20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Eidur linkes nok en gang  (Lest 18112 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Eidur linkes nok en gang
« Svar #45 på: 03. Juni 2007, 12:51 »
Skjønner ikke hva folk har imot Cisse... han er en veldig god spiller, som når som helst kunne styrket laget vårt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 04. Juni 2007, 18:37 »
Cissé er kjapp til beins og har god teknikk, men han eier ikke evnen til å spille til bedre plasserte lagkamerater, og han er heller ikke bunnsolid foran kassa. Bellamy er i mine øyne langt, langt bedre enn Cissé.

En oppblåst franskmann som egner seg best der inidvidualismen verdsettes og taktikk og lagspill er utkastelsesgrunn. Og det er ikke i England, og ei heller Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 04. Juni 2007, 19:27 »
Jeg er totalt UENIG i denne sammenligningen av Cissè og Bellamy som du legger frem Joakim! Cissè har kvaliteter som fotballspiller som gjør at han blir sterkt vurdert til en plass på Frankrikes landslag (det siste 10 årets beste landslag sådan!), med konkurranse med blant annet Anelka, Henry, Wiltord og Trezequet osv. Han vet også hvor målet står, noe han viste da han bøttet inn godt over 100 mål for Auxerre! Hadde det ikke vært for hans 2 alvorlige benbrudd de siste 2 årene så hadde vi sett mer til han både i EM 2004 og VM 2006, for ikke snakke om klubblaget! Han har spilt meget bra for Marseille i årets sesong og var sterkt delaktig til at klubben igjen er med i CL etter flere år uten spill i den gjeve turneringen som de vant i 1993!

Bellamy er etter min mening en ganske så middelmådig spiller, han er rask og jobber bra, men det er liksom alt! Han scorer ikke mye mål, snarere ekstremt lite! Han brenner de største sjanser man kan forestille seg, han scoret ALDRI tosifret antall mål for "oss", stoppet vel på 9 den beste sesongen han hadde!?! Har han scoret over 9 mål for LFC denne sesongen? Jeg er ganske sikker på at han IKKE klarte det! Han er ubruklig på hodet, og kan langt ifra bli brukt alene på topp! Veldig avhengig av andre! Han har ikke noe særlig til skuddfot og er heller ikke særlig sterk i kroppen/duellene, uten at han er direkte svak heller, middels! Teknikken hans er helt grei, men ikke noe mer, synes jeg!

Alt i alt mener jeg Cissè er bedre på alle områder om du sammenligner han med Bellamy!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 04. Juni 2007, 21:10 »
Jeg er enig med Frode som konkluderer med at Cisse er en mye bedre fotballspiller enn Bellamy, men jeg er også enig med Joakim som sier at Cisse er en dust som skyter fra 89 graders vinkel istedenfor å sette lagkameraten på åpent mål.
Cisse er nok en del bedre enn Bellamy ferdighetsmessig, men Cisse er også mye mer egoistisk, og i tillegg er begge to like store rasshøl. Så vil helst slippe å se noen av dem i Newcastle drakta
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Noreng

• Gjest
« Svar #49 på: 04. Juni 2007, 22:09 »
Håper vi får Gudjohnsen. Da kan vi selge Martins, Owen eller Ameobi.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 05. Juni 2007, 15:11 »
Jeg vil mye heller strekke meg mye lengre for Gudjohnsen, enn å ta til takke med Cissé, som ikke viste noe som helst av særlig verdi for meg i Liverpool. Ferdighetsmessig har han helt klart flere strenger å spille på enn Bellamy, men i engelsk fotball har Cissé mye mindre for seg enn Craig Bellamy. Selv om han har potensiale til å score flere mål enn Bellamy. Men jeg vil heller ha en spiller som arbeider minst like mye for laget, og for å skape rom for spissmakkeren sin, enn en egoist som skyter fra 30 meter istedet for å passe til en totalt umarkert medspiller på 16 meter, som i tillegg er mye sikrere foran kassa.

Gudjohnsen har ALT en spiss trenger. Cissé har nesten ingenting. Men nå ser jeg ikke helt hva vi skal med flere spisser, forutsatt at Martins og Owen blir. Vi får sannsynligvis Viduka, og da har vi targetmannen vi har lengtet etter siden Shearer takket av. Da ser jeg ikke helt hva annet vi trenger, annet enn en spiller av Gudjohnsens kaliber. Det takker jeg aldri nei til.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 05. Juni 2007, 15:46 »
Håper vi får Gudjohnsen. Da kan vi selge Martins, Owen eller Ameobi.

Hmm... hvem av de skal vi selge mon tro?

Og kan vi ikke snart selge N`Zogbia og Luque?

Noreng

• Gjest
« Svar #52 på: 05. Juni 2007, 16:04 »
Den av de som nekter benken ? :P
Guddi er en av europas beste spisser.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 05. Juni 2007, 16:18 »
Det får han bare være. Og jeg tror nok ikke at noen må tåle benken, ettersom at noen garantert vil bli skadet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 05. Juni 2007, 16:59 »
Jeg er enig med Frode som konkluderer med at Cisse er en mye bedre fotballspiller enn Bellamy, men jeg er også enig med Joakim som sier at Cisse er en dust som skyter fra 89 graders vinkel istedenfor å sette lagkameraten på åpent mål.
Cisse er nok en del bedre enn Bellamy ferdighetsmessig, men Cisse er også mye mer egoistisk, og i tillegg er begge to like store rasshøl. Så vil helst slippe å se noen av dem i Newcastle drakta
Godt sagt (evt. skrevet)!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 05. Juni 2007, 17:07 »
Jeg vil mye heller strekke meg mye lengre for Gudjohnsen, enn å ta til takke med Cissé, som ikke viste noe som helst av særlig verdi for meg i Liverpool. Ferdighetsmessig har han helt klart flere strenger å spille på enn Bellamy, men i engelsk fotball har Cissé mye mindre for seg enn Craig Bellamy. Selv om han har potensiale til å score flere mål enn Bellamy. Men jeg vil heller ha en spiller som arbeider minst like mye for laget, og for å skape rom for spissmakkeren sin, enn en egoist som skyter fra 30 meter istedet for å passe til en totalt umarkert medspiller på 16 meter, som i tillegg er mye sikrere foran kassa.

Gudjohnsen har ALT en spiss trenger. Cissé har nesten ingenting. Men nå ser jeg ikke helt hva vi skal med flere spisser, forutsatt at Martins og Owen blir. Vi får sannsynligvis Viduka, og da har vi targetmannen vi har lengtet etter siden Shearer takket av. Da ser jeg ikke helt hva annet vi trenger, annet enn en spiller av Gudjohnsens kaliber. Det takker jeg aldri nei til.
Selvfølgelig bør man strekke seg mye lengre etter en spiller som Gudjohnsen enn Cisse. Det ser den vanlige oppegående og litt fotball-interesserte mann i gata. Gudjohnsen har også bevist at han allerede duger i Premier League, og er en dyktig spiller som kan bekle flere posisjoner.
At Gudjohnsen har alt en spiss trenger er dog ikke helt riktig. Han har så godt som alt, men evnen og de nødvendige kvalitetene til å passe inn i Barcelons noe krevende spillestil har han dessverre, denne sessongen, bevist at han IKKE har. Men han har like fullt og helt bevist tidligere at han har det som kreves for å gjøre det bra i Premier Leauge, og det holder mer enn nok for Newcastle sin del!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 23. Juni 2007, 17:04 »

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 23. Juni 2007, 17:12 »
Nå er det i hvert fall 100 % klart at Eidur MÅ forlate Primera Division. Han får ikke benkplass i Barcelona nå engang.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 01. Juli 2007, 21:37 »
told of a very very very reliable sourse today Eidur Gudjohnson is in the bag. For a bit of money though
This is defnitely true!
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 01. Juli 2007, 21:40 »
told of a very very very reliable sourse today Eidur Gudjohnson is in the bag. For a bit of money though
This is defnitely true!
Kilde?

spennende.....