20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 683018 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2565 på: 03. Aug. 2009, 00:52 »
Hadde et pittelite håp om at ting skulle skje på min lille miniferie, men ikke en dritt har endret seg tydeligvis?
Pokker fløyte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nerli

• Gjest
« Svar #2566 på: 03. Aug. 2009, 00:52 »
ikke sikkert d skjer noe lell om noen spillere blir solgt

Jo.
Det betyr enten at Ashley har gitt opp å selge klubben, eller at en løsning er nærme. En embargo, som setter en stopper for salg/kjøp av spillere, blir innført når klubben er i samtaler om oppkjøp. Den blir fjernet når det det er oppnådd en enighet, eller at samtalene har strandet. Så vidt meg bekjent hvertfall.

det er d jeg prøvde å si .. les nøyere? eller skrev jeg d feil? men uansett .. at ashley ikke selger klubben .. men likevel selger ett par spillere for å å bedre økonomien og minke lønningene .. jeg tror d er alt som skjer .. ingen ny eier me d første iallfall .. men kanskje noen andre er optimister ennå .. men d er ikke jeg !! hallo se på datoen folkens .. d har gått flere mnd og vi er i verre situasjon nå enn da vi rykket ned .. stallen er mindre .. og vi har ingen MANAGER ..

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2567 på: 03. Aug. 2009, 01:03 »
det er d jeg prøvde å si .. les nøyere? eller skrev jeg d feil? men uansett .. at ashley ikke selger klubben .. men likevel selger ett par spillere for å å bedre økonomien og minke lønningene

Jeg tolket det som om at du mente klubben fortsatt var i samtaler om oppkjøp, men at vi allikevel solgte spillere. Så var vel en liten misforståelse ute å gikk ;)
Jeg forholder meg positiv. Slik er jeg, og respekterer at du ikke er det. Men vi få vente å se. Håper inderlig at du tar feil, men logikken tilsier vel kanskje at du har rett......
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2568 på: 03. Aug. 2009, 01:22 »
Det har jeg også lest, men betyr ikke dette bare at de involverte ikke kan spre inneholdet i klubbens bøker og finanser?

Jeg har oppfattet det slik at det ikke skal komme ut i offentligheten hvem de som er interessert er. Mulig jeg har misforstått, men er det inntrykket jeg har fått av flere også..

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2569 på: 03. Aug. 2009, 13:31 »
Halloen igjen alle sammen.
Ser ut til at gammle Sir John Hall har litt dårlig samvittighet å vil hjelpe å finne en kjøper til klubben vår.
The Sunday Express says a South African diamond billionaire introduced by former Newcastle United chairman Sir John Hall could be set to lift the Toon?s gloom.
Hall, who along with Freddy Shepherd sold out to Mike Ashley two years ago, is frustrated by the club?s relegation from the Premier League and Ashley?s failure to off-load it.
It?s believed the diamond prospector has expressed an interest in meeting Ashley?s asking price ? and that substantial cash would be available for new players.
Neppe noe seriøst, men er det så mye seriøst i avisene rundt denne klubben for tiden da.
« Siste redigering: 03. Aug. 2009, 13:32 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2570 på: 03. Aug. 2009, 13:49 »
1000 ganger tøffere med en Sørafrikansk diamanttycoon enn en stormannsgal iraner med forkjærlighet for iranske spillere  ;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2571 på: 03. Aug. 2009, 14:48 »
Ser ut som det går mot nok ein sesong med Ashley som eigar. Tvilar ikkje litt på at han kan vera mannen som får oss NED endå ein divisjon. Utruleg trist. Ikkje nok med at vi rykka ned, men når vi fleste teinkte positivt og såg føre oss at vi endeleg kanskje kunne vinne kampar igjen og kjempe i toppen i ein divisjon så ser det ut til at han skal øydeleggja det for oss og.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2572 på: 04. Aug. 2009, 14:03 »
Quote from: SilverLining
I can confirm that the club will not be sold today.

Obi was right to post his original prediction and i fully beleive the source at the time was on the correct page.

Unfortunately i can confirm that Mike Ashley and Derick Lambias will still be running this club come kick off on Saturday evening and most likely for most part of next season, Yes they are trying to sell and were very close to it but that deal has fallen through. Through no fault of Ashley and Lambias i have to say.

This is genuine and i have to stress again that Obi and his fellow admins were right to post this, their information was correct but as of Monday the deal has officially been declined.

I wanted to save all your F5 keys and hopefully we will have something to cheer about next year.

let the bad times roll.

http://toon-talk.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=3740&start=150

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2573 på: 04. Aug. 2009, 14:21 »
Blablabla...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2574 på: 04. Aug. 2009, 19:54 »
Hmm, er det den nye eieren fra Asia?? blablabla ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2575 på: 04. Aug. 2009, 22:23 »
Talking about us now. He is definitely acting for Buyers as well.
'Shock' to our revenue line from relegation is 'very severe. Around 35 - 40 million difference.
Latest is 'We are doing quite well. I wish there had been an announcement but it is not through lack of interest. As opposed to 2 years ago, the glass is half empty instead of half full.'
Avoided a question about Shearer, talking instead about the main problem being the wage bill.
'I thought the timescale was set, it was important to show the players were capable of being sold. Potential buyer no has an income from a player (Martins) as well of having him of the bill and he wasn't suited to the Championship'
Expects a few more to leave and 'one or two' to come in.
'Clearly not going to be sold before 5.30 on Saturday'
Club may be sold this month.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2576 på: 04. Aug. 2009, 22:38 »
Det Daniel siterer kommer fra Keith Harris.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2577 på: 04. Aug. 2009, 22:43 »
Og fint det endelig kommer noe fra offisielt hold! Jeg blir gal av disse ITKen snart!

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2578 på: 04. Aug. 2009, 22:49 »
Og fint det endelig kommer noe fra offisielt hold! Jeg blir gal av disse ITKen snart!

Skysports siterte jo Llambias som sa at et salg kunne være klart denne uken (rett før helga)

Er det offisielt? :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2579 på: 04. Aug. 2009, 22:51 »
Magnus: Tror jeg hater Thomo. Og konstaterer at han tok feil :P