20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679285 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #3585 på: 06. Feb. 2011, 10:43 »
Det er steike med en bra avtale.
Vist han flopper i Liverpool og vi vil kjøpe han tilbake for vi penger for å kjøpe han :D

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3586 på: 06. Feb. 2011, 11:31 »
Det er en helt syk avtale..Og den er enda bedre hvis Carroll nå ser ut til å miste resten av sesongen. Klarer vi å stabilisere oss på midten denne sesongen er jeg meget fornøyd. Da vil vi etter all sannsynlighet få reforhandlet kontraktene med nøkkelspillerne. Og noen smarte kjøp i løpet av vinduet og jeg tror vi står meget godt rustet til neste sesong

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3587 på: 06. Feb. 2011, 14:51 »
http://www.nufcblog.com/2011/02/06/mike-ashley-to-stay-on-tyneside-and-invest-in-squad-in-summer/

Kan tråden få nytt navn nå? "Mike Ashely ønskar å bli på St.James Park"?

Eventuelt bare Mike Ashley? :P
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3588 på: 06. Feb. 2011, 14:58 »
Hehe, denne tråden har skiftet navn så mange ganger, at det vil være kjedelig å foreta et permanent skifte. Jeg foreslår å legge til ett eneste ord i navnet, slik at tråden blir hetende "Mike Ashley ØNSKER kanskje IKKE å selge!"

Slik kan vi fortsette i evigheter, hver gang Mike endrer statusen sin.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3589 på: 06. Feb. 2011, 16:09 »
Stemmer for å skifte navn på tråden, han har vel sagt at han ikke skal selge.
Mitt forslag er å kalle tråden "Mike Ashley", og legge den til i underdelen "spillere og ledere".
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3590 på: 06. Feb. 2011, 16:10 »
Stemmer for å skifte navn på tråden, han har vel sagt at han ikke skal selge.
Mitt forslag er å kalle tråden "Mike Ashley", og legge den til i underdelen "spillere og ledere".

enig
Han kom, ble mett og dett var dett....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3591 på: 06. Feb. 2011, 21:01 »
Skuffet... :P
Jeg likte at denne tråden har endret navn så vanvittig mange ganger, og syntes vi kunne ha fortsatt sånn.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3592 på: 06. Feb. 2011, 22:14 »
Skuffet... :P
Jeg likte at denne tråden har endret navn så vanvittig mange ganger, og syntes vi kunne ha fortsatt sånn.

Den skiftet jo nettop navn enda engang:p
Han kom, ble mett og dett var dett....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3593 på: 07. Feb. 2011, 22:58 »
Ja, men nå kommer den ikke til å endre navn flere ganger, med mindre tjukken sjøl endrer navn. Jeg synes vi kunne fortsatt i evigheter med vil han, vil han ikke.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3594 på: 09. Feb. 2011, 09:35 »
Newcastle owner Mike Ashley has sanctioned a charm offensive aimed the club?s supporters by offering fans a decade-long price freeze on season tickets. :o
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/8311482/Newcastle-United-owner-Mike-Ashley-sanctions-ten-year-freeze-on-season-ticket-prices.html
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3595 på: 09. Feb. 2011, 17:26 »
Reduserte priser for sesongkort vil han ha. Men stående, syngende supportere vil han på død og liv ikke ha. Han kan jo risikere at de buer på han. Og det er jo ikke noe gøy, så la oss slette sesongkortene til de som lager stemning på stadion, så slipper vi det problemet i fremtiden.

http://www.fansonline.net/newcastleunited/article.php?id=635

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3596 på: 09. Feb. 2011, 22:01 »
Reduserte priser for sesongkort vil han ha. Men stående, syngende supportere vil han på død og liv ikke ha. Han kan jo risikere at de buer på han. Og det er jo ikke noe gøy, så la oss slette sesongkortene til de som lager stemning på stadion, så slipper vi det problemet i fremtiden.

http://www.fansonline.net/newcastleunited/article.php?id=635

Står det virkelig så dårlig til med supporterne på St. James, at de må ha en "singing section" for at det skal bli stemning?? Såvidt jeg vet, så er ikke det noe som er vanlig så mange andre steder(med forbehold om at jeg tar feil). Jeg synes singing section har vært positivt, men vel så viktig er familiene på fotballkamper. At de som har unger skal ha råd til å kunne se Newcastle! Stemning går det an å skape ellers på stadion også.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3597 på: 09. Feb. 2011, 22:15 »
Får helt sikkert stemning selv uten disse stående, syngende. Men når man for ikke lang tid siden etablerte en egen seksjon for denne gruppen supportere, for så plutselig å fjerne dem fullstendig, så skjønner jeg virkelig ikke hva som var poenget med å opprette det i første omgang. Selvfølgelig skal alle få mulighet til å se lagets kamper. Men hvorfor skal ikke de som ønsker det få lov å stå og synge seg hese under kamp? I tillegg øker man antallet plasser for bortesupporterne med over tusen seter, når det motstanderne fra før av sjelden selger ut alle billettene sine til SJP. Det kan virke som om Ashley ønsker å kvitte seg med "the boo boys", og det synes jeg er en dårlig idé.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #3598 på: 09. Feb. 2011, 22:23 »
Du svarer jo selv på hvorfor. Han ønsker å luke ut the boo boys!
Ikke at jeg har problemer med å skjønne at de er skeptiske - men nå synes jeg de kan prøve å være litt mer positive fremover. Hvor lenge kan man gå og være forbannet?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3599 på: 09. Feb. 2011, 22:33 »
Og man utvider vel kun bortefeltet når det er behov for det. SJP er jo stort sett aldri utsolgt uansett.