20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 396207 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #180 på: 28. Des. 2007, 18:03 »
Barton vil være som en ny signing for oss når han slipper ut igjen om et år eller to... Ikke overraskende at han kommer i tøbbel, men timingen hans er elendig. Han har ikke overbevist og i tillegg kritisert fansen og vil ikke få mye støtte.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #181 på: 28. Des. 2007, 18:47 »
Sant nok at man ikke bør dømme folk utfra medias dekning, finnes flust av eksempler på saker som blir hauset opp for så å ende i ingenting. Men når det gjelder vår kjære Joey Barton er jeg redd det står værre til.  Bare det at han må sitte inne til saken komme ropp etter nyttår sier vel sitt. De hadde neppe holdt han fenglset hvis dette hadde vært en liten fillesak. Joey Barton er og blir en forbanna tulling, riktignok en tulling som innimellom viser meget habile ferdigheter på fotballbanen, og som innimellom kommer med nokså oppegående uttalelser, men det er alltid et spørsmål om tid før den karen havner i trøbbel. Og når du har voldsanklagelser på deg fra før, for så å stikke på byen og denge løs igjen, ja da ber du om bråk. Makan til tosk altså.

Skal i hvertfall uansett bli interesant å se hva klubben gjør med denne saken. At han blir straffet er liten tvil om, men spørsmålet er vel bare hva slags straff han får.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 28. Des. 2007, 19:00 »
får håpe han lærer av å sitte i fengsel. Er jo tross alt det som er meningen. Han er en veldig god fotballspiller, men ødelegger så enormt mye for seg selv. Hvis han sitter inne uner afrika mesterskapet sliter vi sentralt på midten.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 28. Des. 2007, 19:19 »
Grunnen til at han måtte sitte inne over nyttår var jo nettopp rett og slett på grunn av den pågående gamlesaken.
De som var "offer" for Bartons angrep skal ikke ha trengt noen behandling eller fått noen betydelige skader av dette. Advokaten til Barton har rykket ut og bekreftet at Barton mistet hodet etter å ha blitt provosert av en gjeng på bakgrunn av at han vraket en overgang til Everton, hans tidligere bedrifter samt brorens drapssak. Begeret rant over da en av provokatørene gikk fysisk til angrep på ei jente i Bartons gjeng.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 28. Des. 2007, 19:29 »
Han er jo tross alt på prøve for to tidlegare voldssaker, deriblandt denna me medspelaren i city. Derfor fekk han ikkje kausjon. Men eg tek alt media skriv me ei klypa salt!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #185 på: 28. Des. 2007, 20:25 »
Jeg sa jo at jeg ikke ville ha Barton til Newcastle fordi han var en bråkebøtte av en psykopat. Husker også godt at jeg fikk kraftig kritikk av enkelte her inne pga det... Neida, Barton var en hyggelig kar han som hadde begått noen småfeil i livet sitt, men som hadde forandret seg til det bedre blablabla.

Kan ikke si annet enn "hva var det jeg sa?" her. Barton er og forblir en usympatisk person. Vi skulle aldri ha solgt Parker... største feilen vi har gjort under Big Sam.
Herregud, du er ikke den eneste som hadde en fornemmelse om at Barton kunne finne på noe mer bråk. Dessuten er det alt for tidlig å trekke konklusjoner i denne saken. Hvor mange medieomtaler om såkalte skandaler, voldtekter, slåssing osv. ender i en dom som får ordentelige konsekvenser og spiller og klubb? F.eks voldtekten på Man Utds julebord, hvor alle og enhver nærmest konkluderer med at beskyldningene fra pr-kåte luddere er sanne. Hadde jo liknende sak med Dyer (?) for noen år siden. Sakene blir hauset opp som faen av media, og du kan spare deg for stemple Barton som skyldig bare pga det som kommer frem i media. Nå skal det sies at Barton er et spesielt tilfelle pga tidligere episoder, men imaget hans gjør det jo bare enda lettere for media å dømme han uten at sannheten nødvendigvis er kommet frem.

Har jeg sagt noe imot det? Tredje oppdiktning/feiltolkning idag på dette forumet. Begynner å bli irriterende.

Og tilfeldig at det alltid er Joey Barton de "pr-kåte" ludderne lar det gå utover.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 28. Des. 2007, 20:30 »
Har Joey Barton noen gang vært utsatt for "pr-kåte luddere"??? Jeg så "rullebladet" hans på VG i dag, og kunne ikke se noe annet enn god gammaldags slåssing og pøbeloppførsel.

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #187 på: 28. Des. 2007, 20:51 »
Har Joey Barton noen gang vært utsatt for "pr-kåte luddere"??? Jeg så "rullebladet" hans på VG i dag, og kunne ikke se noe annet enn god gammaldags slåssing og pøbeloppførsel.
Jeg brukte voldtektssaken på Man Utds julebord og den påståtte voldtekten som Dyer hadde begått som eksempel. Sa ikke noe om at Barton har vært innblandet i akkurat det. Poenget mitt var at media til enhver til blåser opp disse sakene noe voldsomt og folk konkluderer alt for lett på bakgrunn av det som leses i media.

Ps: Jeg mener beskrivelsen "pr-kåte luddere" er en ganske dekkende beskrivelse av damer som anmelder voldtekter som aldri har forekommet, bare for å utnytte spillernes økonomi, status og det faktum at aviser og folk flest sluker røverhistoriene rått. Kan jo selv titte på statistikken for antall anmeldelser på fotballspillere og hvor mange av de som egentlig har forekommet.
Walking in a Keegan wonderland!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 28. Des. 2007, 21:08 »
Jeg brukte voldtektssaken på Man Utds julebord og den påståtte voldtekten som Dyer hadde begått som eksempel. Sa ikke noe om at Barton har vært innblandet i akkurat det. Poenget mitt var at media til enhver til blåser opp disse sakene noe voldsomt og folk konkluderer alt for lett på bakgrunn av det som leses i media.

Ps: Jeg mener beskrivelsen "pr-kåte luddere" er en ganske dekkende beskrivelse av damer som anmelder voldtekter som aldri har forekommet, bare for å utnytte spillernes økonomi, status og det faktum at aviser og folk flest sluker røverhistoriene rått. Kan jo selv titte på statistikken for antall anmeldelser på fotballspillere og hvor mange av de som egentlig har forekommet.
Jeg skjønte det.. :P

Og tilfeldig at det alltid er Joey Barton de "pr-kåte" ludderne lar det gå utover.
Det var mer dette jeg sikta til.

malice

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #189 på: 28. Des. 2007, 21:31 »
Røverkjøp!! Alle klagde på Bellamy,men dette "røverkjøpet" er jo en jævla idiot i forhold.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #190 på: 28. Des. 2007, 23:20 »
Ingen kan vel påstå at Barton har så veldig høy IQ.
Håper det ordner seg for vi trenger Barton på banen

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #191 på: 29. Des. 2007, 10:22 »
Newcastle's Joey Barton had a row with boss Sam Allardyce hours before he was arrested. (Daily Mirror)
Jaudå, dette er helt sikkert grunnen til at mannen er blitt arrestert ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 29. Des. 2007, 10:38 »
Barton og Allardyce skal ha hatt en liten disputt på JJB etter at han ble utelatt fra troppen, i tillegg skal han ha forbannet seg over at Geremi ble valgt over han.....

Nå er jeg faktisk lei hele jævla Joey Barton!! Ikke har han prestert en dritt på banen, han ødelegger atmosfæren i klubben med slike opprør, han gir faen i alt og alle tre dager før chelsea kampen og går på fylla i liverpool, og ikke nok med det; han havner i fengsel....og når vi vet han har en annen voldsdom over seg, så burde det gå an å bruke litt sunn fornuft......Det er faen meg uhørt..

Håper han får seg en helvettes bot og noen kamper karantene(av klubben).....og at dette er "last call" for denne forbanna idioten...hvis han finner på no mer dritt nå så håper jeg han kastes til helvette ut av SJP...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

malice

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #193 på: 29. Des. 2007, 11:54 »
Igjen er vi enige kø1 :-)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #194 på: 29. Des. 2007, 15:08 »

ENDA en misforståelse. Det var ironi!

Har folk fått i seg for mye juleøl?  :)