20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 672822 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #3900 på: 09. Jan. 2012, 20:28 »
Tviler på at det blir så veldig mye verre som Torfinn sier. Ashley har gjort mye rart i tiden her, en del positivt, og en god del negativt. En ny eier, business-mann eller ikke, tror jeg ikke hadde vært like dumdristig.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3901 på: 09. Jan. 2012, 20:32 »
Tenkte samme tanke selv. Tror han vil være en klar forbedring fra asley, men hvem ville ikke vært det? Kim jong un kanskje, men ikke så mange fler :P
Men tviler litt på at dette er noe mer enn en sponsoravtale, men er jo alltids lov å håpe!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3902 på: 09. Jan. 2012, 20:54 »
Har selvfølgelig tenkt det samme selv, men nekter å lure på meg falske håp. ;)

Men synes de gjør fryktelig mye ut av denne avtalen, mye pr-greier. Men nå får vi mye cash for avtalen, så da forventer naturlig nok Virgin Group litt blest rundt dem.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3903 på: 09. Jan. 2012, 21:38 »
Vil heller ha en mike Ashley enn en eller annen sheick fra et oljerikt land som bare har den intensjonen og leke FM med laget vårt og påføre oss enorme underskudd.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3904 på: 09. Jan. 2012, 21:43 »
Ikke helt enig der faktisk, men er jo heller ikke det som diskuteres. :)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3905 på: 09. Jan. 2012, 22:01 »
Jeg vil ikke ha en rik oljesjeik som leker FM irl, men jeg vil heller ikke ha Mike Assley.......... :blink:
Same old Shearer, always scoring!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3906 på: 09. Jan. 2012, 22:44 »
Vil heller ha en Sheik Khaldoon Al Mubarak, enn en Mike Ashley til å lede klubben vår. Uten tvil.
Jeg vil heller være redd for at Ba forsvinner fordi vi ikke har bruk for han, enn at han forsvinner fordi han ikke har bruk for oss......
Selvfølgelig er det beste en mellomting, men hvis valget er så svart/hvitt, er ikke valget vanskelig for min del.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3907 på: 09. Jan. 2012, 22:52 »
Enig der. Skulle gjerne vært i en posisjon der jeg ikke frykter og forventer at våre beste spillere skal forsvinne hvert eneste vindu.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3908 på: 09. Jan. 2012, 23:00 »
Jeg ville virkelig ikke likt det om vi tok en City og splasha ut milliarder på et par vindu. Da lever jeg heller godt med Ashley og hans krumspring.

Peter

• Gjest
« Svar #3909 på: 09. Jan. 2012, 23:07 »
Jeg ville ikke vært som City, men jeg vil heller ikke ha det som vi har det nå. En posisjon som den Tottenham er i nå, ville passet perfekt. Den gyldne middelvei, om du kan si det sånn.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3910 på: 10. Jan. 2012, 11:14 »
Jeg ville virkelig ikke likt det om vi tok en City og splasha ut milliarder på et par vindu. Da lever jeg heller godt med Ashley og hans krumspring.
Det er jeg faktisk helt enig i.
Jeg har alltid prøvd å bekjempe denne forjævlige fotballkapitalismen, og det har ikke forandet seg ennå. Mike Ashley er faktisk å foretrekke foran Citys oljesjeiker.

Hvis vi blir gående uten trofeer i resten av min levetid, ved å beholde Mike Ashley fremfor Abu Dhabi Golden Business Group of Uberwealthy Sons of Bitches, så vil det fremdeles være verdt det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3911 på: 10. Jan. 2012, 11:37 »
Abu Dhabi Golden Business Group of Uberwealthy Sons of Bitches

Haha ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3912 på: 10. Jan. 2012, 12:53 »
Veien er lang fra Levy til Hosni Mobarak også da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3913 på: 10. Jan. 2012, 12:54 »
For å si det sånn. Mange er bedre enn Ashley, men jaggu finner du mange som er verre

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3914 på: 10. Jan. 2012, 12:58 »
Jeg kunne gjerne tenkt meg en annen eier, men ikke en sjeik som leker FM og handler masse stjernespillere osv. Men en som faktisk viser litt interesse i klubben og som i det minste er villig til å prøve å ta klubben fremover. Og med Newcastles speierapparat og måten de finner spillere på så trenger man ikke å spytte inn veldig mye mer enn det Ashley gjør for at klubben skal taes fremover. Så alt Newcastle egentlig trenger er en som er bittebittebittelitt bedre enn Ashley.
Nei.