20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 677697 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #3555 på: 02. Feb. 2011, 13:57 »
er vel Llambas som gav fiksa oss tiote og ben arfa? Har tro på mannen jeg :)

Hughton henta jo perch og best.. :P

Llambias har ingenting med speiding av spillere å gjøre. Hvis du skal gi noen æren så var nok vår sjefseider Graham Carr sentral, men Hughton skal vist også ha kjent til Tiote over lengre tid.

leste et sted at Hughton hadde null å gjøre med Tiote og ben arfa, men at han derimot var meget sentral i signeringen av Perch og Best.
Om det stemmer vet jeg ikke..
If it has tits or wheels, count on problems!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3556 på: 02. Feb. 2011, 14:06 »

Llambias har ingenting med speiding av spillere å gjøre. Hvis du skal gi noen æren så var nok vår sjefseider Graham Carr sentral, men Hughton skal vist også ha kjent til Tiote over lengre tid.

leste et sted at Hughton hadde null å gjøre med Tiote og ben arfa, men at han derimot var meget sentral i signeringen av Perch og Best.

Hughton hadde nok hvert fall mer kjennskap til Perch og Best (selv om han ikke virket å være noe førstevalg). Var nok også særlig Calderwood som hadde god kunnskap til Perch etter å ha hatt han flere sesonger som hovedtrener i Forest.

Når en spiller hentes er det nok flere personer som ha påvirkning og det skal være riktig både sportslig og økonomisk, og manageren bør helt klart kjenne til spilleren etter min mening. Om Tiote fant jeg at Hghton sa følgende. Viser bare hvor viktig det er å ha et god speider nettverk;

?I always knew he would be the type of player who would do well in the Premier League. He has the kind of build and mentality you want,? Hughton added.

?Getting players like Cheick in, it?s all about a network of scouts. I had seen him myself and when that is the case it sometimes stays in your mind.

?He was one we?d looked at over a longer period. I saw him a couple of years ago but Newcastle?s scouts knew him even before then, when he was in Belgium. It was a long process, but we were delighted to get our man and he?s proving us right at the moment.?

http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-united/nufc-news/2010/10/17/cheick-tiote-is-newcastle-united-s-michael-essien-79310-27486953/2/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3557 på: 02. Feb. 2011, 14:10 »
Jepp. Hughton prata også med McLaren om Tiote før kjøpet. Å tro at en manager identifiserer alle transfermålene alene er nok naivt. Men normalt sett sitter de på det avgjørende ordet, da de bedømmes ut fra hvordan spillerne presterer der utpå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3558 på: 02. Feb. 2011, 18:31 »

Det trur eg ikkje litt på ein gong. Då var det vel Llambajas so bydde på Nzomnia måndag? ::)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3559 på: 02. Feb. 2011, 19:37 »
Om NUFC ikke har større fantasi og kapasitet til å komme med andre alternativer enn å hente N`Zogbia er det noe som er riv ruskende galt i klubben.

Begynner også å bli møkk lei av Llambias. En drittsekk av en mann som tar æren for alt det positive (om det er noe?) og pusher det negative over på andre. Den løgneren av en mann kan jeg ikke ta serøst og skulle ALDRI vært øverste sjef i denne klubben.

Hvorfor i denne tråden? Noen rykter om at Ashley igjen vil selge?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3560 på: 02. Feb. 2011, 20:41 »
Begynner også å bli møkk lei av Llambias. En drittsekk av en mann som tar æren for alt det positive (om det er noe?) og pusher det negative over på andre. Den løgneren av en mann kan jeg ikke ta serøst og skulle ALDRI vært øverste sjef i denne klubben.
Veldig enig Frode. En "sånn fyr" blir fort en verkebyll i klubben som ingen er tjent med.

Husker at Chris Mort møtte en del skepsis i sin (korte) tid som chairman også, forståelig nok. Men du verden så mye bedre det hadde vært å hatt ham tilbake.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3561 på: 02. Feb. 2011, 23:02 »
Mort hadde en "god tone" med supporterne. Det vil si - han snakket i media og prøvde i det lengste være ærlig og real. Og ikke minst - han viste verdighet. Llambias er en dritt - såpass har jeg å si om det. Tror ikke det fins noen mer udugelig chairman i PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3562 på: 02. Feb. 2011, 23:27 »
Mort kan også holde seg unna!
Var vel han som satte sammen denne såkalte "internasjonale" modellen med Wise og de andre speiderne til å styre over hvilke spillere Keegan skulle få lov å hente.
Var vel også dette oppsettet som til syvende og sist fikk Keegan til å trekke seg og føre klubben videre ned i CCC. Men der har passiviteten til Llambias også mye å spille inn, etter nesten en hel sesong med kun midlertidige managere.

Mort var bedre til å "snakke" i media, men enn styreformann må kunne mer enn det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3563 på: 02. Feb. 2011, 23:30 »
Det er sant, men det hele falt jo sammen etter at Mort hadde forlatt og Llambarse kom på banen. Det ble jo sagt at hele samarbeidsklimaet ble langt mer forverret straks Mort var borte. Forøvrig var det vel Ashleys masterplan som Mort bare var med på å sette i gang.
Sier dermed ikke at jeg vil ha Mort tilbake. Langt derifra, men han er bedre enn Llambias som jeg ikke har et eneste godt ord om. Strengt tatt skulle jeg helst sett at Ashley dreit i vennegjengen sin og heller ansatte en person med faktisk kompetanse på området. Dette er uansett noe jeg ikke forventer at Ashley skal kunne gjøre. Dessverre.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #3564 på: 02. Feb. 2011, 23:53 »
Går det mot salg av klubben i sommer? Carroll ble solgt for å hente ut store verdier, spillerne blir bedt om å signere langtidskontrakter for å øke verdien på klubben. Redder nok Plassen i år også, pluss at gjelden våres er til MA, så alt går i lomma hans. Er lov å drømme om lysere tider.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3565 på: 03. Feb. 2011, 08:29 »
Det er sant, men det hele falt jo sammen etter at Mort hadde forlatt og Llambarse kom på banen. Det ble jo sagt at hele samarbeidsklimaet ble langt mer forverret straks Mort var borte. Forøvrig var det vel Ashleys masterplan som Mort bare var med på å sette i gang.
Sier dermed ikke at jeg vil ha Mort tilbake. Langt derifra, men han er bedre enn Llambias som jeg ikke har et eneste godt ord om.
Strengt tatt skulle jeg helst sett at Ashley dreit i vennegjengen sin og heller ansatte en person med faktisk kompetanse på området. Dette er uansett noe jeg ikke forventer at Ashley skal kunne gjøre. Dessverre.

My point "egg-sack-lee" ;) , vennegjeng-ansettelsene til (C)Ashley er uansett håpløs, men for meg virket Mort bedre enn Llam-BAJAS som jeg opplever som totalt talentløs.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3566 på: 03. Feb. 2011, 08:30 »
Går det mot salg av klubben i sommer? Carroll ble solgt for å hente ut store verdier, spillerne blir bedt om å signere langtidskontrakter for å øke verdien på klubben. Redder nok Plassen i år også, pluss at gjelden våres er til MA, så alt går i lomma hans. Er lov å drømme om lysere tider.

Det er jo lov å håpe. Første pri må i såfall være å berge plassen, og akkurat nå på morgenkvisten etter Fullham-kampen kan det se ut til å bli vanskelig nok -dessverre.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3567 på: 03. Feb. 2011, 12:21 »
10 Newcastle 24 8 6 10 36 - 34 30
11 Stoke 24 9 3 12 28 - 30 30
12 Fulham 25 6 11 8 26 - 26 29
13 Blackpool 24 8 4 12 35 - 44 28
14 Aston Villa 25 7 7 11 28 - 43 28
15 Everton 24 5 12 7 28 - 31 27
16 West Bromwich 24 7 5 12 31 - 45 26
17 Birmingham 23 4 12 7 23 - 33 24
18 West Ham 25 5 9 11 27 - 44 24
19 Wigan 25 4 11 10 22 - 41 23
20 Wolverhampton 24 6 3 15 24 - 42 21

Tror ikke vi skal se oppover på tabellen for øyeblikket.

Er bare spørsmål om tid når Villa,Everton, West Ham, Stoke og Fulham kommer til å pasere oss på tabellen.

Må jo bare krysse det som kan krysses for at Wigan, Wba og Wolves ikke vinner en dritt fremover. Absolutt alle lagene under oss har bedre angrepsrekke enn de vi kan vise til for øyeblikket..

Om vi skulle bli nummer 17 vil da Pardew få sparken?? Han var jo mannen som skulle få oss lenger opp på tabellen enn det Hughton "skulle" klare.

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3568 på: 03. Feb. 2011, 12:41 »
Jeg tror vi skal klare å komme over Blackpool, Wba, Wigan og Wolves.

Men jeg er rimelig sikker på at vi kommer til å være med i nedrykksstriden helt til slutt, hvis man skal bruke Fulham kampen som utgangspunkt, for da så vi virkelig ut som et nedrykkslag.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3569 på: 03. Feb. 2011, 12:45 »
Må ikkje gløyme at me har tatt 8 poeng utan Carroll i januar.

Og eg synst ikkje Padrew skal få sparken, han bør få muligheten til å gjere sine kjøp etc i sommar. Itilegg ikkje bra å bytte manager kvar 6mnd.
Hvorav seks av åtte mot nettop Wigan og West Ham. Poeng er poeng, og det er viktig for å holde de bak oss, men jeg kan ikke unngå å være litt bekymret for hvordan dette skal ende med den spissrekka vi kan skilte med nå.