20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 677974 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2265 på: 27. Juni 2009, 23:17 »
Så dere mener altså det er positivt at det er kun Hughton og keepertrener Barron som møter spillerne når de kommer tilbake fra ferie.
2 trenere?
Selv en norsk 2 divisjonsklubb har flere trenere. Vi har 2, der den ene kun trener keepere. Dette er altså positivt?
« Siste redigering: 27. Juni 2009, 23:54 av VepsoO »
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2266 på: 27. Juni 2009, 23:52 »
Selvfølgelig er det helt på trynet.
Dessuten stikker nok fitnessproblemene ikke nok nødvendigvis mest derifra. Såvidt meg bekjent var vel disse også trenere under Big Sam. Det er vel en grunn til at Kongen fjerna klubbdoktoren og ikke disse to.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2267 på: 28. Juni 2009, 23:43 »
http://www.nufcblog.com/2009/06/28/is-philip-anschutz-the-american-interest-in-newcastle/

Håper det ligger noe i dette. Den mannen sitter på store penger.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2268 på: 29. Juni 2009, 00:33 »
Lurer veldig på om det er stille før stormen eller bare stille.

Jaja. Håper dette har løst seg når jeg er tilbake fra Barcelona om ca 8 dager.

Snakkes

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2269 på: 29. Juni 2009, 16:16 »
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/4464438.Newcastle_confirm_Hughton_back_in_temporary_charge/

Siden Hughton nå blir midlertidig ansvarlig, så betyr vel det at det kan ta enda en stund før klubben blir solgt, eller hva?
Hadde et oppkjøp nærmet seg, og de nye eierne var klare at Shearer var den de vil ha med, så hadde vel ikke Ashley ansatt Hughton som midlertidig manager i preseason. Føler på meg at dette kan ta lang tid!
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2270 på: 29. Juni 2009, 16:25 »
Jeg begynner å få lignende tanker som, Jokke jeg...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2271 på: 29. Juni 2009, 21:01 »
Jeg begynner å få lignende tanker som, Jokke jeg...

har hatt de tankane der i lengre tider....ingenting så har tyda på någe annet siden ashley kom te klubben

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2272 på: 29. Juni 2009, 21:37 »
Jøss da.
Måtte det virkelig gå så lang tid før folk begynner å se at jeg ikke er full og ikke vil klubben min alt vondt?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2273 på: 29. Juni 2009, 23:24 »
Hmm. Ikke alle som er overbevist enda.... ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2274 på: 30. Juni 2009, 00:14 »
"Journalisten på rovers forumet"

It's a bit of a mess. There was supposed to be a takeover last week and we are all still waiting. Nothing doing at any level. Total chaos I am afraid.

Ikke så veldig positivt :/
« Siste redigering: 30. Juni 2009, 00:16 av MaKo »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2275 på: 30. Juni 2009, 00:19 »
Det er vel rett og slett samme prosedyre som alltid under Ashley. Ting gjøres alt for treigt og på verste tenkelige tidspunkt. Og selvfølgelig slik at det virker mest mulig ødeleggende for det sportslige. For hver dag føler jeg meg mer og mer apatisk, og det er så jævla frustrerende. Hadde jeg kunne satt en revolver mot tinningen til Fat Mike bare for å presse han til handling, hadde jeg gjerne gjort det!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2276 på: 30. Juni 2009, 00:43 »
Fra N-O:

BBC: Shepherd to offer £60 million for NUFC
« on: Today at 11:31:31 PM »  

According to BBC, and they say it's likely to be accepted according to their sources!

Shepherd er langt fra Gud, og helst så skulle vi hatt en annen eier. Men slik som situasjonen er nå så tar jeg mye heller han enn Ashley. Shepherd har helt klart større innsikt sportslig, selv om også han har gjort sine feil. Hvis dette stemmer og går igjennom blir hvertfall Shearer ansatt og vi kan endelig begynne å planlegge neste seosng. Det er med andre ord en vanvittig forbedring fra dagens situasjon

« Siste redigering: 30. Juni 2009, 00:47 av fredd »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2277 på: 30. Juni 2009, 00:51 »
Nå er det kommet link også:

Shepherd in £60m Newcastle offer 
Former Newcastle chairman Freddy Shepherd is heading a consortium in advanced talks over a £60m takeover the club, BBC Sport understands.

Alan Shearer has been lined up to carry on as manager, who were relegated to the Championship last season.

Owner Mike Ashley was asking for £100m but BBC Sport understands Shepherd's offer is likely to be accepted.

Shepherd sold his Newcastle shares to current owner Mike Ashley two years ago as part of a £134m deal for the club.

Ashley's total investment in the club is estimated at £244m, which includes paying off debts and buying new players.

When Ashley first put the club up for sale last September, he hoped to get around £300m.

Shepherd became chairman in 1997 when Sir John Hall and his son Douglas were the major shareholders and negotiated the £15m signing of Shearer.

Always a controversial figure, he was forced out of the club when Ashley bought his controlling interest.

Several other groups, including investors from Singapore, Oman and South Africa have also shown interest in buying the club.

The man in charge of the sale, Keith Harris, the chairman of brokers Seymour Pierce, has said he expected a deal to be concluded by the end of this month.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/8125576.stm

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2278 på: 30. Juni 2009, 01:06 »
Dette hadde vært nydelig! Selv om Sheperd gjorde feil, så oppnådde vi suksess under hans ledelse. Nå er vi så langt nede at Sheperd ville vært en god løsning. Han er en mann som har hjerte i klubben, gode kontakter og ikke minst et godt forhold til Shearer.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2279 på: 30. Juni 2009, 01:10 »
BBC farer SJELDENT med løgn, og skriver ikke slikt uten at de er relativt bombesikre på sine kilder. Så dette tror jeg på!
Ikke ideellt, men slik situasjonen er nå, er det en bra utvikling!