20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 672864 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2865 på: 20. Aug. 2009, 13:31 »
Med mindre du har en forkjærlighet for det Leeds en gang var.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Chrols87

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2866 på: 20. Aug. 2009, 13:38 »
Han har bydd 260 mill pund for newcastle, som er lagt ut til 100 mill pund? Hørtes ut som en kløpper av en forretningsmann. Og hvorfor skulle ikke Ashley takket ja for lenge siden? Tror nok dette er ganske så oppspinn er jeg redd!

Men hvor blir det av nyheten om at Moat har kjøpt klubben og at Shearer er ansatt!?
Blir ikke noe mindre utålmodig av at det virker så nærme!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2867 på: 20. Aug. 2009, 14:09 »
Rykteboersen har ogsaa stoppet helt opp. Bortsett fra at Barclays naa har ballen og det er det eneste som ventes paa saa har det vaert stille som i graven.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2868 på: 20. Aug. 2009, 16:23 »
Han har bydd 260 mill pund for newcastle, som er lagt ut til 100 mill pund? Hørtes ut som en kløpper av en forretningsmann. Og hvorfor skulle ikke Ashley takket ja for lenge siden? Tror nok dette er ganske så oppspinn er jeg redd!

Klubben har en gjeld på 100mill til Ashley. Klubben har også en overdraft hos Barclay's på 40mill. Og ikke minst, Mike Ashley forlanger 100 mill for klubben. Det blir 240 mill, så det er ikke utenkelig at han kunne ha bydd en totalpakke på 260 mill.
Men, dette er nok også oppspinn er verste sort :P
Anil Ambani kommer nok dessverre ikke til å eie Newcastle.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2869 på: 20. Aug. 2009, 19:17 »
BBC Radio Newcastle:

Llambias:

Roberts gjengen:
Positive meeting, well intentioned, but they need proof of funds. Tall Order, unrealisitc period of time (3 weeks)

They are way behind, we have parties that are more or less at signing stage. All about getting money into the bank.

Moat in negotiations, Derek is hopeful, get the money in the bank, but it's very tight.

Derek thinks it's unrealistic that the fans can buy into it, thinks we're the best fans in the country, continued to say how difficult it would be.

Howey asked him how much a share would be, Derek thinks different prices depending on what type of share. More than £100m to pay off. Thinks we'll get promoted if we continue the way we're going.

Derek does not see the transfer deadline as a deadline to sell. Still working very closely with people.

Pryde asked if he expected anymore transfers - Derek said happy with what we've got, mentioned the high wages. Said he'd rather not comment on transfers. Delighted with the attendance. Thinks it's fantastic. Looking forward to Saturday. Good team spirit. Training ground is a lot of fun.

Is there more people than Moat? Yes there is. Can't elaborate. Signed NDA's so can't say too much, please be patient.

Nothing ground breaking
« Siste redigering: 20. Aug. 2009, 19:21 av MaKo »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2870 på: 20. Aug. 2009, 19:50 »
Har han vært på sannhets kurs før denne uttalesen tro?
Eller er det bare direkte oppspinn å løgn denne gangen å.

Uansett, jeg er fortsatt veldig rolig om at det skjer noe posetivt snart. Veldig rart egentlig, vist enn tar i betraktning alt som har skjedd de siste årene.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2871 på: 20. Aug. 2009, 19:57 »
Derek does not see the transfer deadline as a deadline to sell. Still working very closely with people.

Pryde asked if he expected anymore transfers - Derek said happy with what we've got, mentioned the high wages. Said he'd rather not comment on transfers.

Virker ikke så positivt spør du meg.
Salget kan ta tid og flere spillere på vei ut virker det som.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2872 på: 20. Aug. 2009, 22:34 »

Pryde asked if he expected anymore transfers - Derek said happy with what we've got, mentioned the high wages. Said he'd rather not comment on transfers.

Virker ikke så positivt spør du meg.
Salget kan ta tid og flere spillere på vei ut virker det som.

For meg virka det som at det er et par parter som har alt klart ang et kjøp av klubben, det gjelder bare å få pengene i banken først. Tror eg

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2873 på: 21. Aug. 2009, 08:03 »
http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion/Buying-Newcastle-would-be-a-clever-move-for-the-shrewd-investor-article124787.html

Så sant så sant. La oss bare håpe Ashley ikke tenker det samme og blir sittende.
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2874 på: 21. Aug. 2009, 10:41 »
Trur nok du desverre Radar har tatt feil her! Kvifor ville Steven Taylor ha vært i samtaler med Everton, visst han visste at Moat og Shearer vil ta over klubben?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2875 på: 21. Aug. 2009, 10:48 »
Trur nok du desverre Radar har tatt feil her! Kvifor ville Steven Taylor ha vært i samtaler med Everton, visst han visste at Moat og Shearer vil ta over klubben?

Steven Taylor er ikke i samtaler med Everton. Det er Eerton som er i samtaler med Newcastle om en overgang, men vi har ikke akseptert noe bud. Det var hvertfall det som SSN meldte.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2876 på: 21. Aug. 2009, 10:56 »
Ok, da har eg missforstått!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

oeyhope

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2877 på: 21. Aug. 2009, 11:52 »
vi går en spennende dag imøte

Sitat
Mike Ashley, the Newcastle United owner, has given Barry Moat a deadline of 5 o?clock this afternoon to buy the club. It is believed that Ashley is close to accepting that he will have to keep the club for at least another year. Sources close to the retail magnate said that he has still not received word from Moat that Barclays, Newcastle?s lender, has approved the sale. The bank must agree to roll the £40 million borrowings over to Moat?s consortium before he can buy the club.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2878 på: 21. Aug. 2009, 11:53 »
Tviler på at noe skjer.

Foresten The Times med Helen Power som melder dette.. Radio Newcastle har også slengt seg på ryktet.

Deadline ryktene før har jo vist seg og bare være BS!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2879 på: 21. Aug. 2009, 12:15 »
Har egentlig vendt meg til tanken på at Ashley blir enda et år. Dersom vi ikke selger noen flere spillere tror jeg vi går opp igjen, men dersom han blir og salget fortsetter ender vi nok opp midt på tabellen.