20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397286 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #795 på: 19. Jan. 2009, 22:54 »
Skulle bare mangle at det ikke blir litt utløp for LITT frusterajon osv slik som vi spiller. Jeg mener det er godt at Barton viser det engasjemanget han gjør. Enrique for slik det passer han.
Fortsett slik Barton, bare ikke slå de ned ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #796 på: 19. Jan. 2009, 23:01 »
Jeg liker også Bartons enorme vilje til å vinne, og jeg liker Barton generelt. Men han kunne vært "snillere" mens kampen enda pågikk, og sagt ifra når de kom i garderoben. Vi trenger ikke flere negative hendelser nå. Media spekulerer jo i om der er en kløft mellom britene/irene og utlendigene i stallen vår...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #797 på: 28. Jan. 2009, 21:51 »
Barton har forøvrig sålangt i dag vært klasser bedre enn resten av sine medspillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #798 på: 29. Jan. 2009, 09:20 »
Lenge er han ute no då?

Er jo smått utruleg att denne karen er vår beste i neste kvar jevla kamp og det etter lange skadeavbrekk.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #799 på: 29. Jan. 2009, 09:23 »
Lenge er han ute no då?

Er jo smått utruleg att denne karen er vår beste i neste kvar jevla kamp og det etter lange skadeavbrekk.

Men som jeg har nevnt i kamptråden er det idiotisk å hive innpå barton borte mot City. Mannen har vært langtidsskadet og uten forsiktig matching er sanns. for nye skader høy. Nesten som jeg er fristet til å si det samme som mr. stabæk sa: "nedrykket var det beste som kunne ha hendt oss." Og jeg begynner pikadø å lure på om det hadde vært sunt for castle også.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #800 på: 29. Jan. 2009, 10:23 »
Ja men problemet er at vi er i ein situasjon der mi må ta sjansar og hiva innpå halvskada spelarar for å greia stilla lag...

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #801 på: 29. Jan. 2009, 11:44 »
Da kan vi jo heller spille ungguttene som vil spille for newcastle.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #802 på: 29. Jan. 2009, 11:48 »
Da kan vi jo heller spille ungguttene som vil spille for newcastle.

Akkuart, vi har aldri hatt taket på city på bortebane uansett. Mye bedre å slengt innpå noe ungt, som kanskje kunne ha tatt kampen med storm og redda oss ut av den forferdelige skadesituasjonen. Bedre det enn å sette på banen halvskadede spillere og bruke spillere utenfor sin vante plass. Da mener jeg faktisk at det er større sannsynlighet for å vinne med et par unge på banen som er skadefrie, sultne og spiller i sin vante posisisjon.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #803 på: 29. Jan. 2009, 13:59 »
Jævelsk surt at han ble skadd! Hans spill frem til skaden i går gleda meg no voldsomt.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #804 på: 29. Jan. 2009, 14:04 »
Det var den helvetes Metharsal disken i foten som gikk igjenn... smått utrolig.

Jeg skulle heller ønske at han slo opp den gamle skaden og var ute med sår muskel i 2-3 uker. men 8 uker ute med knekt fot IGJENN! føles helt for jævlig ut.

Fikk jo ikke sett kampen igår, men hører jo at det var lovende ifra han, så det føles ekstra synd ut.
Han kom, ble mett og dett var dett....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #805 på: 29. Jan. 2009, 15:39 »
Synst skikkleg synd på han...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #806 på: 29. Jan. 2009, 16:27 »
... som må lide på grunn av et så forferdelig dårlig medisinsk støtteapparat og en udugelig manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #807 på: 29. Jan. 2009, 16:45 »
Det er fascinerande kor smarte og fornuftige folk kan bli i etterpåklokskapen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #808 på: 29. Jan. 2009, 17:02 »
En ting er ihvertfall sikkert - vårt medisinske støtteapparat er det noe alvorlig galt med. Dette er rett og slett ikke bare tilfeldigheter og ulykke.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #809 på: 29. Jan. 2009, 17:07 »
Det kan so vera, men slik er det jo kvar JEVLA sesong, spesielt på denne tiden av sesongen. Ja Big sam ville ta tak i det, og bra var det, men hjelpe lite når vi har ny manager for kvar sesong.