20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newutd T-skjorte  (Lest 25638 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newutd T-skjorte
« Svar #45 på: 28. Sep. 2007, 19:16 »

Hvorfor kan ikke du gjøre en jobb for denne siden også da? Hvis det er så lett å gjennomføre burde jo dette være lett for deg å ordne.

JEg har ikke skrevet at dette er så lett å gjennomføre. Jeg skrev: kan vel ikke være så vanskelig å gjennomføre? Med det mente jeg som jeg skrev i mitt forrige innlegg jeg ville tro at dette ikke er så vanskelig å gjennomføre, men at jeg ikke har noen erfaring med å gjøre slike ting så derfor burde vel andre drive med slike ting. Og lar folka bak newutd.no ta ansvaret for ting som omhandler dem.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 29. Sep. 2007, 01:57 »
Det er faktisk ikke vanskelig å gjennomføre. Trenger bare å mekke et design, og kontakt et firma som trykker opp t-skjorter. Spørsmålet er vel heller om det er lønnsomt med tanke på hva prisen blir og hvor mange som er interesserte.

Design biten er jeg dårlig på, men kunne sikkert gjort en liten jobb for å komme i kontakt med et firma som kan hjelpe oss.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 29. Sep. 2007, 02:27 »
Nå har jeg åpnet en "newutd.no" shop!;) Bare som et prøveprosjekt på hvordan vi kan gjøre det. Hvis admin her osv ikke liker det så skal jeg legge den ned med engang!

Uansett, så har jeg slengt sammen en t-skjorte, lik den som Eivind designet men uten klubblogoen da jeg ikke vet om vi har lov til å bruke den. Her er den hvertfall... mer: IKKE BESTILL !! Dette er en test!!!

Hvis ønskelig så kan jeg videreutvikle denne shoppen slik at vi får en egen "netshop" med Newutd.no produkter.

Edit: Har fjernet linken til butikken.
« Siste redigering: 01. Okt. 2007, 11:06 av kesse »

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 29. Sep. 2007, 12:20 »
syns den var kul foran, men det passet ikke med det "av supportere for supportere greiene bak". mulig det er der nicket skulle stått og det av supp for supp skulle stått lenger nede?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 29. Sep. 2007, 12:30 »
Ja, kan være enig i det egentlig. Er bare et forslag på hvordan vi kan gjøre det! Selve designet får jobbe litt med.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 30. Sep. 2007, 22:39 »
Bra initiativ, kesse! Håper og tror at dette kan bli en realitet før juletider. Eller kanskje et julegavetips? ;D

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #51 på: 30. Sep. 2007, 23:34 »
Nå har jeg åpnet en "newutd.no" shop!;) Bare som et prøveprosjekt på hvordan vi kan gjøre det. Hvis admin her osv ikke liker det så skal jeg legge den ned med engang!

Veldig kult, kesse. Det er bare å kjøre på. Jeg skal bestille når den er ferdigdesignet. Lag noe skikkelig stilig...
Toon, Toon,
Black and white army

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #52 på: 30. Sep. 2007, 23:57 »
Veldig bra initiativ! Kunne vært "Newcastle United" på framsiden med eventuell logo og "newutd.no av supporterne for supporterne" på baksiden, eller?
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 01. Okt. 2007, 00:00 »
Ville vel antakeligvis vært litt greit dersom det kommer nokså klart frem hvilken klubb vi heier på ihvertfall!  ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #54 på: 01. Okt. 2007, 00:06 »
Newcastle-logoen er nesten et must. Men da må man vel spørre klubben selv om tillatelse?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 01. Okt. 2007, 00:37 »
Eivind: Ja, før juletider bør alt være i boks hvis jeg setter i gang nå. Sikkert før det også!

Olav: Logoen er egentlig et must ja. Men er veldig usikker på om vi har lov til å bruke den! Er sikkert bare å sende en mail og forklare situasjonen, i verste fall så får vi nei.

Kristoffer: Enig. Men vi kan ha flere forskjellige typer, så det blir opp til hver enkelt å velge hvem man vil ha!:)

Borbis: Bare til å komme med forslag!:)

Her er dealen, hvis jeg skal lage i stand denne "shoppen" så er jeg avhengig av å få ideèr til design. Det er ingen grense for hvor mange forskjellige t-skjorter osv vi kan ha, så vi kan designe noen så kan vi selv bestille den vi liker best. Eller, så finner vi bare ett design, da vil hver enkelt av oss få lik t-skjorte (evt. med nicket ditt) !:) Hva liker syns dere?
« Siste redigering: 01. Okt. 2007, 12:35 av kesse »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 01. Okt. 2007, 12:38 »
Ja, da har jeg sittet å lekt noen timer her. Dette er det jeg har kommet frem til nå:

( linken er fjernet i en liten tid, gjør noen oppdateringer)

Er relativt fornøyd egentlig. Produktene kan vi fortsatt redigere litt på, evt lage nye. Ingen av produktene har logo, da det er jeg som er ansvarlig for innholdet vil jeg ikke risikere å bli straffet for noe ulovlig.

Merk; IKKE BESTILL !! :) Jeg skal prøve å bestille meg en t-skjorte selv om noen dager for å se hvordan det faktisk blir.

Innspill??
« Siste redigering: 01. Okt. 2007, 15:50 av kesse »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 01. Okt. 2007, 12:42 »
Det ser veldig bra ut! Kanskje du kan forhøre deg med NUFC om du får lov å trykke logoen?

Uansett bestiller eg meg ei lett når den e klar ;)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 01. Okt. 2007, 13:52 »
Koffor berre T-skjorte egentlig? Må jo ha genser og greier også.

Noko slikt kanskje?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 01. Okt. 2007, 14:05 »
Kan lage gensere også, men et sted må man jo begynne!:)