20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Eidur linkes nok en gang  (Lest 18093 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Eidur linkes nok en gang
« Svar #60 på: 01. Juli 2007, 21:40 »
told of a very very very reliable sourse today Eidur Gudjohnson is in the bag. For a bit of money though
This is defnitely true!
Kilde?

spennende.....

http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php?topic=42154.0
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

djmattis

• Gjest
« Svar #61 på: 01. Juli 2007, 21:48 »
Jeg tror at Eidur kan bli en veldig bra spiss i Newcastle, men er litt bekymret for at han fort kan bli litt for svak i avsluttningene sine, ser ikke at han kan erstatte Martins eller Owen til eksempel, er ikke sånn goalgetter type.
Noe som gjort at han falt veldig utafor i Barca.
Men sterk, og er godt kjent med PL spillet, tja kan kanskje bli en alldeles liten suksess dette.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 01. Juli 2007, 22:29 »
Er redd at han er ment som erstatter for martins..

djmattis

• Gjest
« Svar #63 på: 01. Juli 2007, 22:35 »
Jeg blir oppriktig lei meg om Martins drar, og mener vi bytter oss flere hakk ned ved å erstatte han med Guudie.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #64 på: 01. Juli 2007, 22:40 »
Jeg håper ikke Martins drar heller.Det ville vært utrolig synd :(

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 02. Juli 2007, 00:16 »
Jeg tror at Eidur kan bli en veldig bra spiss i Newcastle, men er litt bekymret for at han fort kan bli litt for svak i avsluttningene sine, ser ikke at han kan erstatte Martins eller Owen til eksempel, er ikke sånn goalgetter type.
Noe som gjort at han falt veldig utafor i Barca.
Men sterk, og er godt kjent med PL spillet, tja kan kanskje bli en alldeles liten suksess dette.
Gudjohnsen har da avslutnings egenskapene han. Kanskje ikke like kynisk og kald som Owen, men det er ikke goalgetter instinktet som har vært Guddys største problem i Barca. Det største problemet har vært overgangen fra England til Spania. Du kommer inn i en helt annen liga hvor man spiller helt anerledes. Og særlig Barcas "total fotball" er anerledes enn den typiske engelske stilen som Gudjohnsen ser ut til å trives best i. At Gudjohnsen har brent store sjanser på Camp Nou i år skyldes først og fremst at han ikke er vant med å bygge opp spillet og sjansene på samme måten. Grunnen er ganske enkelt at Barca stilen er relativt krevende, og det tar tid å vende seg til den. Tror Guddy har slitt litt fordi han ikke har passet helt inn slik han vil, da forsvinner selvtilliten og da setter du ikke sjansene. Men noen lyspunkter har det vært. Gode eksempler på Gudjohnsens avslutningsegenskaper så vi mot Mallorca (2 mål) og mot Badalona i cupen hvor det ble to mål. islendingen var også kald og rolig på Anfield og scoret kampens eneste mål da han fikk muligheten. Derimot for eksempel kampen mot Real i Madrid tidlig i fjor høst derimot, den tror jeg ikke jeg nevner i denne sammenhengen...  ::)

Jeg har iallfall skikkelig trua på Gudjohnsen i Newcastle (dersom det skulle skje), men det hadde jeg også da han kom til Barcelona ifjor sommer. Forskjellen er at dersom han nå kommer til Newcastle og Premier League vender han tilbake til et spill, en liga og en stil han kjenner. Guddy var veldig ivirig på å lære seg både spansk og katalansk ifjor, men ut ifra ren tipping så holder jeg nok en knapp på at engelsk kunnskapene fortsatt er bedre enn spansk kunnskapene. Noe som heller ikke er en uviktig faktor.

(Forhåpningsfull som vanlig....)

-9shearer9-

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #66 på: 02. Juli 2007, 05:06 »
Han har vel tilgode å imponere over tid med fast førstelagsfotball. Ikke det at han har fått så mange sjanser til det men allikevel. Synes Owen og Martins er bedre spillere. Gudjonhsen er en god spiller, men å si at han har ALT en er en stor overdrivelse. Han har ikke noe å gjøre i en toppklubb. Kanskje på benken i en toppklubb men ikke noe mer. Ber til gud om at Martins og Owen blir. Våre 2 klart beste spillere. Hvis disse 2 spillerne forsvinner vil vi nok også gi andre spillere et intrykk om at vi ikke er en klubb på vei oppover. Gudjohnsen er en god spiller som sagt, men holder ikke absolutt ikke verdensklasse.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 02. Juli 2007, 10:42 »
Ser ikke bort i fra at Big Sam har planer om å bruke Eidur på midtbanen. Eidur spilte flere kamper på midtbanen for Chelsea. Ellers går det ann å håpe at det er Shola som forsvinner :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 02. Juli 2007, 12:22 »
Ser ikke bort i fra at Big Sam har planer om å bruke Eidur på midtbanen. Eidur spilte flere kamper på midtbanen for Chelsea. Ellers går det ann å håpe at det er Shola som forsvinner :-)

Eidur vil neppe komme til Newcastle for å overta Ameobis plass eller rolle i troppen som tredje eller fjerde valg på topp. Vet ikke hvor begeistret han vil være for en midtbanerolle heller. Da han dro fra Chelsea til Barca ifjor var mye av grunnen at Rijkaard hadde klare planer om å bruke ham nettop som spiss, noe islendingen altså foretrakk. Alikevel har han faktisk spilt et par bra kamper på midtbanen for blaugrana.

Men skal vi tro dagens Journal så kommer Big Sam til å gå får Eidur kun dersom Martins forsvinner. Og det liker jeg egentlig. Her har Big Sam en backup plan, forsvinner Martins så går han for Eidur, en litt annen type spiller, men absolutt en målfarlig spiss.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 02. Juli 2007, 12:30 »
Skal Martins til Afrika-mesterskapet egentlig? Det kan jo være Big Sam vil ha litt større dekning pga det, eller rett og slett er han redd f.eks Owen kan bli langtidsskada igjen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 02. Juli 2007, 12:36 »
Skal Martins til Afrika-mesterskapet egentlig? Det kan jo være Big Sam vil ha litt større dekning pga det, eller rett og slett er han redd f.eks Owen kan bli langtidsskada igjen.

Akkurat det er det vel nærmest ingen som faktisk vet, inkludert hovedpersonen selv. Slik jeg forsto det var vel Martins tatt inn i varmen igjen hos Berti Bogts da han spilte for Nigeria forleden, men det spørs om Martins selv vil retunere for å delta i Afrika mesterskapet etter at han ble utsatt for drapsforsøk i Lagos nylig. Har jo gått visse rykter om at det ikke var sant, og at Martins lå hjemme og sov i sengen sin da "denne episoden" skal ha utspilt seg, jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal tro. Men uansett er vel Martins på plass sammen med resten av Newcastle laget som idag drar til Østrike på treningsleir?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 02. Juli 2007, 13:42 »
told of a very very very reliable sourse today Eidur Gudjohnson is in the bag. For a bit of money though
This is defnitely true!
Kilde?

spennende.....

Ser lenger ned på siden at det skal være Lee Clark som melder dette.

Synes også Eidur er en spennende spiller vi kan trenge. Når det gjelder Martins i Afrika er jeg også usikker på dette, han har jo vist seg å være en liten luring denne Oba, så om han var med i denne skyteepisoden er jeg litt skeptisk til. Tipper han stilkler for Nigeria i Januar
« Siste redigering: 02. Juli 2007, 13:45 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 02. Juli 2007, 16:16 »
Arsenal betalte i dag hele £16,25 millioner for Eduardo da Silva. Med andre ord bør vi ikke være redde for at Martins havner i Arsenal.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 02. Juli 2007, 16:52 »
Så det! Herlig  ;D

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 02. Juli 2007, 17:29 »
Hvis vi får Gudjonsen, så kan jeg sverge på at enten martins eller owen ryker.

Vi er ikke en stor nokk klubb til å kunne har gudjonsen som 4 valg, og dette hadde han aldri gått med på heller.

Gudjonsen er en meget bra spiss, men jeg ville aldir ofret ham for martins eller owen. Ryktene vil ha det til at owen har sagt til lagkameratene at han blir. Da er det isåfall martins som går ut. Jeg tror Allardyce foretrekker martins fremfor Gudjonsen.  Nå som arsenal kjøpte Da silva, er det vel bare juventus som truer oss?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /