20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 672845 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #3885 på: 10. Nov. 2011, 09:31 »
Begynner jo nesten å virke "litt planlagt" dette. Hver gang Ashley har klart å bygge seg opp litt tillit hos fansen så utnytter han det til å gjennomføre nok en upopulær, men korrekt avgjørelse (sett fra hans superøkonomiske ståsted vel og merke).

Dette e-post adr.-navn-tullet klarte jeg forsåvidt og se mellom fingrene med, så lenge St.James Park fortsatt var inni der, for da vil den jo fortsette å hete det, og bli omtalt som det. HVIS dette forferdelige Sports Direct Arena tullet derimot viser seg å bli en realitet, så vil det jo dessverre bli det nye navnet "på det som før var St.James Park", og det er i mine øyne (eller ører) langt verre.

Å flytte fra gamledagse og nedslitte Highbury til Emirates var jo greitt nok, da alle så at det var nødvendig for Arsenal da det ble gjort. Å døpe om City of Manchester Stadium til Etihad Stadium (var det?) er heller ikke så veldig problematisk da dette er en stadion City faktisk har fått, da den i utgangspunktet var bygd til "The Commonwelth Games" i '96 var det? Med andre ord en langt mindere sagnomsust stadio med langt mindere historikk, og derav mer akseptabel å tukle med.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3886 på: 10. Nov. 2011, 09:36 »
2 skritt frem, 3 tilbake...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3887 på: 10. Nov. 2011, 14:47 »

Hahaha - mange morsomme i den serien her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3888 på: 10. Nov. 2011, 14:54 »
Litt for slow pace og illusjon om at ordene fuck og fat i et utall av kombinasjoner og henvisninger er morsomt. Men noe av det får meg til å trekke på smilebåndene, har enda ikke orket å se ferdig et klipp mind!  :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3889 på: 10. Nov. 2011, 15:04 »
Var noe med at det var så amatørmessig som gjorde det så morsomt da, syns jeg :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3890 på: 10. Nov. 2011, 17:48 »
Begynner jo nesten å virke "litt planlagt" dette. Hver gang Ashley har klart å bygge seg opp litt tillit hos fansen så utnytter han det til å gjennomføre nok en upopulær, men korrekt avgjørelse (sett fra hans superøkonomiske ståsted vel og merke).

Dette e-post adr.-navn-tullet klarte jeg forsåvidt og se mellom fingrene med, så lenge St.James Park fortsatt var inni der, for da vil den jo fortsette å hete det, og bli omtalt som det. HVIS dette forferdelige Sports Direct Arena tullet derimot viser seg å bli en realitet, så vil det jo dessverre bli det nye navnet "på det som før var St.James Park", og det er i mine øyne (eller ører) langt verre.

Å flytte fra gamledagse og nedslitte Highbury til Emirates var jo greitt nok, da alle så at det var nødvendig for Arsenal da det ble gjort. Å døpe om City of Manchester Stadium til Etihad Stadium (var det?) er heller ikke så veldig problematisk da dette er en stadion City faktisk har fått, da den i utgangspunktet var bygd til "The Commonwelth Games" i '96 var det? Med andre ord en langt mindere sagnomsust stadio med langt mindere historikk, og derav mer akseptabel å tukle med.

Selvfølgelig ikke tilfeldig at dette kommer no. Først kutter han prisene på sesonkort for å kompensere for dei som vil boikotte, så kommer han med dette, over 3 uker før neste heimekamp, i håp om at ting skal roe seg til den tid.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3891 på: 10. Nov. 2011, 18:08 »
Dette var nok planlagt helt siden NEWCASTLE UNITED ble bytta ut med reklame..

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3892 på: 10. Nov. 2011, 18:08 »
Dette var nok planlagt helt siden NEWCASTLE UNITED ble bytta ut med reklame..

NEWCASTLE UNITED er ikke byttet ut med reklame

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3893 på: 10. Nov. 2011, 18:13 »
Reklame rundt, og skriften i Sports Direct stil. Men du skjønte hva jeg ville frem til.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3894 på: 10. Nov. 2011, 18:18 »
Hehe, ja tror nok ikke at styret i Newcastle tar dette ad hoc på dalig basis. Det er nok ledd i en langsiktig strategi, men sliter virkelig med å se at det er en blå himmel over de mørke skyene i så måte. Hva er fordelen med å holde på slik? De gjør seg iallefall ingen tjenester med timing og kommunikasjon, det er sikkert!

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #3896 på: 09. Jan. 2012, 20:06 »
Kan det vær at Richard Branson  er på vei/aktuell for å overta som eier etter vår alles kjære Mike Ashley?
sunt pueri pueri puerilia tractant

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3897 på: 09. Jan. 2012, 20:10 »
Ikke begynn a?! Jeg får forhåpninger :(
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3898 på: 09. Jan. 2012, 20:14 »
Ikke begynn a?! Jeg får forhåpninger :(

Bytte en business mann med en annen? Skeptisk i så fall. Branson er vel en mann som ikke gir ut alt for mye penger han heller.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3899 på: 09. Jan. 2012, 20:20 »
Branson har vel betydelig større midler å ta av enn MA, samt at han neppe kan være noe gjerrigere, så jeg ville absolutt vært positiv.