20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679060 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2415 på: 11. Juli 2009, 16:37 »
Jeg syns forøvrig Hughton fortjener skryt, tross alt. Han er ingen manager, men har stått rakrygget gjennom all dritten, og gjør sitt beste for å holde fokus blant gutta i oppkjøringa. Han er jo i en helt jævlig posisjon da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2416 på: 11. Juli 2009, 16:41 »
Ja, det er sant. Tror jeg hadde vurdert å gitt faen flere ganger hadde jeg vært Chris!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2417 på: 12. Juli 2009, 00:40 »
Det første jeg gjør vær morgen er å sjekke nufc.co.uk om det har kommet noen bekreftelse på salg, men vær gang blir jeg like skuffet. Det er så sinnsykt frustrerende å være Newcastle-supporter akkurat nå. Det føles som om ingenting skjer i klubben, hvor vanskelig kan det egentlig være å ansette Shearer, iallefall på midlertidig basis(vil selvfølgelig ha han på fast basis, men det kan bli vanskelig med tanke på nye eiere) mens alt salgs-styret foregår. Det er jo helt åpenbart at Shearer vil ha jobben, og etter alt han har gjort for klubben gjennom tidene, synes jeg det er helt utrolig at han blir behandlet på denne måten!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2418 på: 12. Juli 2009, 07:58 »
Blir litt feil å si at han blir dårlig behandlet av Newcastle United da. Vet du ikke sier det helt konkret, og er nok ikke det du mener heller, men føler jeg bare måtte påpeke at det er ikke klubben i seg selv som behandler Alan Shearer dårlig. Det er dessverre "bare" eieren Mike Ashley. Og til dels Llambias, selv om jeg tror ikke han har så mye makt til å motsi Fat Mike. Ikke at han noengang ville motsi loverboyen sin heller!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2419 på: 12. Juli 2009, 15:12 »
Former Sunderland shareholder preparing Newcastle bid
http://sports.yahoo.com/sow/news?slug=reu-newcastlebid&prov=reuters&type=lgns

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2420 på: 12. Juli 2009, 22:36 »
Er det rart at klubben ikke blir solgt når det kommer potensielle eiere ca hver uke og er "interessert" i å kjøpe klubben.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2421 på: 13. Juli 2009, 08:30 »
No worries.
Chris Hughton er her for ta ansvar i krise  ::)

http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/07/13/toon-relegation-so-tragic-but-don-t-blame-ashley-says-blair-115875-21515751/

Tony Blair uttaler seg også :P Er han fan?
I så fall har han ikke fått med seg mye av hva som har skjedd tror jeg.
« Siste redigering: 13. Juli 2009, 08:34 av Anders28 »

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2422 på: 13. Juli 2009, 08:41 »
Tony Blair er fan ja.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2423 på: 13. Juli 2009, 10:27 »
Tony Blair er på sett og vis Newcastle-fan ja, men han lever i sin egen lille politiker-verden, hvor alle som har penger er Guds beste barn, og dermed må vi altså frita Mike Ashley for kritikk, fordi han visstnok har penger, og ifølge det ikke lenger så arbeiderklassevennlige Labour er jo Mike Ashley da kongen på haugen, og kongene på haugen are not to be touched.

Lenge leve fotballkapitalismen! Vi ser jo nå, hvor mye bra det fører med seg. Når en fotballspiller er verdt mer penger enn en fotballklubb, med de fasilitetene denne klubben har.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #2424 på: 13. Juli 2009, 10:49 »
Vi får vel en nyheit ut av det blå snart. Slik som det var med KK og AS nå dei kom inn. En ting skal MA  og hans menn ha, dei er veldig diskre når det gjeld forhandlinger samme om det gjeld spillere og managere. Ryktebørsen er iallefall ikkje til å stole på.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2425 på: 13. Juli 2009, 12:55 »
dermed må vi altså frita Mike Ashley for kritikk, fordi han visstnok har penger

Det minker og minker :)

Vi får vel en nyheit ut av det blå snart....

....Ryktebørsen er iallefall ikkje til å stole på.

Problemet er at den nyheten kan kommet om 2 timer, 2 uker eller 2 mnd. Detr er så frustrende å ikke vite noen ting. Spesielt etter som ryktene svirrer som aldri før. For, som du sier, man kan ikke stole på ryktene. Selv ikke "insiderne"......
« Siste redigering: 13. Juli 2009, 12:57 av Anders28 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2426 på: 13. Juli 2009, 14:47 »
I dag har fler av spillerne fulgt Bassong og ytret sin frustrasjon offentlig.
BRA at de gjør det, men faretruende samtidig. Ikke overraskende på noen måte, og nå bør faen Mike Ashley få i gang hodet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2427 på: 13. Juli 2009, 16:07 »
Som Anders sier så er ikke en gang ryktene fra "innsiden" til å stole på for tiden når det gjelder rykter. Hver person jeg snakker med ser ut til å ha hørt noe som er litt avvikende fra det den foregående personen jeg snakket med har hørt. For tiden så er det å bo i Newcastle et Helvete når det gjelder rykter men det er i allefall ikke mangel på samtaleemner.

Det er heller ikke bare spillerne som er frustrert. I helgen var det forbudt å snakke om Newcastle på festen jeg var på. De som var der var så forbannet frustrert og irritert over det som skjer i klubben at de kunne gjort hve som helst for å få en løsning på plass i går.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2428 på: 13. Juli 2009, 16:18 »
Kan kanskje se ut som klubben ikke blir solgt denne sommeren. Det blir iallefall mer og mer realistisk ettersom dagene går.
I så tilfelle må jo det til slutt ansettes en manager. Lurer på hvordan Shearer stiller seg til en sånn situasjon. Blir enda verre hvis han sier nei, og vi får enda en "midlertidig" løsning alla Kinnear.

Men hvis det skjer noe, så skjer det nok ut av det blå, som tidligere nevnt.

Et kommentar og et spørsmål: Forumet har blitt veldig pent, men hvorfor er det et voldsomt stort tomrom over innleggene? Er det kun pga informasjonen ute i margen?

« Siste redigering: 13. Juli 2009, 16:23 av Ipt »

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2429 på: 13. Juli 2009, 18:11 »
Bytt nettleser...