20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 395835 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #885 på: 06. Mai 2009, 15:25 »
Nei, huff. Dette gidder jeg ikke lese.
Har du først sagt og gjort det du har, så kan du ikke plutselig begynne å late som at du er så snill og grei.
Jeg er lei, jeg gidder ikke mer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #886 på: 06. Mai 2009, 15:32 »
Eg trur ikkje Barton har noke framtid i denne klubben. Men eg håpar han får styr på seg sjølv og ein ny sjanse ein annan plass.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #887 på: 06. Mai 2009, 15:42 »
Han har alltid vært litt ekstra varm i topplokket. Tipper en god manager over tid hadde fint klart å temme han, ala Rooney i ManUtd. Taklinga var rød den syns jeg, og litt damp er det vel lov å slippe løs i garderoben, men han burde egentlig skjønne at han sannsynligvis ikke får så mange klubbvalg fremover om han driter seg gang på gang. Samme hva klubben gjør, så støtter jeg det uten noen betenkeligheter i denne saken. Det som kanskje kan ses på som "positivt", er at den kampen kom vi sannsynligvis til å tape uansett. Godt at han ikke kokte over i Borokampen som er atskillig mye viktigere!
Ja heia gutta!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #888 på: 06. Mai 2009, 15:49 »
Nei, huff. Dette gidder jeg ikke lese.
Har du først sagt og gjort det du har, så kan du ikke plutselig begynne å late som at du er så snill og grei.
Jeg er lei, jeg gidder ikke mer.

Enig!
Han får heller ta lærdom av dette til en senere gang i livet. Smart å tenke før du handler!

Peter

• Gjest
« Svar #889 på: 06. Mai 2009, 15:52 »
ikke for å ødelege, men kanskje det er på tide å legge denne saken død. For det ser ut som de fleste har blitt enige om å kaste Barton ut av klubben, untatt noen som vil gi han en sjanse til.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #890 på: 06. Mai 2009, 16:07 »
Newcastle's manager is not a man who takes kindly to being ridiculed in front of his players and, unlike Allardyce, Kevin Keegan and Joe Kinnear, he will refuse to offer Barton yet another "last chance."

Vil si det er deilig å endelig ha en manager som tørr å sette foten ned, som ikke gir spillerne nye sjanser gang på gang og som setter eksempel på hvordan spillere bør og skal oppføre seg.

Helt greit at Keegan, Allardyce og Kinnear ga han/ville gitt han nye sjanser, men store managere som Ferguson, Wenger, Hiddink, Mourinho, Ancelotti, osv, aksepterer ikke slikt, noe vi har sett eksempler på flere ganger. Det er jo heller ikke uten grunn at de har nådd så langt som de har. Gode spillere som ikke passer i "felleskapet" av en eller annen grunn kvitter de seg med så fort som mulig. Det er Ferguson et veldig godt eksempel på, om ikke det beste. Klassespillere som Stam, Nistelrooy, Beckham, Ince, Kanchelskis, Keane, osv har alle forlatt klubben etter å ha kommet på kant med sjefen sjøl, av en eller annen grunn.

Uromomenter er ikke bra for "felleskapet", uansett hvor god den enkelte spiller er.
« Siste redigering: 06. Mai 2009, 16:09 av Frode »

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #891 på: 06. Mai 2009, 16:16 »
Er veldig flau over dette, men det er helt sant. Jeg har en drakt med "Barton" bakpå  :-[ :-[ :-[ - den selges til gi-bort pris!

kjøpt:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #892 på: 06. Mai 2009, 16:18 »
Shearer er en stri faen så jeg kan aldri tenke meg at han gidder å tilgi Joey Barton, som du sier Frode så er det dette toppmanagerene i verden er flinke til. De setter en standard og skaffer seg respekt hos spillerne ved å holde en sånn "linje". Veldig synd at det skulle gå slik med Joey Barton i Newcastle, men det var ikke værre enn at han kunne holdt kjeft etter kampen på Anfield i helga, så ville alt sannsynligvis vært helt greit nå.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #893 på: 06. Mai 2009, 16:38 »
Litt på sida kanskje. Men sidan Shearer legg seg på ei so hard linje no med tre kamper igjen, betyr det vel kanskje at han er her for meir enn "for eight games only" ? Og då tegna det til ein omfattande ryddevask i sommer. eller?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #894 på: 06. Mai 2009, 16:47 »
Litt på sida kanskje. Men sidan Shearer legg seg på ei so hard linje no med tre kamper igjen, betyr det vel kanskje at han er her for meir enn "for eight games only" ? Og då tegna det til ein omfattande ryddevask i sommer. eller?

Tenker det samme! Tror Shearer har sine planer for klubben videre!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #895 på: 06. Mai 2009, 17:21 »
Det trur eg også. Skal også huske på om at han "trekker" seg etter sesongen kan det gå langt tid til neste sjanse om det i det heile tatt blir en ny sjanse, og eg trur ikkje Shearer gidder å vente enda ein gang.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #896 på: 06. Mai 2009, 17:38 »
våte drømmer om at dere har rett, uansett om vi rykker ned eller ei

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #897 på: 06. Mai 2009, 23:34 »
Kanskje stygt å si det, men eg meiner at om vi evt rykker ned, så trenger vi alle dei beste spillerene vi har. Barton komme til å dominere i Coca Cola, og er en spiller vi trenger for å rykke rett opp igjen. Holder vi oss, så kan vi gi han til Big Sam og satse på å finne nokke anna.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #898 på: 07. Mai 2009, 01:25 »
Vemodig vil det være fordi jeg ikke kan unngå å være fan av Joey Barton, både spillere og litt personen også.
Men han må vekk, uansett om vi spiller i CCC eller PL. Vi kan ikke ha slike råtne epler i stallen vår, det kan umulig være bra for team-spiriten i det lange løp. Nå har to av våre mest respekterte spillere, i form av Beye og Harper, kommet kjapt ut og gitt sin klare støtte til det Shearer nå innfører, så jeg tror egentlig at mange av hans kolleger også begynner å gå lei ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #899 på: 07. Mai 2009, 07:30 »
Sitat
The Newcastle manager did not suspend Barton for the tackle on Alonso but for his disrespect in the dressing room afterwards when, among other things, he called Shearer a "shit manager" and "a prick" while also pronouncing himself to be the best player at the club.

Helt enig med Kristoffer om at slike folk ikke hjelper på lagånden, samme hvor bra de måtte spille mellom voldsepisodene.