannen som styrer etter beste evne!

Det er IKKE det vi trenger akkurat nå ihvertfall! Og det var så absolutt ikke det vi trengte på slutten av fjorårssesongen heller.

Barton er full av drit og litt vann

PS! Jeg skjønner ikke at folk ikke ser dette. Hvor mange sjanser skal han få?
« Siste redigering: 09. Aug. 2009, 18:15 av Frode »

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1030 på: 09. Aug. 2009, 18:34 »
Get Rid, Get Rid Get RIIIIIIDDDDD!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1031 på: 10. Aug. 2009, 00:26 »
Jeg tviler på at dette som skjedde på treningsfeltet før WBA kampen var en særlig big deal. Problemet er at media driver heksejakt på Barton og enhver liten filleting vil blåses opp. Det samme med Alonso taklingen. Selv om Joey Barton har satt seg i denne situasjonen selv med mange utenomsportslige feiltrinn, så føler jeg på en måte at han er glad i Newcastle og er innstilt på å gi 100% for oss. Han har hele tiden sagt at han er utrlolig tent på å vise hva han er god for og hvorfor vi betalte så mye penger for han. Tror han kan bidra med mye godt denne sesongen. Han er etter min mening egentlig en herlig spiller å ha på laget, og litt temperatur på trening og kamp skader absolutt ingenting!

Noen som kanskje leste intervjuet med Ryan Giggs denne uken, hvor han uttalte at han elsket kranglingen på trening dagen før kamp. Han mente det var det som skulle til, og at det hadde vært slik hele hans man.utd karriere. Hvis Barton har vært i munnhuggeri med Jonas og Colo, so what?? Jeg ser ikke problemet.

Håper han får en fin sesong, og at han unngår utenomsportslige feiltrinn.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvindy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1032 på: 10. Aug. 2009, 09:21 »
Sannsynligvis Newcastles beste spiller. Smith - Barton er en midtbane som ingen andre lag i ccc kan matche, perfekt til divisjonens hardhet. Selfølgelig skal ikke Barton selges, og heldigvis er han ikke særlig attraktiv heller. Nolan er moden for benken, og Barton tipper jeg er på banen fra start lørdags ettermiddag.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1033 på: 10. Aug. 2009, 14:04 »
Nå må vi slutte å forsvare Barton opp og ned i mente, når han skuffer oss gang etter gang etter gang etter gang etter gang etter gang etter gang etter gang etter gang etter gang etter gang etter gang.

Barton er en god spiller. Men SÅ god er han ikke. Og han er ikke hevet over alle andre spillere på dette laget. En gang må tålmodigheten være slutt. Min tålmodighet tok slutt i det han brukte opp sin siste sjanse ved å kappe beina av Alonso og krangle med Shearer etterpå. Da mangler du noe vesentlig i toppetasjen.

Barton har gjort nok. Han har aldri dominert på banen, først og fremst fordi han stadig vekk pådrar seg suspensjoner og skader. I motsetning til Owen, kan Barton råd for dette selv. Det er hans egen feil at han aldri spiller mer enn to-tre kamper sammenhengende før han slår ned en fyr på byen, sparker ned en motspiller på banen eller krangler med sin egen trener, som den eneste i verden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1034 på: 10. Aug. 2009, 18:02 »
Noen som kanskje leste intervjuet med Ryan Giggs denne uken, hvor han uttalte at han elsket kranglingen på trening dagen før kamp. Han mente det var det som skulle til, og at det hadde vært slik hele hans man.utd karriere.

Nå er det vel litt forskjell på å fyre verandre opp og kjefte litt fremfor å slå ned din egen lagkammerat. Tror ikke Dabo og ManCity ble mer motivert til neste kamp etter at Barton hadde vist seg frem med knyttenever.

Dessuten så forsto jeg episoden med Barton og de 2 argentinerne slik at de hadde hatt et munnhuggeri derpå Barton begynte å furte  :'( og satt seg ned i garderoben og nektet å komme tilbake til treninga selv etter at Houghton ba han om det. Voksent!