20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 682310 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #3120 på: 23. Sep. 2009, 12:42 »
Jeg har liten tro på at Ashley selger nå, ville hvertfall vært rart mtp. hvor lite klubben er verdt nå i forhold til etter sesongen om vi rykker opp.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3121 på: 23. Sep. 2009, 15:04 »
Nja, om Ashley sliter med økonomien så er det ikkje so rart om han vil selge!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3122 på: 23. Sep. 2009, 15:10 »
Nja, om Ashley sliter med økonomien så er det ikkje so rart om han vil selge!

Etter hva jeg har fått med meg så sliter han vel ikke økonomisk, men vil bare ikke ha de utgiftene Newcastle gir han. Uten at jeg har satt meg så veldig inn i situasjonen til den jævlen!

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3123 på: 24. Sep. 2009, 12:48 »
Leser at om Ashley må punge ut med 9 millioner pund til Keegan, kan det hende han velger å sette klubben under administrasjon..

Should the outcome cause Ashley to choose administration, the Magpies would lose 10 Championship points, a penalty which would undermine their efforts to drag themselves back into the Premier League at the first attempt.

Hell No!

Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3124 på: 24. Sep. 2009, 14:02 »
Helvete om dette skjer! Keegan bør tenke seg om hvilke konsekvenser kravet hans vil få for Newcastle..

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3125 på: 24. Sep. 2009, 14:24 »
Konsekvenser?
Det er jo Ashley som må ta de konsekvensene som kommer å det er bare en mann å skylde på Ashley? Deg selv.

Administrasjon? Ja, for håpe det ikke skjer, vips så er vi i bunnen av Championship, siden vi blir lagt i straff på 10 eller 15 minus poeng?
Noen som kan reglene på det med poengtrekk?

Uansett, jeg reiser til Libanon fredag, å regner med det har skjedd en overtakelse av klubben innen jeg kommer hjem igjen 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3126 på: 24. Sep. 2009, 14:32 »
Det er 10 poeng første gang, men vi vil fortsatt ligge midt på tabellen om det skulle skje...

nufc.com skriver dette:

Administration threat:
Scaremongering

Those club insiders have been busy again, coming up with a tale that the soon-to-be-known outcome of the legal action brought by Kevin Keegan could be a payout so large as to force Newcastle United into administration.

Our interpretation of this is a final attempt by the current powers-that-be to demonise the former United boss and divert the blame for the events of 2008 and subsequently away from them and their former hired hands towards KK.

The automatic 10 point deduction that administration brings would drop us back to fourteenth spot in the current table, but leave Mike Ashley just one of a list of creditors, rather than the recipient of the proceeds of a sale. In short, it sounds like blatant scaremongering.

It's less than six months since club MD Derek Llambias went on the record to deny press reports that relegation would see the club enter administration, saying that:

"There is absolutely no truth in the story whatsoever. It's ridiculous, it's usually based on a rumour and I don't know where these things are hatched.

"We'd have to restructure our own business plan like everybody else. But our finances are strong, and there would be no threat of administration."

Dantell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3127 på: 25. Sep. 2009, 14:47 »
Ashley kan vel ikke vurdere det seriøst?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3128 på: 25. Sep. 2009, 20:40 »
Konsekvenser?
Det er jo Ashley som må ta de konsekvensene som kommer å det er bare en mann å skylde på Ashley?

Det er vel strengt tatt klubben og oss supportere det går mest ut over. Ashley spytter neppe inn noe mer penger av egen lomme i denne klubben så alt Keegan evt skulle få ut av dette søksmålet vil gå ut over klubbkassa.
Uansett hvem som vinner denne saken så har begge 2 gjort uoprettelige feil som har kostet klubben veldig dyrt. Det beste er å få klubben videre uten noen av disse sære personene. Er lei hele greia.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3129 på: 26. Sep. 2009, 13:00 »
Håper Keegan ikke får et rødt øre av Newcastle.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3130 på: 26. Sep. 2009, 13:42 »
Hvis Keegan får en kompensasjon er det bare klubben det vil skade så jeg håper også han ikke får noen ting.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3131 på: 26. Sep. 2009, 14:27 »
Det vil vere kompensasjon Keegan har krav på og behandling av Keegan på den måten fortjener ein solid straff.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3132 på: 26. Sep. 2009, 14:56 »
Synes Keegan bør dra i skam jeg dersom han krever penger av klubben.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3133 på: 26. Sep. 2009, 16:17 »
Du mener at klubben ikke har begått kontraktsbrudd mot Keegan, og at Keegan kun har seg selv å takke?

Vel, det får stå for din regning. Jeg mener at når Keegan først krever penger av klubben, så gjør han det fordi han mener han har krav på det.

Rett skal være rett.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3134 på: 26. Sep. 2009, 17:03 »
Jeg mener at dersom han bryr seg LITT om Newcastle så får han slutte å syte når han vet klubben er på randen av økonomisk krise. Vi har nok problemer med å skrape sammen nok penger for å fungere som en sunn CCC klubb. Men Keegan synes det er rett og rimelig å skakkjøre oss med bare fordi han er en bitter.

Dersom han ble urettferdig behandlet er det såklart synd, men han burde skjønne at han ikke skader Ashley med å angripe Newcastle FC.

Herregud for en klovn.
« Siste redigering: 26. Sep. 2009, 17:05 av Lars Thomas Nistad »