20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shay Given  (Lest 9693 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #30 på: 30. Mai 2005, 15:10 »
Jah dersom det stemmer er det jo ypperlig, og dersom de spillerne holder høyt nivå er det jo enda bedre :P men den som lever for se!

Men en ting om Harper, det at han ikke var så god med beina, det stemmer nok det. Men det var ikke Given heller for noen år tilbake! Husker jeg satt å grua meg hver gang ballen ble spillt tilbake til Given. Men alle keepere gjør feil, uten unntak! Og at Given har jobbet mye med tilbakespill/fotarbeid er det jo ingen tvil om. Så det finnes nok håp for Harper også!
Og lojal er han, og tålmodig ikke minst! Tenk å sitte på benken omtrent hver kamp hele året, kanskje spille noen A-kamper ved en sjelden anledning...skal ha respekt for det!

Men han er da vel keeper på reservelaget, er han ikke det??

Bjørn - roter mye
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #31 på: 30. Mai 2005, 15:19 »
Sitat fra: "Bjørn"
Jah dersom det stemmer er det jo ypperlig, og dersom de spillerne holder høyt nivå er det jo enda bedre :P men den som lever for se!

Men en ting om Harper, det at han ikke var så god med beina, det stemmer nok det. Men det var ikke Given heller for noen år tilbake! Husker jeg satt å grua meg hver gang ballen ble spillt tilbake til Given. Men alle keepere gjør feil, uten unntak! Og at Given har jobbet mye med tilbakespill/fotarbeid er det jo ingen tvil om. Så det finnes nok håp for Harper også!
Og lojal er han, og tålmodig ikke minst! Tenk å sitte på benken omtrent hver kamp hele året, kanskje spille noen A-kamper ved en sjelden anledning...skal ha respekt for det!

Men han er da vel keeper på reservelaget, er han ikke det??

Bjørn - roter mye

Harper er lojal til tusen, og det er nesten så jeg håper han blir solgt til en annen klubb i sommer. Harper fortjener mer enn å rotne bort på reservebenken resten av karrieren. Han viser en klubbfølelse som er en sjeldenhet i dagens fotball, men det hadde vært artig å sett hvor langt Harper nådd i en annen klubb med førstelagsfotball.

Harper er fast på reservelaget, mens Caig er vår 3. keeper.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Shay Given
« Svar #32 på: 05. Juni 2005, 17:33 »
Given havner ihvertfall ikke i Man Utd. De har nettopp kjøpt gamlingen Van Der Sar som blir 35 år neste mnd. Godt å se Man Utd bygger for framtiden :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."