20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 683127 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2895 på: 22. Aug. 2009, 08:43 »
Så da ville ikke banken likevel  >:( Tre spillere til? Colo, Jonas og....Ikke Kevin Nolan? Please? Ikke Steven Taylor.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #2896 på: 22. Aug. 2009, 10:22 »
Hvis rapportene om at 3 spillere må vekk for å få ned lønnsnivået er jeg mest keen på å selge/gi bort
Colo, Barton og Geremi.
Colo pga lønna hans.
Barton pga lønna og det utenomsportslige.
Geremi pga sportslige kvaliteter, eller mangel på sådan, samt en gastronomisk lønn.

Disse spillerne tror jeg er de vi ville klart oss best uten. Eller forresten kanskje Butt istedenfor Colo.

Colo og Barton tror jeg vi kan få ok med penger for, mellom £3-6mill for hver av de. Noe jeg tror vi må si oss fornøyd med i dagens situasjon.
Andre lag vet at vi "må" selge, og skal de ha mulighet til å gi spillerne i nærheten av samme lønn som de har i dag vil de bruke det som et argument for å få ned salgssummen.

Geremi er bare å gi bort.
« Siste redigering: 22. Aug. 2009, 10:26 av Ulf »

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2897 på: 22. Aug. 2009, 11:12 »
Hvis vi må kutte 3 spillere til for at Moat skal ta over så fuck it, da vil jeg heller ha Ashely frem til sommeren. Han har hvertfall råd til å ha denne stallen pluss et par spillere til. Fokuser på opprykk og selg klubben til sommeren igjen når vi er tilbake i PL.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2898 på: 22. Aug. 2009, 11:50 »
Hvis rapportene om at 3 spillere må vekk for å få ned lønnsnivået er jeg mest keen på å selge/gi bort
Colo, Barton og Geremi.
Colo pga lønna hans.
Geremi pga sportslige kvaliteter, eller mangel på sådan, samt en gastronomisk lønn.

Disse spillerne tror jeg er de vi ville klart oss best uten. Eller forresten kanskje Butt istedenfor Colo.

Colo og Barton tror jeg vi kan få ok med penger for, mellom £3-6mill for hver av de. Noe jeg tror vi må si oss fornøyd med i dagens situasjon.
Andre lag vet at vi "må" selge, og skal de ha mulighet til å gi spillerne i nærheten av samme lønn som de har i dag vil de bruke det som et argument for å få ned salgssummen.

Geremi må vi betale for å bli kvitt.
Barton? Er det i det hele tatt noen som vil betale tre-fire mill for ham? Allardyce?
Colo bør være mulig å bli kvitt, hvis vi ikke er for kresne på prisen.

Et salg av Taylor vil selvfølgelig veie opp for to salg alene, men det vil koste oss så forbanna mye mer enn vi tjener på det, at det bør være en no-go.

Salg av flere spillere blir det UANSETT, Romance!
Hvis Ashley blir, så kommer et par/tre spillere til å bli solgt. Garantert.
Hvis vi må kutte tre spillere for å bli kvitt Ashley, så må vi bare gjøre det. Men for Guds skyld, ikke Taylor!

Xisco, Colo, Barton er tre spillere det kanskje er mulig å få et par usle millioner for. Skal vi bli kvitt Geremi vil det koste oss et par millioner. Ingen klubb i verden betaler for ham.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2899 på: 22. Aug. 2009, 11:55 »
Det er vel ikke pengene vi får for spillerne vi selger som er avgjørende for et salg Joakim. Det er lønnen til spillerne vi må bli kvitt. Derfor vil et salg av Tayls gi et omtrent dobbelt så lite som f.eks Geremi, i lønn.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2900 på: 22. Aug. 2009, 11:58 »
Joda. Men Geremi blir vi jo ikke kvitt uansett hvor hardt vi prøver. Vi må betale ham for å bli kvitt ham, og da går vinninga opp i spinninga, som det så flott heter.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2901 på: 22. Aug. 2009, 12:01 »
Nei, det er sant. Men du skreiv at Tayls ville veie opp for to salg aleine, og det blir vel ikke heilt rett, om eg har forstått sakene rett  ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2902 på: 22. Aug. 2009, 12:05 »
Ja, jeg skrev det, og jeg blingset litt der. Tenkte i farta ikke på at det var lønningene som var problemet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2903 på: 22. Aug. 2009, 12:15 »
Colo, Barton og Geremi.
Colo pga lønna hans.

Geremi må vi betale for å bli kvitt.
Barton? Er det i det hele tatt noen som vil betale tre-fire mill for ham? Allardyce?
Colo bør være mulig å bli kvitt, hvis vi ikke er for kresne på prisen.

Et salg av Taylor vil selvfølgelig veie opp for to salg alene, men det vil koste oss så forbanna mye mer enn vi tjener på det, at det bør være en no-go.

Salg av flere spillere blir det UANSETT, Romance!
Hvis Ashley blir, så kommer et par/tre spillere til å bli solgt. Garantert.
Hvis vi må kutte tre spillere for å bli kvitt Ashley, så må vi bare gjøre det. Men for Guds skyld, ikke Taylor!

Xisco, Colo, Barton er tre spillere det kanskje er mulig å få et par usle millioner for. Skal vi bli kvitt Geremi vil det koste oss et par millioner. Ingen klubb i verden betaler for ham.
Det blir Jonas, Taylor og Colo som blir solgt. Føler meg ganske sikker på det.  :-\
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2904 på: 22. Aug. 2009, 12:16 »
Selge 3 spelerar? Då er jo saken temmeleg lett:
Geremi, Nolan og Colo.

Kvifor selge Tayls? Han er jo på halve lønna til desse! Tillegg til å kanskje vere vår desidert viktigaste speler!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2905 på: 22. Aug. 2009, 12:16 »
I såfall kan vi vinke opprykket adjø med en gang. Vi må selge de som tjener mest. Taylor tjener bra, men ikke så forferdelig bra. Vi kan ikke selge vår suverent beste spiller. Hva er det igjen for Shearer å bygge videre på da?

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2906 på: 22. Aug. 2009, 12:23 »
Selge 3 spelerar? Då er jo saken temmeleg lett:
Geremi, Nolan og Colo.

Kvifor selge Tayls? Han er jo på halve lønna til desse! Tillegg til å kanskje vere vår desidert viktigaste speler!
Vil ikke selge Nolan, jeg syntes ikke han har vært så dårlig i år, han har jo to assist.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2907 på: 22. Aug. 2009, 12:24 »
Det som er viktig er å selge de som har høy lønn, å som sånn sett ikke bidrar.
Geremi, han burde være første mann ut.
Coloccini, fordi han har høy lønn, å er ikke verdt den lønna han hever.
Barton\Nolan. Usikker på hvem. Heller kansje mot Nolan.

Men Barton forsvinner nok vist Shearer kommer.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2908 på: 22. Aug. 2009, 12:29 »
Geremi, Butt og Xisco er spillerne eg håper forlater om vi absolutt må selge tre.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2909 på: 22. Aug. 2009, 12:29 »
Kan godt kvitte oss med Xisco også for min del hvis det blir akutelt. Har nok en brukbar lønn + at vi kan vi kan få litt for han fra spanske klubber pga alderen og at han har bevist litt i Spania. Er heller ikke så vanskelig å finne en spiss vi kan bruke i backup til Ameobi og Carroll. Og vi har jo også Ranger.