20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 683232 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2610 på: 06. Aug. 2009, 21:14 »
Jeg ber absolutt alle pessimister, inkludert meg selv, i å holde kjeft. Klubbens fremtid er avhengig av at Mike Ashley aksepterer dette budet, derfor trenger vi utelukkende positive vibber. Derfor, alle optimister, foren dere, og spre mest mulig positiv energi, så kanskje vi er så heldige at dette går i orden.

Og med det, så skal jeg holde meg langt, langt unna denne diskusjonen, med mine negative tanker og spådommer.

Heilt einig i den. Derfor: Hyyyyysj! ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2611 på: 06. Aug. 2009, 21:20 »
Etter det jeg har forstått har Keith Harris kommer sagt til Ashley at han burde forsøke å selge noen spillere, for å vise potensielle kjøpere av klubben at spillerne er selgbare..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #2612 på: 06. Aug. 2009, 21:21 »
MA og Moat har diskutert spillersalg? De to har jo aldri snakket sammen en eneste gang, såvidt jeg har forstått. Det er representanter fra Seymour Pierce, Derek Llambias og advokatene til Barry Moat som har snakket sammen. Ikke Moat og Ashley selv.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2613 på: 06. Aug. 2009, 21:25 »
MA og Moat har diskutert spillersalg? De to har jo aldri snakket sammen en eneste gang, såvidt jeg har forstått.

Jeg leste vel kun for et par timer siden i The Chronicle (tror jeg det var) at Moat var blit invitert med Ashley for å stå sammen med Toon Army på bortekamp(er). Ihvertfall ble en bortekamp mot Sunderland nevnt der begge visstnok sto og støttet laget sammen mot erkerivalen.

Moat har også etter det jeg har forstått sponset akademiet til NUFC. Når han gjorde det vet jeg ikke, men det er ikke så altfor lenge siden vi kunne lese om en lokal millionær som hadde støttet om prosjektet om å få frem flere yngre spillere i akademiet. Noen som husker hvem det var?

PS! Du vant Kenneth. (Det er fordi jeg ikke vet hvordan man legger til bilde).
Et bilde forteller mer enn 1000 ord visstnok).

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2614 på: 06. Aug. 2009, 21:50 »
Okei, MA og Moat har diskutert spillersalg. Men da må dem jo ha diskutert manager plassen også siden MA ga tilbud både til Kinnear og O'Leary. Og ingen av dem er trener hos oss i dag kun fordi at dem sa nei til MA. Det er ingen rykter, Kinnear gikk ut selv å sa det i en intervju.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2615 på: 06. Aug. 2009, 22:14 »
Den kontrakten Kinnear snakker om, kan være den han ble tilbudt tidlig år, eller sent i fjor. Husker ikke. At han tror den fortsatt gjelder. Mistenker Kinnear lever i sin helt egen lille verden.
Om O'Leary har fått tilbudet, vet jeg ikke. Men synes det virker litt rart.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2616 på: 06. Aug. 2009, 23:04 »
Det N-O forumet dere siterer fra her, hvilken side er dette?
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2617 på: 06. Aug. 2009, 23:07 »
« Siste redigering: 06. Aug. 2009, 23:11 av Anders »

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2618 på: 06. Aug. 2009, 23:35 »
thanks! Var på den siden jeg var inne på, men fant bare ikke tråden:p
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2619 på: 07. Aug. 2009, 00:24 »
MA og Moat har diskutert spillersalg? De to har jo aldri snakket sammen en eneste gang, såvidt jeg har forstått. Det er representanter fra Seymour Pierce, Derek Llambias og advokatene til Barry Moat som har snakket sammen. Ikke Moat og Ashley selv.

Ashley har fått vite av Keith Harris at han har fått et bud på klubben, og at de anbefaler at han aksepterer det. Ashley selv har nok ikke hatt noe som helst med Moat å gjøre. Og jeg ser ikke for meg at advokater og bankmenn har diskutert spillersalg/-kjøp.

Når jeg skrev at hvis det har vært samtaler mellom MA og Moat i flere uker så hadde sikkert spillersalg vært snakket om, så mente jeg ikke nødvendigvis at det var snakkket direkte mellom dem to.     Gadd ikke ramse opp alle representanter for de ulike partene, da det er en selvfølge at det aller meste, om ikke absolutt all dialog går uten at de to sitter å diskuterer under 4 øyne.   Men skulle selvfølgelig utdypet det slik at det var forståelig for alle sammen.

At representanter fra Seymour Pierce, Derek Llambias og advokatene til Barry Moat har snakket om spillersalg tror jeg nok ganske sikkert hvis det har vært seriøse samtaler over lengre tid.     Hvis MA og hans menn har sett for seg en stund nu at dette kunne bli ett godt salg for han, så tror jeg ikke MA uten videre ville satt det på spill med å selge viktige spillere uten å forhøre seg på ett vis med den eventuelle kjøperen.
sunt pueri pueri puerilia tractant

fredd

• Kaptein
    • Vis profil

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2621 på: 07. Aug. 2009, 11:17 »
United sale is on verge of collapse

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/08/07/united-sale-is-on-verge-of-collapse-61634-24337912/

Tror ikke på noen av de ryktene som er der ute nå. Helt håpløst. Plutselig er salget nesten ferdig, plutselig er det gått i vasken. De britiske journalistene må ha livlig fantasi.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2622 på: 07. Aug. 2009, 11:33 »
Magnus (MaKo) fortalte meg at Caulkin i Times og Craig David elns I SSN hadde god kontakt med Ashley-leiren. Resten bare finner på ting omtrent.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2623 på: 07. Aug. 2009, 14:34 »
Vi får se. Både The Journal og Evening Chronicle skriver lignende ting i dag - det lover selvfølgelig ikke bra siden de har skrevet om hverandre tidligere...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2624 på: 07. Aug. 2009, 15:08 »
Vel, håper da du har opplevd verre ting enn dette. Men for all del, dette er ganske forjævlig.

Synes det er utrolig at ingen har gått til fysisk angrep på Mike Ashley enda. Må da være nok av gale geordies som hadde vært villige til å ta noen år i fengsel for et aldri så lite overfall.