20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 396213 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

laddy

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #165 på: 28. Des. 2007, 13:47 »
Såpass...

Vel, vi får la Barton, Allardyce og Mort ordne opp i dette på sin måte. Det er selvsagt ikke bra at Barton går på fylla i Liverpool når han er skadet, men likevel blir med troppen til Wigan. Det er i seg selv en alvorlig sak. Når han i tillegg blir arrestert for vold så blir saken enda mer alvorlig. Men jeg vil ikke på noen måte være dommer i denne saken. Vi kjenner kun til saken fra det mediene skriver. Og når Barton kommer hjem igjen vil han garantert bli straffet av klubben. Jeg tviler på at Barton ender opp i fengsel, eller at han blir kastet ut av klubben. Men at han får en klekkelig bot og en smekk over fingrene er jeg ganske sikker på.

Forøvrig var det vel ingen som forventet at Barton skulle bli snill gutt på bare fire måneder? Vi visste hva vi gikk til når vi kjøpte Barton.

Han skal jo i retten for en annen sak. Om han blir dømt i begge sakene ryker nok han inn for en god stund. Vold straffes hardt i England. Men inntill en eventuell dom er han fortsatt Newcastle-spiller. En eventuell diskusjon om noe annet tar jeg igjen når sakene er avsluttet
"The first 90 minutes are the most important"

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 28. Des. 2007, 15:02 »
Se der ja, fikk min nye drakt med 7 Barton på ryggen med posten idag! Blir spennende å se om han får flere kamper i NUFC drakta nå, min flaks ser fremdeles ut til å vedvare.........

Håper at dette ikke er så alvorlig som først antatt..........

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #167 på: 28. Des. 2007, 15:24 »
Jaja, da var vel egnetlig ikke annet å vente fra den kanten. Han har jo fader meg klart å holdt seg noenlunde i skinnet ganske lenge nå, så dette var vel ikke akkurat noen stor bombe. Joey Barton er og blir en bølle som før eller senere havner i bråk igjen og igjen og igjen..
Uansett så er dette en kjedelig sak, og da først og fremst for Barton selv. Han lå tynt han fra før, og da er han på god veg inn bak murene nå vil jeg tro. Man slipper neppe unna med advarsler og store bøter når voldsepisodene gjenntar seg gang etter gang.

Men men, han sørger i hvertfall for at Newcastle holder tradisjonen om å være en av englands største bråk klubber. Er det ikke fyllekjøring så er det alltids en som hiver en stol etter trenern, blir anklaget for voldekt eller havner i slåsskamp på byen. Livlig klubb, det skal vi ha.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #168 på: 28. Des. 2007, 15:29 »
Jeg sa jo at jeg ikke ville ha Barton til Newcastle fordi han var en bråkebøtte av en psykopat. Husker også godt at jeg fikk kraftig kritikk av enkelte her inne pga det... Neida, Barton var en hyggelig kar han som hadde begått noen småfeil i livet sitt, men som hadde forandret seg til det bedre blablabla.

Kan ikke si annet enn "hva var det jeg sa?" her. Barton er og forblir en usympatisk person. Vi skulle aldri ha solgt Parker... største feilen vi har gjort under Big Sam.

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #169 på: 28. Des. 2007, 16:03 »
Vi skulle aldri ha solgt Parker... største feilen vi har gjort under Big Sam.

Parker ville vekk. Vi får nå vente og se hva som skjer med Barton. Om han blir dømt eller ikke.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #170 på: 28. Des. 2007, 16:22 »
Det finnes så mange andre sentrale spillere her i verden!!! og i newcastle er det eneste smith og barton og emre som duger!! hvorfor bruker vi butt???han er ikke noe god!!!Han har også 8 gule kort denne sesongen!! bruk emre!!han er berre best!! ;)

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #171 på: 28. Des. 2007, 16:30 »
Foresten.. barton kommer til å komme i fengsel snart.. å da snakker jeg om en periode over 1-2 år!! han sier at han skal skjerpe seg, men det skjer aldri!! å han ble tatt med alkohol i blodet!!?? hvilke holdninger har han?? eg mener at alle newcastle spillere burde hatt drikkeforbud mens sessongen var i gang.. å heller spare seg til sommerferien...eg lurer på hvilke folk som styrer denne klubben jeg elsker?? :-[   det må vere ett eller anet som er galt..

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #172 på: 28. Des. 2007, 16:36 »
At det er dårlege haldningar i Premier League når det gjeld drikking er inga stor overrasking. At Barton er ein av dei forundre meg ikkje. Han kan virke som ein oppegåande fyr i intervjuer og seier mykje klokt, men godeste Joey kjem alltid til å vere number 1 kronidiot. Har ingen tru på at Barton skal bli ein rolig og fredfull type.

Hehe, vi får godt betalt for denne loyalty bonusen som vi måtte gi Barton i sommar. Tragisk.

Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #173 på: 28. Des. 2007, 16:45 »
kultur i england å drikke øl. Er bare i Norge av vi er anti "ditt og datt" og moralens voktere! Må nok godta at spillerne tar seg noen pints i løpet av sesongen, men selvsagt skal de oppføre seg og ikke gå løs på folk! Men det er nok det eneste vi kan forvente av klubber i England... Det finnes nok regler mot alkohol så tett opp mot kamp, og det er nok ingen tvil om at
Mr Barton i dette tilfellet har brutt noen interne regler og bør få sin fortjente straff m 1-2 ukelønner i bot for forholdet.

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #174 på: 28. Des. 2007, 16:48 »
kultur i england å drikke øl. Er bare i Norge av vi er anti "ditt og datt" og moralens voktere! Må nok godta at spillerne tar seg noen pints i løpet av sesongen, men selvsagt skal de oppføre seg og ikke gå løs på folk! Men det er nok det eneste vi kan forvente av klubber i England... Det finnes nok regler mot alkohol så tett opp mot kamp, og det er nok ingen tvil om at
Mr Barton i dette tilfellet har brutt noen interne regler og bør få sin fortjente straff m 1-2 ukelønner i bot for forholdet.

1-2 ukelønner? Greit nok at han blir provosert med tanke på sin bror men det får da være grenser. Ser nok for meg at han er ferdig i Newcastle om det kommer en dom.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 28. Des. 2007, 16:53 »

Bra skrevet.
Ser faktisk på Barton som en sympatisk type som dessverre har diverse psykiske problemer, han trenger rett og slett mer anger management.
Kjenner til "småkriminelle" som stadig havner i lignende trøbbel, men for meg er de fortsatt egentlig bra karer. Bare så synd at de ikke lærer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #176 på: 28. Des. 2007, 16:55 »
Jo, men først må han dømmes. Inntil dom er avsagt kan klubben kun bøtelegge m max 2 uke lønner. Eller er den regelen endret?

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #177 på: 28. Des. 2007, 16:59 »
Jo, men først må han dømmes. Inntil dom er avsagt kan klubben kun bøtelegge m max 2 uke lønner. Eller er den regelen endret?

Aner ikke, Tatcher fikk jo 8 kamper av City

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #178 på: 28. Des. 2007, 17:30 »
Jeg sa jo at jeg ikke ville ha Barton til Newcastle fordi han var en bråkebøtte av en psykopat. Husker også godt at jeg fikk kraftig kritikk av enkelte her inne pga det... Neida, Barton var en hyggelig kar han som hadde begått noen småfeil i livet sitt, men som hadde forandret seg til det bedre blablabla.

Kan ikke si annet enn "hva var det jeg sa?" her. Barton er og forblir en usympatisk person. Vi skulle aldri ha solgt Parker... største feilen vi har gjort under Big Sam.
Herregud, du er ikke den eneste som hadde en fornemmelse om at Barton kunne finne på noe mer bråk. Dessuten er det alt for tidlig å trekke konklusjoner i denne saken. Hvor mange medieomtaler om såkalte skandaler, voldtekter, slåssing osv. ender i en dom som får ordentelige konsekvenser og spiller og klubb? F.eks voldtekten på Man Utds julebord, hvor alle og enhver nærmest konkluderer med at beskyldningene fra pr-kåte luddere er sanne. Hadde jo liknende sak med Dyer (?) for noen år siden. Sakene blir hauset opp som faen av media, og du kan spare deg for stemple Barton som skyldig bare pga det som kommer frem i media. Nå skal det sies at Barton er et spesielt tilfelle pga tidligere episoder, men imaget hans gjør det jo bare enda lettere for media å dømme han uten at sannheten nødvendigvis er kommet frem.
Walking in a Keegan wonderland!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 28. Des. 2007, 17:32 »
Enig i det kico. Syntes vi skal vente med å trekke konkulusjoner før alt er klart.