20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 682881 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2430 på: 13. Juli 2009, 22:36 »
http://www.guardian.co.uk/football/2009/jul/13/newcastle-united-sale-mike-ashley

Fantastisk dette altså. Klubben sliter med å selge, og kan stå i fare for å være i Mike Ashleys hender når september kommer. Isåfall blir det ingen nye eiere før januar tidligste. Kjøpere skremmes vekk etter å ha gjennomgått Due Dilligence. Det er nok altså prat om mer profesjonelle kjøpere enn det Mike Ashley var i sin tid i det minste.....

Jeg begynner å bli redd for Leeds-scenario nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2431 på: 13. Juli 2009, 22:44 »
Hvorfor januar? Er vel ingenting som hindrer noen i å kjøpe klubben i oktober, november og desember? :P Eller er det regler på dette også?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2432 på: 13. Juli 2009, 22:46 »
Bare den artikkelforfatteren som mener på at oppkjøp av klubber stort sett alltid finner sted under overgangsvinduer når en kan gjøre endel ønskede endringer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2433 på: 13. Juli 2009, 22:49 »
Bare den artikkelforfatteren som mener på at oppkjøp av klubber stort sett alltid finner sted under overgangsvinduer når en kan gjøre endel ønskede endringer.
I mine øyne må det jo være bedre å fullføre en overtakelse i oktober/november, slik at man får på plass ting og at ting har roet seg før overgangsvinduet kommer...Men vi får bare krysse fingrene for at det skjer noe i løpet av de neste to ukene...Er nok den helvettes lønnspolitikken vår som er problemet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2434 på: 13. Juli 2009, 22:52 »
Japp. Ideelt sett trenger vi få inn en manager som kan roe spillerne, så skulle vi fått ut noen fra lønningslisten.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2435 på: 13. Juli 2009, 23:27 »
I mine øyne må det jo være bedre å fullføre en overtakelse i oktober/november, slik at man får på plass ting og at ting har roet seg før overgangsvinduet kommer...Men vi får bare krysse fingrene for at det skjer noe i løpet av de neste to ukene...Er nok den helvettes lønnspolitikken vår som er problemet.

Problemet er vel at ingen vet noen verdens ting bortsett fra den aller innerste kretsen. Jeg tror ikke på en dritt av hva pressen sier, eller for den saks skyld Llambias eller Ashley.
Det har vært skrevet så mye løgn om NUFC i media i det siste. Nye kjøpere hver dag og hvor mange ganger har vi ikke hørt at klubben er nære et salg?

Eneste som får meg til å tro på noe nå er handling!  >:(

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2436 på: 13. Juli 2009, 23:30 »
Bytt nettleser...

Hehe..Takk. Fant fort ut når jeg kom hjem at problemet ikke var gjeldende der. Bare IE6 på jobben.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2437 på: 14. Juli 2009, 10:48 »
Forundrer meg ikke om vi sitter med Ashley når serien starter opp igjen. Og det ville ikke vært noe annet enn en katastrofe! Er så vanvittig kjipt å lese PL ryktene når man ser City kjøper Santa Cruz, Teves m.fl. Og vi gjør ikke en dritt.. Ikke engang en forbanna unggutt kommer inn, bare spillere som vil vekk - og den listen er ikke akkurat liten lenger den heller.

Dersom Ashley blir håper jeg folk slutter å komme på kamper og ikke kjøper drakter. Sånn at han kan få smake finansiell ruin, opp i PL kommer vi nok aldri under hans styre uansett.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2438 på: 14. Juli 2009, 12:01 »
Det å være NUFC supporter i disse dager er meget frustrerende. Vi får null info fra klubben/styret om hva som skjer, og uttaler de seg er det løgn uansett. Samme med pressen, de gjetter i vei og prøver å finne på nye kjøpere hele tiden selv om de heller ikke har det grann snøring om hva som skjer. Til og med spillerne eller andre i klubben har null peiling på hvor klubben står.

Det er 3 uker til seriestart. Lørdag 8. august spiller vi borte mot West Brom. og vi står så langt ned i møkka som det er mulig å komme. Nå må noe snart skje!  >:(

Så lenge spillere ikke forsvinner eller nye kommer inn tror jeg fremdeles at potensielle kjøpere "forhandler" om et oppkjøp av klubben. Det er det eneste jeg ser på som et lite håp i det hele. Begynner spillere å forsvinne mens Ashley fremdeles er eier av klubben tror jeg han har problemer med å få solgt, det håper jeg ikke er tilfellet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2439 på: 14. Juli 2009, 14:17 »
Se til helvette å ansett Alan Shearer. Vi kan ikke vente lengre. Vær så jævla snill å se til å få det gjort, onde mann.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2440 på: 14. Juli 2009, 14:19 »
Tipper sjansen for at JK blir ansatt er langt større enn at Shearer blir ansatt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2441 på: 14. Juli 2009, 14:22 »
Selvfølgelig. Jeg bare kommer med min oppfordring som supporterne i byen har gjort.  Ikke at en dritt hjelper uansett.
Nå syns jeg uansett det blir for seint å skulle finne noen nye managere. Tiden har rent i fra oss. Shearer er mannen. Uten tvil.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2442 på: 14. Juli 2009, 20:38 »
hmm ikkje mykje nytt her ser det ut som nei...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2443 på: 14. Juli 2009, 23:44 »
Jeg poster det foreløpige siste rykte angående overtakelsen. Ikke det at jeg tror på dette "vrøvlet", men det er jo like "troverdig" som det pressen skriver.

"Troy Stavers

I cant wait for tomorrow. 
Alan Shearer is to be announced as boss, David Dein is coming in with Eric Gerets to folow shortly after and an investor is buying 33% of the club from Mike Ashley and is going to save us.
It will be announced on Sky Sports in the morning."

"Troy Stavers // Jul 14, 2009 at 7:55 PM

Sorry folks i?ve been to work but I have received confirmation that the press conference WILL be held tomorrow.

It will be breaking news first thing in the morning!!
Gerets is the only snag in the set up so far but are confident he will be in place as Shearer?s assistant before the start of the season."

Troy Stavers // Jul 14, 2009 at 8:30 PM

@everyone

I?ve been told by my source to refrain from providing further information as it got back to him that it?s been on the blog today!

Not that the club look at this but he assures me the club will release a statement to the press at 9am!!

A press conference will be held at midday.

I?m not too happy with Ashley staying myself but with Dein and the other investor on board, I can foresee a positive future.

It?s Ashley?s last throw to make a success of it and he is prepared to go for broke.

I have to leave it at that. I will be up early in the morning. And to those doubters, I can only tell you this is the absolute truth!"

PS! Ta dette med en klype salt, det er nok mest sannsynlig bare nok et oppdiktet rykte. Gerets tok forøvrig over al Hilal så sent som i April 2009.
Nok en Sunderland supporter?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2444 på: 15. Juli 2009, 00:28 »
Helt sikkert en Mackem, eller i hvertfall en annen som liker more seg på vår regning.