20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 678282 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #3465 på: 01. April 2010, 11:02 »
Så lenge det finnes eiere som er villig til å spytte inn mye penger i klubbene vil nok mange klare seg, men det kommer nok til å bli flere lag som Leeds og Pompey. Hull sliter jo også kraftig Positivt hvis FA kommer inn for måten klubbene blir styrt på nå er ikke bra. 

Min kritikk av Ashley har gått på de sportslige avgjørelsene. Først og fremst sparkingen av Big Sam etter et halvt år som manager og ansettelsen av Keegan med Wise over seg viste liten sportslig innsikt etter min mening. Dermed er jeg enig at Ashley skal ha mye av skylden for at vi rykket ned. Men det har skjedd og vi må gå videre. Nå virker det som han har funnet en manager han kan sammarbeide med i Hughton og han ga han til og med penger å bruke i januar. Utenifra virker også klubben mer forsvarlig drevet enn på lenge.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3467 på: 25. April 2010, 02:10 »
http://www.nufcblog.com/2010/04/25/newcastle-to-again-appoint-an-executive-director-of-football/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29

Ny DoF? :P

Sitat
Surprising news in the News of the World today that the Newcastle club will appoint an Executive Director of Football once again.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3468 på: 25. April 2010, 02:22 »
Håper det bare er tull. Den modellen undergraver managerens autoritet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3469 på: 25. April 2010, 12:30 »
Ja, hvertfall slik som det var sist.

Jeg må innrømme at jeg liker tanken på å ha en DoF, slik det egentlig skal være.
Støtte manageren i styrerommet/være mellomleddet mellom manageren og styret, jobbe på instrukser fra manageren, og gjøre ting som manageren ikke behøver å gjøre.

Men, en slik rolle i en fotballklubb har allerede sørget for at to veldig gode managere forlot/fikk sparken i klubbene sine, så jeg vil nok takke nei til en DoF.

Nå er det jo NoTW som melder dette da, så jeg tar det med ei klype salt.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3470 på: 25. April 2010, 12:32 »
Tror dette er tull ja. Er vel typisk britisk media å skrive noe slikt bare for å lage styr. Tror ikke MA vil gjøre samme tabben en gang til.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3471 på: 25. April 2010, 18:23 »
Det har jo vist seg i ettertid at dof'en har gjort veldig mye bra for klubben på talent biten i klubben. Vi har kjøpt mange gode spillere utenfor medias radar. Så det har noe med seg, blir ikke lei meg, men håper det gjøres på en spisselig måte for Hughton.

Men som sagt... media spekulasjoner. Skjer sikkert ikke, og Wise kommer ikke tilbake;p
Han kom, ble mett og dett var dett....

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3472 på: 07. Des. 2010, 01:07 »
"Rumours have crept along the Quayside to suggest that Hughton's dismissal is a tactic to attract an unnamed American buyer to take Newcastle off the hands of Ashley, who is understood to remain keen to sell the club after initially putting it up for sale in 2008 before changing his mind when an appropriate buyer could not be found."

Kilde: http://www.skysports.com/story/0,19528,11979_6557504,00.html

Kaster han ut CH for å få en manager med mer erfaring, for da å selge klubben? SELG DEG UT MED EN GANG I STEDET, NOE DU BURDE GJORT FOR SNART 3 ÅR SIDEN!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3473 på: 07. Des. 2010, 08:48 »
Jeg vil søren meg ikke ha en amerikaner i klubben. Deres strategi er kun penger. Fotballen betyr intet. Er redd de kommer til å gjøre det samme som med Scum: Ta opp lån for kjøpet, og overføre risikoen til klubben og bruke klubbinntektene til å betale ned.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3474 på: 07. Des. 2010, 09:04 »
Jeg tar heller en amerikaner enn det vi har nå. Ashley har sviktet på alle punkter. Hvis han ikke kommer seg ut fort som faen er jeg redd det blir spillerflukt og at vi etablerer oss en divisjon under. Endelig hadde vi fått litt stabilitet, fått spillere som jobbet for hverandre, lagmoral, en managerløsning som supporterne "backet" og ikke minst har det vært en jævla morsom høst å være Newcastle fan. Også skjer dette........
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3475 på: 07. Des. 2010, 09:06 »
Jeg vil søren meg ikke ha en amerikaner i klubben. Deres strategi er kun penger. Fotballen betyr intet. Er redd de kommer til å gjøre det samme som med Scum: Ta opp lån for kjøpet, og overføre risikoen til klubben og bruke klubbinntektene til å betale ned.

Kan ikkje verte mykje verre enn Ashley...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3476 på: 07. Des. 2010, 11:02 »
Det er nesten så jeg sier velkommen så gjerne til Tom Hicks og hans tilbakestående venn sånn som situasjonen er nå.

Vel og merke NESTEN.
Omtrent alt er bedre enn Mike Ashley.

Han har for n'te gang bevist sin fantastiske inkompetanse. For en uke siden sa jeg det stikk motsatte, men da hadde jeg aldri i verden forventet det som skjedde i går. Jeg trodde faktisk ikke Mike Ashley var så virkelighetsfjern.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3477 på: 07. Des. 2010, 11:20 »
Jeg blir bare mer og mer forbanna og overbevist om at Mike Ashley MÅ vekk. Han får Fat Fred til å virke som tidenes beste eier - det er helt sjukt. Ikke bare er han totalt udugelig i det han foretar seg sportslig - han er faen meg et simpelt menneske som behandler verdige mennesker totalt uten respekt. Først King Kev, så Chris Hughton. Kan ikke stole på en dritt av informasjon - og ikke pokker om der er et snev av følelser for klubben han eier. Helt grusom type.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3478 på: 07. Des. 2010, 11:25 »
Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor han kjøpte en klubb i det hele tatt. Hva slags tankeprosess var det som ga et slikt utslag?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3479 på: 07. Des. 2010, 11:32 »
Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor han kjøpte en klubb i det hele tatt. Hva slags tankeprosess var det som ga et slikt utslag?

Impuls, som de fleste andre avgjørende handlinger han har foretatt seg i etterkant. Det er ingen langsiktighet over det han foretar seg - ihvertfall ikke sportslig. Han må gjerne være fornuftig økonomisk - men kjernen i driften av en fotballklubb ligger i det sportslige - og da hjelper det ikke det døyt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida