20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shay Given  (Lest 9704 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shay Given
« på: 28. Mai 2005, 14:15 »
http://www.dagbladet.no/sport/2005/05/28/433040.html

Hvem huleste tror Ferguson han er??

Buffon - 35mill - kanskje ok...
Robinson - 10 mill - kanskje passe
Cudicini - ukjent pris - mer enn Robinson....
Given - 6mill!!!!! - er mannen dum!!

Dersom vi lar Given gå til en latterlige prisen av 6mill har vi den dummeste styreformannstuten i verden!

En keeper som har vært øyrikets beste keeper i mange år, som vertfall er derfra selv! Åsså skal vi slelge for 6mill, tror Ferguson vi er dumme eller??

Nå skal det jo sies at norsk presse ikke er til å stole på, og det er langt fra alle andre aviser i england heller! Men dersom det hadde skjedd, ville det vært katastrofe i mine øyne! Og for en latterlig pris da....betale mer for Robinson enn Shay Given..mannen er jo gal!

Jaja, det skjer aldri uansett...håper jeg!

Bjørn - håper
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Hvem tror Ferguson han er??
« Svar #1 på: 28. Mai 2005, 14:21 »
Nå er det vel den tåpelige avisen The Mirror som skriver dette, så jeg tar dette med en mega stor spade med salt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #2 på: 28. Mai 2005, 14:25 »
Joda, men man vet jo aldri med United....

"Newcastle jah, hm, vi fikk jo ikke Shearer, så vi henter den beste keepern fra dem for en slikk å ingenting, de har jo en dum styreformann der oppe! Ja, what the hell, sleng med Fletcher motsatt vei, så driter vi dem skikkelig ut"

:P

Bjørn - den som lever for se
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Shay Given
« Svar #3 på: 28. Mai 2005, 17:04 »
Arsenal viser interesse for Shay Given
Skrevet av Geordie-Olav, 28 Mai 05

Carlo Cuducini har i lengre tid vært på Arsenals ønskeliste. Men om Wenger ikke klarer å bringe Chelsea-målvakten til Highbury er det en annen som skal være innenfor søkelyset. Newcastles Shay Given som har fullført nok en praktsesong for klubben. Både Graeme Souness og Freddie Shepherd vil ikke gi fra seg iren uten kamp. Han har to år igjen av kontrakten.

The Gunners er ikke alene om interessen. Manchester United, som kvittet seg med både Roy Carrol og Ricardo, skal også være med i kampen.

Om Given i det hele tatt skulle forlate St. James Park, skal Blackburns Brad Friedel være en het kandidat for Newcastle. Men det spørs om en 34-åring virkelig er det Newcastle leter etter.

Laurent Robert, Shola Amoebi, Craig Bellamy, Hugo Viana og Patrick Kluivert er spillere som trolig forsvinner til sommeren.
Toon, Toon,
Black and white army

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #4 på: 28. Mai 2005, 17:39 »
Jah, da har endelig Wenger funnet ut at Lehman er for dårlig i det lange løp, eller er det bare for å få en reservekeeper etter Lehman...

Jeg mener hands off til alle som vil ha Given!!

Og nei, det er ikke en 34 åring vi er ute etter, selvom Friedel er en meget god keeper!!

Bjørn - god på benken

Howay the Toon
Howay the Lads

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #5 på: 28. Mai 2005, 18:02 »
Selg Given og "bring on" Ricardo!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #6 på: 28. Mai 2005, 18:44 »
Sitat fra: "Mushans"
Selg Given og "bring on" Ricardo!

er du skada? ville ikke bytta bort Given for alt i verden... En av de få spillerne i Newcastle som kan levere på det høyeste nivået, noe han allerede har gjort i en år rekke... Et evt. salg av Given er et klart tegn på at skjæra er på hell.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #7 på: 28. Mai 2005, 19:01 »
Så du mener at Rikardo er dårligere enn Given?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #8 på: 28. Mai 2005, 19:11 »
Ja, det mener ihvertfall jeg. Er det en som virkelig har gjort sitt for at Newcastle skulle holde seg i toppen, er det Given. Med det vaklete forsvaret Newcastle alltid har hatt, har det allikevel gått såpass at vi har holdt blant de 3-5 beste i en årrekke! Selger FF unna Given, så er veien asfaltert nedover på tabellen...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #9 på: 28. Mai 2005, 19:13 »
At Given er bedre enn Ricardo er det liten tvil om. Er også en grunn til at storklubbene er ute etter Given.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #10 på: 28. Mai 2005, 19:13 »
Sitat fra: "Mushans"
Så du mener at Rikardo er dårligere enn Given?

Sier ingenting om at Ricardo er dårligere enn Given, sier bare at Given er bedre...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Shay Given
« Svar #11 på: 28. Mai 2005, 19:15 »
Ikke engang Ricardo kan erstatte Given. Det sier litt om hvor god han virkelig er. Han har tross alt vært vår beste spiller denne sesongen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #12 på: 28. Mai 2005, 19:25 »
Jeg føler dette blir litt av det samme som når vi diskuterte hvorvidt det ville være riktig å selge Shearer. Det finnes mange keepere som er jevngode eller bedre enn Given på en god dag, men såvidt jeg klarer å se er det ikke så altfor mange av disse som er særlig realistiske transfertargets for Newcastle.

Og den som ikke ser den verdien Given har for Newcastle United kan umulig ha særlig godt syn. Given er en ekstremt lojal spiller, som du skal lete lenge for å finne maken til. Han har tjent denne klubben med den største ære, siden han ble hentet inn som et stortalent av Kenny Dalglish. Nå er han vår kanskje viktigste spiller, og å selge han for å erstatte med en spiller som kun har hørt om Newcastle etter å ha møtt laget noen få ganger, men som ellers gir blanke f... i Newcastle, synes jeg blir feil. Jeg mener vi må beholde slike klubblojale spillere som Given så lenge de holder et ønsket nivå. Og er det noe Given gjør, så er det å holde ønsket nivå. Han gjør mer enn vi forventer flere ganger. Uten Given ville vi i dag vært i The Championship, om ikke enda lenger ned i ligasystemet. Også skal vi selge han? Galskap, galskap, galskap.

Givens innstilling er uvurderlig, og selv om Buffon kanskje er verdens beste keeper, så vil jeg ikke si at han helt uten videre hadde erstattet Shay Given. Selv om han er bedre enn Given sånn rent ferdighetsmessig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Shay Given
« Svar #13 på: 28. Mai 2005, 19:28 »
Tror at Joakim fikk frem sannheten veldig bra der.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shay Given
« Svar #14 på: 28. Mai 2005, 19:30 »
Sitat fra: "Joakim"
Uten Given ville vi i dag vært i The Championship, om ikke enda lenger ned i ligasystemet. Også skal vi selge han? Galskap, galskap, galskap.

Harper hadde nok hatt 40 kamper for England om Given ikke hadde  kommet til Newcastle..