20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newutd T-skjorte  (Lest 25863 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Newutd T-skjorte
« Svar #15 på: 01. Juni 2007, 18:25 »
Godt forslag av Eivind. Synes den skjorta så pen ut!

Bare tre ting:
- "Av supportere - for supportere" burde kanskje vært litt mindre
- Tror Frode har rett i at vi må ha tillatelse til å bruke logo
- Vi bør ha NewUtd.no bakpå også siden det er der reklamen er tydligst
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 01. Juni 2007, 18:29 »
Jeg synes den skjorta så veldig pen ut. Råder dere til å ha "newutd.no" helt nederst bakerst på skjorta i litt liten skrift. Jeg skal i hvert fall bestille den.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #17 på: 01. Juni 2007, 19:26 »
Hvorfor prøve å skjule det? Er det en t-skjorte her i fra så er det det!

djmattis

• Gjest
« Svar #18 på: 01. Juni 2007, 23:25 »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 02. Juni 2007, 11:25 »
Jeg synes den var fin Eivind. Men hvis jeg hadde valgt selv ville jeg ha gjort "av supportere - for supportere" mindre, og hadde den høyere opp, mellom skulderbladene på en måte!;)

Og for gudsskyld, vel valg av t-skjorter, pass på at dere skaffer noen som har god passform og ikke slike "henge t-skjorter", aka Iron Maiden t-skjorter osv!;) Hater t-skjorter som bare henger og slenger...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 02. Juni 2007, 13:33 »
Man kan vel i alle fall spør Newcastle om å få bruke den?

Så har man i alle fall prøvd...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #21 på: 02. Juni 2007, 13:59 »
Enig spør om lov!

stiandyre

• Flaskebærer
  • *
  • Stian Andre. En skikkelig ''Magpie''.
    • Vis profil
    • Newcastle United <3
« Svar #22 på: 17. Juni 2007, 00:40 »
Ja hva blir det til ?  ???
Stian Andre Dyre <3

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 30. Juli 2007, 16:27 »
Leste litt at mange mener at designet på forumet kunne vært bedre. Noe jeg er ganske enig i. En attraktiv side med et bra design vil også føre til flere medlemmer tror jeg.

Hva med å lage en Newutd.no T-skjorte, å selge den slik at siden får inn et lite overskudd med penger.

Disse pengene kunne blitt brukt på å oppdatere foumet, f.eks  designet.
Jeg har fått inntrykk av at ingen av de aktive medlemmene på forumet er data eksperter og ikke kan bidra med å forbedre designet på forumet.

personlig kunne jeg fint betalt litt ekstra for en t-skjorte slik at vi kunne betale en som er veldig god på hjemmesider til å forbedre designet.

Vi har utvilsomt et av de beste forumene, og de hadde vært utrolig gøy om designet holdt samme standard.

Hva synes dere?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Noreng

• Gjest
« Svar #24 på: 30. Juli 2007, 16:57 »
Hadde gjerne kjøpt en Newutd.no T-Skjorte jeg :P

Ser for meg slik:

Foran:
NEWUTD.NO
LOGO
FOR SUPPORTERE - AV SUPPORTERE

Bak:
NORENG/Ditt nick
Valgfritt nummer

Hadde vært rått!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 30. Juli 2007, 17:00 »
Kunne droppet den baksiden i såfall, det hadde bare blitt hema synes jeg.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #26 på: 30. Juli 2007, 17:46 »
Leste litt at mange mener at designet på forumet kunne vært bedre. Noe jeg er ganske enig i. En attraktiv side med et bra design vil også føre til flere medlemmer tror jeg.

Hva med å lage en Newutd.no T-skjorte, å selge den slik at siden får inn et lite overskudd med penger.

Disse pengene kunne blitt brukt på å oppdatere foumet, f.eks  designet.
Jeg har fått inntrykk av at ingen av de aktive medlemmene på forumet er data eksperter og ikke kan bidra med å forbedre designet på forumet.

personlig kunne jeg fint betalt litt ekstra for en t-skjorte slik at vi kunne betale en som er veldig god på hjemmesider til å forbedre designet.

Vi har utvilsomt et av de beste forumene, og de hadde vært utrolig gøy om designet holdt samme standard.

Hva synes dere?

Forumet er nesten helt nytt og jeg synes det ser helt greit ut. Nothing special, men oversiktelig og ryddig.

Når det gjelder hovedsiden er det en stund siden den er oppdatert mtp design. Jeg er av den oppfatning at jeg synes det samme om hovedsiden som om forumet. Hadde gjort seg med noen nye bannere/bilder for å sprite opp siden, men jeg mener likevel at det ser greit ut slik det er nå.

Vår designer, Thomas Hansen, ga seg på siden for halvannet år siden. Det var han som laget layouten og sto for oppgraderingene. Jeg kan lite om systemet sidene er bygget på og er heller ikke noe god med webdesign.

Å skaffe en ekstern webdesigner vil bli veldig dyrt. Reklamen på forsiden og på forumet dekker webhotell, domene, konkurransepremier og litt til, men jeg tror ikke det vil være verdt det å betale mange tusen for en webdesigner uansett.

Hva mener dere andre?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #27 på: 30. Juli 2007, 17:49 »
Skjønner ikke hva folk maser om. Meget oversiktlig og pent forum, bortsett fra at det er litt lyst. Hovedsiden ser fin ut den også.

Greit med forandringer iblant, men det er ikke så lenge siden designet ble forandret på nå.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 30. Juli 2007, 21:53 »
egentlig så skrev jeg feil. det jeg mente var at hovedsiden kunne blitt oppdatert. Den er litt kjedelig synes jeg.

Forumet ser helt fint ut synes jeg:)

men hvis det blir veldig dyrt, så er det ikke noe vits i. De som bruker denne siden er her for kvaliteten på forumet, og ikke for designet på forsiden. Men litt opdateringer på forsiden hadde vært kult fordeom.

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #29 på: 31. Juli 2007, 21:50 »
Personlig synes jeg alt er flott som det er nå, men om dere noen gang skulle trenge hjelp med siden/forumet vil den billigste løsningen være å ta kontakt med studenter eller lignende på et forum. http://norskwebforum.no er en fin side å lete etter hjelp på. De ivrigste på dette forumet betaler nesten for å få lovt til å hjelpe deg  :P

Se under kategoriene ønskes eller ikke minst jobbmarked hvor flere benytter seg av denne muligheten.
« Siste redigering: 31. Juli 2007, 21:55 av Chris »