20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 395887 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #900 på: 07. Mai 2009, 16:21 »
Så lenge det ikke er Paul Gascoigne vi snakker om, så kan vi ikke ta slike hensyn.
Gazza var så vanvittig god at det var lett for managere å se gjennom fingrene på at han ikke var mors beste barn. Joey Barton er ikke SÅ god at han ikke kan erstattes av en bedre og mer profesjonell spiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #901 på: 07. Mai 2009, 16:51 »
Så lenge det ikke er Paul Gascoigne vi snakker om, så kan vi ikke ta slike hensyn.
Gazza var så vanvittig god at det var lett for managere å se gjennom fingrene på at han ikke var mors beste barn. Joey Barton er ikke SÅ god at han ikke kan erstattes av en bedre og mer profesjonell spiller.

Hvis du kjenner litt til Gazza så vet du at han var en av de flinkeste til å skape god atmosfære de stedene han var! At Gazza ikke var mors beste barn var drikkeproblemer og andre personlige problemer utenfor banen. Kan ikke sammenlignes med Barton sitt rulleblad, som har laget mye kvalme mot medspillere. Gazza var konstant en humørspreder og godt likt blant sine medspillere.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #902 på: 07. Mai 2009, 16:56 »
For all del. Jeg vet det. Jeg tenkte mer på det med taklinger av en annen verden. Drikkeproblemer og daglige førstesider i The Sun.
Det skaper kanskje ikke veldig god stemning inne på mangerens kontor.

I spillergruppa var Gazza selvfølgelig en klovn. Av og til litt for mye klovn. Av og til var han så innstilt på å være morsom, at han overhodet ikke greide å være seriøs, og det er nesten like ille.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #903 på: 07. Mai 2009, 21:34 »
Om vi skal dra inn Gazza i dette, så vil no eg si at Barton til vanlig ser ut som en humørspreder som har ett smittende smil...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #904 på: 07. Mai 2009, 21:42 »
Barton er historie i Newcastle. Han har ikke respekt for Shearer, så han kan dra til helvete for min del.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Peter

• Gjest
« Svar #905 på: 08. Mai 2009, 22:22 »
Hadde han bare kunne oppføre seg bra, så kunne vi kanskje hatt en av Premier Leagues beste mitdbanespillere.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #906 på: 08. Mai 2009, 22:39 »
Jess. Det er jævla leit at han er så forbanna uberegnelig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #907 på: 08. Mai 2009, 22:44 »
Stakkars Barton hadde en tøff oppvekst.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #908 på: 08. Mai 2009, 23:08 »
Jeg er ingen ekspert på Gazza, jeg skal lese boken han iløpet av året... Men sånn som jeg kjenner Gazza så var han et skikkelig følelses menneske, humørspreder og en mann som kunne skrike åpenlyst når han ble utsatt for kritikk.

likheten på Gazza og Barton sånn som jeg ser det nå er at de har begge 2 har hatt store personlige problemer utenfor fotballbanen med uheldige hendelser. forskjellen på disse 2 er at Gazza var lojal og jobbet for å få ting til, mens Barton gikk i strupen på Shearer og sa at han var en dritt manager med dritt taktikk...

Bartons ting har man kunne forsvare opp til nå, for da har han gjort tabber utenfor banen og bedt om unnskyldning... Nå har han offisiellt satt seg framfor klubben, og da har han kuka det til. så da fortjener han den straffen han nå har fått!
Han kom, ble mett og dett var dett....

Peter

• Gjest
« Svar #909 på: 08. Mai 2009, 23:23 »
Barton stikk!!!!!!!!

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #910 på: 09. Mai 2009, 11:56 »
SELG!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #911 på: 09. Mai 2009, 12:27 »
Finnes vel ingen Newcastle supportere som kan tilgi Barton for det han gjorde mot ALAN SHEARER?
Så ja, selg!
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Peter

• Gjest
« Svar #912 på: 09. Mai 2009, 13:09 »
Dumt å signere en 5 års kontrakt med han.

Not good, not good

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #913 på: 09. Mai 2009, 14:59 »
Jeg er ingen ekspert på Gazza, jeg skal lese boken han iløpet av året... Men sånn som jeg kjenner Gazza så var han et skikkelig følelses menneske, humørspreder og en mann som kunne skrike åpenlyst når han ble utsatt for kritikk.

likheten på Gazza og Barton sånn som jeg ser det nå er at de har begge 2 har hatt store personlige problemer utenfor fotballbanen med uheldige hendelser. forskjellen på disse 2 er at Gazza var lojal og jobbet for å få ting til, mens Barton gikk i strupen på Shearer og sa at han var en dritt manager med dritt taktikk...

Bartons ting har man kunne forsvare opp til nå, for da har han gjort tabber utenfor banen og bedt om unnskyldning... Nå har han offisiellt satt seg framfor klubben, og da har han kuka det til. så da fortjener han den straffen han nå har fått!
Veldig godt oppsummert.
Spesielt det siste avsnittet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #914 på: 10. Mai 2009, 15:24 »
Finnes vel ingen Newcastle supportere som kan tilgi Barton for det han gjorde mot ALAN SHEARER?
Så ja, selg!
For all del, veldig dumt av Joey Barton. No doubt about it.
Men hadde det vært mindre dumt hvis det hadde vært Kinnear? For min del har det ingen betydning hvem han sa det til, så lenge det er sin egen manager. Det er veldig dumt.
Allikevel, jeg sier ikke selg..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒