20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679046 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2385 på: 09. Juli 2009, 19:06 »
Som du skriver i artikkelen, har det jo blitt avkreftet....
Forholder meg for en gangs skyld skepsis til dette jeg..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2386 på: 09. Juli 2009, 19:07 »
Som du skriver i artikkelen, har det jo blitt avkreftet....
Forholder meg for en gangs skyld skepsis til dette jeg..

Veeeeldig skeptisk selv, som artikkelen gjengir. Gir mannen en siste sjanse.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2387 på: 09. Juli 2009, 19:09 »
Ser Nicko @ Brfcs (Alan Nixon for Mirror.co.uk) også mener dette skal stemme, ifølge "kilden" hans.

Sitat
NICKO:
Newcastle....
There were details in there that only people inside the club know about - like the exact size of the deal, the debt, the overdraft etc.

I was shocked that so many people heard the same thing last evening...including people connected to the club and over in Ireland with the team.

Vialli was a surprise to me, but the other content of the 'tale' being put round the north east included some very accurate info.

I checked back this morning to see if it was a wind-up and my original source told me who told him...and it came from a member of staff at the Toon before it hit any messageboard. (Historien kommer jo fra MANDAG på skunkers.net da)

The trouble is that there are a lot of lies being told up there by all parties just now because the club and a lot of money is at stake. So we will just have to wait and see.

Veldig skeptisk jeg også, har mere tro på historien til ianovthetoon @ N-O (noen poster lenger opp) virker liksom mere passelig for nufc :p

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2388 på: 09. Juli 2009, 19:12 »
Er det da mulig å tro at det i hvertfall går mot en løsning, uavhengig av om det nødvendigvis er fra Hong Kong eller Nord-Korea kjøperne er, og om DoF er Vialli eller Gazza?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2389 på: 09. Juli 2009, 19:15 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1198553/Leeds-reject-bids-Jermaine-Beckford-Premier-League-clubs-table-offers.html?ITO=1490

'Approaches have also been made in respect of Jermaine Beckford which have also been rejected.'

Leeds gjør det jo VELDIG klart at ikke Beckford har blitt solgt/akseptert noen bud for han.

Dette kommer fra Leeds sin offisielle side.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2390 på: 09. Juli 2009, 19:16 »
Mye som ikke stemmer....men DERSOM noe skulle være sant.....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2391 på: 09. Juli 2009, 19:19 »
Feil tråd for Beckford, men han er transferlista og forsvinner straks Leeds får det de føler han er verdt.

Over til dette emnet. Jeg tenker at siden det nå er veldig ekstremt med rykter og aktivitet rundt emnet, er det kaaanskje lov å håpe på en form for gjennombrudd i salget av klubben, uavhengig av alle jallanavnene som hives inn i miksen?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2392 på: 09. Juli 2009, 19:20 »
Er mye rart som skrive, hviskes og jeg-vet-ikke-hva om dagen. Blir gal av dette. Ekstra gal blir jeg av at jeg alltid holder meg optimistisk, og tror alltid på at NÅ stemmer det :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2393 på: 09. Juli 2009, 19:25 »
Feil tråd for Beckford, men han er transferlista og forsvinner straks Leeds får det de føler han er verdt.

Vet det, men siden Beckford var med i historien om oppkjøpet passet den bra inn her også.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2394 på: 09. Juli 2009, 23:12 »
Nå vet ikke jeg helt hvor høyt Leeds priser Beckford, men jeg syntes det er rart han ikke er solgt enda. Scoret såpass mye i League One og at han bare har et år igjen av kontrakten gjør at Leeds ikke kan kreve alt for mye. Mulig vi er interessert, men personlig håper jeg heller på en spiller som Frazier Campbell (som heller ikke er solgt enda).

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2395 på: 09. Juli 2009, 23:45 »
Litt usikker på Beckford jeg, utvilsomt øye for mål i League One, men CCC er et annet nivå. Derimot har jeg veldig troen på at Carroll skal slå til denne sesongen, så jeg er ikke så bekymra for at vi skal slite med å score. Nile Ranger tror jeg også kommer til å bidra med mål for oss. Vi trenger helt klart flere enn disse to ungguttene, og da håper jeg som fredd heller på en Frazer Campbell som vi vet kan levere på dette nivået.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2396 på: 10. Juli 2009, 00:44 »
Helt enig, veldig usikker på Beckford selv, greit at han spiller godt for Leeds i league 1, men CCC spørs det som du sier, kø1.
Og ikke minst så håper jeg målet er å rykke rett opp igjen for oss, og ser ikke for meg at Beckford kan gjøre det særlig bra i PL heller.

MEN, jeg har aldri egentlig sett han spille, men virker jo ikke som om det er veldig mange som er hypp på han heller i og med at han fortsatt er i Leeds, om vi henter han håper jeg naturligvis jeg tar feil.

Btw. dette er veldig off topic i grunn.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2397 på: 10. Juli 2009, 11:44 »
Har verken håp eller tru på noko løysning...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2399 på: 10. Juli 2009, 14:04 »
The Profitable Groupe bekrefter bud:

http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/07/10/profitable-group-admit-making-bid-for-nufc-72703-24122468/

Hvorfor skal de offentliggjøre budet nå? Synes Profitable Group virker useriøse, og har null tro på at de er de rette til å få klubben på rett kjør. The Journal melder nå at Seymour Pierce har anbefalt en av budene til Ashley, så det virker som om dette kan løses i løpet av neste uke.