20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397549 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #765 på: 20. Des. 2008, 13:39 »
Jeg ser heller ingen grunn til å hente Bullard. Hent heller et talent.. Men dersom vi først skal hente en fra de "små" klubbene så bør vi gå for Palacios.

Ok, akkurat Wilson Palacios kunne eg og tenke meg.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #766 på: 20. Des. 2008, 13:40 »
Uenig. I Jimmy Bullard får vi en spiller som blåser ballen langt opp på tribunen 9 av 10 ganger, og ødelegger mange overgangsmuligheter med disse jævla skuddene sine.

Capello presterte å ta ut Defoe istedenfor Owen også, han...

Defoe har vært relativt god denne sesongen, selv om han ikke er like god målscorer som Owen, samt at han har holdt seg skadefri og fit hele veien. Der har du den grunnen.
Capello er dyktig som landslagssjef. Han tar ut de spillerne som presterer i nuet, og de spillerne som passer inn i laget. Bullard har prestert meget godt i Fulham - han kom rett tilbake fra langtidsskade i fjor og var STERKT delaktig i at Fulham ikke rykka ned. Da vi spilte mot de var han et hav bedre enn sine medspillere. Det fins gode spillere fra de mindra laga også, og det er jo slike spillere vi har størst sjanse på.
Bullard er nok ingen idealsigning, men mannen vil uten tvil være nyttig for vårt lag, og jeg sier ikke nei takk slik situasjonen er nå!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #767 på: 21. Des. 2008, 10:52 »
Uenig. I Jimmy Bullard får vi en spiller som blåser ballen langt opp på tribunen 9 av 10 ganger, og ødelegger mange overgangsmuligheter med disse jævla skuddene sine.

Capello presterte å ta ut Defoe istedenfor Owen også, han...

Si hva du vil om Capello, men er det en mann som oppnår resultater så er det ham. Er det én mann som kan få Three Lions til å vinne noe igjen så må det være ham.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #768 på: 21. Des. 2008, 10:55 »
Bullard kommer aldri til å være en viktig del av laget til Capello uansett. Og det at man blir tatt ut på landslaget behøver tross alt ikke å bety at du er gud. Selv Alan Smith har jo nærmere 30 landskamper for England.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #769 på: 21. Des. 2008, 11:45 »
Bullard kommer aldri til å være en viktig del av laget til Capello uansett. Og det at man blir tatt ut på landslaget behøver tross alt ikke å bety at du er gud. Selv Alan Smith har jo nærmere 30 landskamper for England.

Nei, selvfølgelig kommer ikke Bullard til å være en viktig del av Capellos lag, og hvem forventer vel egentlig det når man ser hva Capello har å velge mellom av midtbanespillere. Men kanskje Bullard kan være en interessant mann å ha på benken? Det er nok å se tilbake til sist Capello vant et seriemesterskap da det var reservene (Jose Antonio Reyes og Pipita Higuain) som kom inn og avgjorde når det gjaldt som mest. En taktisk god manager vet å ha alternativer på benken dersom det skulle butte imot, dette var Capello bevist opptil flere ganger (og noen ganger til undertegnedes store ergrelse).

Men nå sporet jeg litt av her, poenget mitt var ganske enkelt at man kan si hva man vil om Capello da man tar ut Bullard og Defoe til landslaget og dropper Owen, men det blir poengløst når man ser hvor mye Capellp har oppnådd! Capello kan virke som en ufyselig faen av en trener, men jeg har enorm respekt for det han har oppnådd. Den respekten burde de fleste vise en så meritert manager.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #770 på: 21. Des. 2008, 12:06 »
Jeg liker å pirke på folk :P....Higuain var absolutt ingen hit under Capello i real, og var ikke spesielt sentral i det seriemesterskapet Capello vant med real. Det var i fjor han viste seg som supersub.. ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #771 på: 21. Des. 2008, 12:15 »
Jeg liker å pirke på folk :P....Higuain var absolutt ingen hit under Capello i real, og var ikke spesielt sentral i det seriemesterskapet Capello vant med real. Det var i fjor han viste seg som supersub.. ;)

Det er da nettop det jeg prøver å si! Pipita var ingen hit under sin første sesong i Real, men han hadde noen meget vitkige og suksessfulle innhopp på vårparten som resulterte i noen meget verdifulle poeng for Real. Og det er tross alt ikke så ille i debysesongen da han kom til klubben først i Januar-vinduet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #773 på: 07. Jan. 2009, 14:48 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11674_4759610,00.html

Tony Adams vil ha Barton....
Vi skyter oss selv i foten dersom vi selger en plass vi ikke har råd til å miste noen på.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #774 på: 07. Jan. 2009, 17:52 »
Jeg blir ikke forundret om vi selger Barton og erstatter ham med...

...Pelle Nilsson.

Det vil overhodet ikke overraske meg med de klovnene som styrer denne klubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #775 på: 07. Jan. 2009, 19:20 »
Håper da Newcastle har såppas vett at de ikke begynner å selge midtbanespillere.
Hvem på midtbanen er tilgjengelig mot West Ham? Jonas, Duff og Geremi? Alle er jo skada.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #776 på: 09. Jan. 2009, 10:04 »
Bolton har hevet seg inn i kampen om Barton. Men vi må IKKE selge vår beste midtbanespiller. Tror heller ikke det kommer til å skje.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/01/09/bolton-keen-on-joey-barton-115875-21027191/
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #777 på: 09. Jan. 2009, 11:13 »
Bolton har hevet seg inn i kampen om Barton. Men vi må IKKE selge vår beste midtbanespiller. Tror heller ikke det kommer til å skje.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/01/09/bolton-keen-on-joey-barton-115875-21027191/

Spørst hvor mye vi får for ham. Hvis det er flere klubber med i bildet slik at det blir budrunde så hvorfor ikke. Jeg mener alle spillere kan selges hvis prisen er god nok.  Kunne ha fått inn et par gode talenter hvis vi hadde fått £15 for Barton.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #778 på: 09. Jan. 2009, 11:20 »
Hadde aldri fått 15mp for Barton..! Det har vært snakk om ca 5mp, noe som vi kan forvente å få dersom vi selger.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #779 på: 09. Jan. 2009, 11:28 »
Hadde aldri fått 15mp for Barton..! Det har vært snakk om ca 5mp, noe som vi kan forvente å få dersom vi selger.

Hehe, selvsagt får vi ikke så mye. Men man vet jo aldri. Engelske spillere går jo for utrolige til summer.  ;)