20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 396651 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Korshamn

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1035 på: 11. Aug. 2009, 10:46 »
Det kan godt være at jeg kommer på kant med flere medlemmer etter dette innlegget, men jeg mener at Barton må vekk. Mer trøblete fyr skal man lete lenge etter. Det har vært mye rot med denne spilleren både før han kom til newcastle og etter. Han fortjener ikke flere sjanser mvh
Member 4 life - Korshamn

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1036 på: 11. Aug. 2009, 12:13 »
Sitter i spillerutvalg som rollemodell
Merkelig nok er Barton tatt ut i et spillerutvalgs sammen med Steve Harper, Alan Smith og Geremi.
Oppgavene til utvalget er å være rollemodeller for de unge spillerne og bestemme hvem som skal uttalte seg til media.
- Det er utrolig. Dersom Alan Shearer hadde overtatt som manager vlile Joey ha blitt kastet ut etter nakken. I stedet så skal han gi råd til unge spillere om hva de kan, og ikke kan gjøre, sier en Newcastle-kilde til The People.
http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/joey-barton-i-trobbel-igjen-2852511.html
Er vel ikke akkurat den perfekte rollemodellen ???
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1037 på: 11. Aug. 2009, 12:15 »
Ja vi holder med en syk syk klubb...
sunt pueri pueri puerilia tractant

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1038 på: 11. Aug. 2009, 12:46 »
At Barton er en idiot er det ingen som helst tvil om. Men det er heller ingen tvil om at han definitvt er den beste midtbanespilleren vi har. Mot wba var det fravær av gode pasninger/crossere inntil Barton kom innpå. Barton og Smith sentral vi være en meget godt balansert sentral midtbane etter mitt skjønn.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1039 på: 11. Aug. 2009, 15:03 »
Problemet er bare at jeg ikke under noen omstendigheter har til hensikt å tilgi Joey Barton, og jeg mener det er begrenset hvor mye vi får brukt hans fantastiske ferdigheter, da han stort sett bare spiller to-tre kamper og er ute i flere måneder med skade, suspensjon og fengselsstraff på en og samme gang. Deretter kommer han tilbake rundt nyttår, spiller et par/tre kamper, og vips så er det ny suspensjon med påfølgende skade, som varer i et par/tre måneder. Og så er det på'n igjen i mars/april, med to-tre kamper og ny suspensjon. Vi kan ikke ha en spiller som pådrar seg tre-fire-fem-seks LANGVARIGE suspensjoner HVER ENESTE sesong.
Da hjelper det ikke at han er en god fotballspiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1040 på: 11. Aug. 2009, 15:48 »
Helt enig med Joakim her..

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1041 på: 11. Aug. 2009, 18:31 »
La oss selge han ja.
Jeg er å lei av alt han greier å gjøre, drittlei. Bare selg han, men ingen vil vel ha han.
Vist ikke vi selger han til spottpris, så kan den kjøpende klubben bruke de midlene som var tiltenkt til kjøp, brukes på lønn.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1042 på: 11. Aug. 2009, 18:41 »
Det er en kalkulert risiko vi må ta. Vi mangler fullstendig kreativitet sentralt på midten. Barton er den eneste kreative spilleren vi har. Og vi har ikke råd til å hente inn en like god spiller. Mao må det taes en avveining om vi skal spille med idioten. Hvilket vil øke vår opprykksannsynlighet vesentlig. Eller om vi skal benke en spiller som ingen vil ha og som hever over 50 i uka, som igjen betyr rævafotball hele sesongen gjennom med kun kjempere på midten og reduserte muligheter for opprykk.

Hadde dette vært en spiller lett å selge ville det ikke vært noe som helst problem. Eller hvis vi hadde flere spillertyper som ham i klubben. Dette er dessverre ikke tilfellet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1043 på: 11. Aug. 2009, 18:48 »
En skadefri Guthrie er ikke langt unna iallefall.
Heller Guthrie enn Barton i de kommende mnd å år.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1044 på: 11. Aug. 2009, 23:10 »
En skadefri Guthrie er mange hakk dårligere enn en skadefri Barton jo.
Er faktisk enig med InspectorC her, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1045 på: 12. Aug. 2009, 00:52 »
Guthrie blir ikke bedre av ikke å få spille heller. Og jeg mener vi heller bør satse på en spiller med en fremtid, enn en spiller som er uønsket av supportere og vår rettmessige manager. En spiller som ville vært på huet og ræva ut for lenge siden, om det ikke hadde vært for idioten Mike Ashley.
For rasshølet Mike Ashley. For kveithauet Mike Ashley. For det-jeg-ikke-har-et egnet-skjellsord-for Mike Ashley.

Joey Barton hadde vært arbeidsløs i dag om Alan Shearer hadde blitt ansatt som manager rett etter sesongslutt. Det hadde vært det klart beste for alle parter.

I stedet sitter han i spillerutvalget, og er en av flere "kapteiner" utenfor banen, som skal være et forbilde for sine kolleger. Og det etter at han la skylda på manageren for at han selv dreit noe så jævlig på draget.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1046 på: 13. Aug. 2009, 11:10 »
Bolton Wanderers are being linked with Newcastle United midfielder Joey Barton.

The Daily Mail says Barton has only stayed at Newcastle because of the ongoing uncertainty over the future of the club and knows his days on Tyneside are numbered.
Bolton see him as an ideal replacement for Kevin Nolan ? currently Barton?s team-mate at Newcastle ? although they would struggle to match his £60,000-a-week salary.
That would also be a problem for Portsmouth, who might look to Newcastle to share the burden if they offered to take the midfielder off their hands, while Birmingham are unlikely to pursue their interest after deciding that putting Barton in the same team as Lee Bowyer is asking for trouble.
Er det lys i ende rundt denne spilleren? Lov å håpe noen kommer å kjøper han iallefall.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1047 på: 13. Aug. 2009, 11:33 »
Birmingham are unlikely to pursue their interest after deciding that putting Barton in the same team as Lee Bowyer is asking for trouble.

Hehe, bra man er såpass oppegående da :-D
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1048 på: 13. Aug. 2009, 11:39 »

Hehe, faktisk enig med meg altså? Imponerende ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1049 på: 13. Aug. 2009, 15:07 »

Hehe, faktisk enig med meg altså? Imponerende ;)

Hehe. Vi er vel ikke så uenige i TL-tråden heller da :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida