20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 683099 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2595 på: 06. Aug. 2009, 13:09 »
Intriguingly Mr Moat’s secretary said today at Lugano Property Group headquarters in Melbourne Street, Newcastle he was “unavailable” because he was in London..

Chronicle har tydeligvis ombestemt seg også:
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/08/06/tycoon-linked-to-toon-takeover-72703-24332825/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2596 på: 06. Aug. 2009, 13:14 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/8187335.stm

BBC melder at Moat er favoritt til å ta over klubben, men at det kommer til å ta uker før det eventuelt vil være i boks.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2597 på: 06. Aug. 2009, 14:18 »
Ebber nok ut i ingenting dette også...
sunt pueri pueri puerilia tractant

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2598 på: 06. Aug. 2009, 14:33 »
Newcastle United dealmaker Keith Harris expects the club to make new signings soon.
"The shock to Newcastle's revenue lines after relegation is very severe," said Harris, who encouraged Toon owner Mike Ashley to start selling players such as Obafemi Martins, the striker who joined Wolfsburg for £9m last week.
"It was important to see players were capable of being sold," he added. "I would expect a few more to leave in the coming weeks and one or two more to come in."

Hvorfor er han så sikker på at det kommer nye spillere inn?
Kansje ligger litt mere bak enn hva som har kommet frem. Noe er det vel som skjer, siden han er kommet frem fra det skjulte å snakker offentlig for tiden.
Bare lene seg til bake å håpe på det beste folkens.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2600 på: 06. Aug. 2009, 15:27 »
Aiaiai. Blir ille nervøs av dette gitt! Moat høres ut som en bra mann, men er så jævla redd for at Ashley skal være forbanna opptatt av å melke mest ut av salget. Det er jo tydeligvis ikke slik at konsortiumet mangler penger.

Krysser fingrene. Dette vil være en fantastisk opptur dersom ting skulle falle på plass i løpet av de neste to døgnene. For dere som er kristen anbefaler jeg at dere ber godt nå ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #2601 på: 06. Aug. 2009, 16:52 »
Muslimer og hinduer har min tillatelse til å hive seg på.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2602 på: 06. Aug. 2009, 17:03 »
From the BBC article:
Newcastle managing director Derek Llambias said in a statement: "We would love to be able to expand further on the sale and managerial position at the club, but we're very sorry we're unable to make any further comment at the present time."

De har iallefall ikke nektet noe :)
Virker som noe er pågang.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2603 på: 06. Aug. 2009, 17:04 »
Jeg ber absolutt alle pessimister, inkludert meg selv, i å holde kjeft. Klubbens fremtid er avhengig av at Mike Ashley aksepterer dette budet, derfor trenger vi utelukkende positive vibber. Derfor, alle optimister, foren dere, og spre mest mulig positiv energi, så kanskje vi er så heldige at dette går i orden.

Og med det, så skal jeg holde meg langt, langt unna denne diskusjonen, med mine negative tanker og spådommer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2604 på: 06. Aug. 2009, 17:08 »
Jeg ber absolutt alle pessimister, inkludert meg selv, i å holde kjeft. Klubbens fremtid er avhengig av at Mike Ashley aksepterer dette budet, derfor trenger vi utelukkende positive vibber. Derfor, alle optimister, foren dere, og spre mest mulig positiv energi, så kanskje vi er så heldige at dette går i orden.

Og med det, så skal jeg holde meg langt, langt unna denne diskusjonen, med mine negative tanker og spådommer.

Fin selvinnsikt;) Å sette seg selv på benken er ikke alltid like lett. Se på Martin Andresen. ^^

Make it happen, and the rest will come!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2605 på: 06. Aug. 2009, 17:28 »
Jeg er hundre ganger mer intelligent enn Martin Andresen. Det trenger man ikke en iq-test for å finne ut. Derfor setter jeg meg selv på benken, mens han spiller samme f...

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2606 på: 06. Aug. 2009, 18:43 »
Hvis salget av klubben til Moat har foregått i flere uker nå, hvorfor skal Ashley plutselig prøve å ansette andre trenere når Moat selv sier at han vil ha Shearer. Det gir ingen mening. Okei Ashley du har en potensiell kjøper som vil ha Shearer og det du gjør er å prøver å få O'Leary og Kinnear + selge 2 av de få gode spillere vi har.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2607 på: 06. Aug. 2009, 19:26 »
Hvis salget av klubben til Moat har foregått i flere uker nå, hvorfor skal Ashley plutselig prøve å ansette andre trenere når Moat selv sier at han vil ha Shearer. Det gir ingen mening. Okei Ashley du har en potensiell kjøper som vil ha Shearer og det du gjør er å prøver å få O'Leary og Kinnear + selge 2 av de få gode spillere vi har.

Nu kan man jo ikke ta noe som blir sagt angående Newcastle for god fisk, uansett hvem det kommer fra.    Så hva som ligger i JK&O`leary ryktene vet man jo ikke.   Angående salg av spillere, så vil jeg nok tro at hvis det har pågått samtaler i flere uker nu mellom MA og Moat, så har nok evt spillersalg også vært snakket om.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2608 på: 06. Aug. 2009, 21:03 »
MA og Moat har diskutert spillersalg? De to har jo aldri snakket sammen en eneste gang, såvidt jeg har forstått. Det er representanter fra Seymour Pierce, Derek Llambias og advokatene til Barry Moat som har snakket sammen. Ikke Moat og Ashley selv.

Ashley har fått vite av Keith Harris at han har fått et bud på klubben, og at de anbefaler at han aksepterer det. Ashley selv har nok ikke hatt noe som helst med Moat å gjøre. Og jeg ser ikke for meg at advokater og bankmenn har diskutert spillersalg/-kjøp.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2609 på: 06. Aug. 2009, 21:06 »
Det er klart spillersalg er blitt diskutert. Fremtidige eiere vil ha ned lønningene, så de har nok sett på hvilke spillere de vil ofre for å reduserere lønnskostnadene.