20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 677698 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2250 på: 25. Juni 2009, 21:20 »
Vil anonym kilde si en fyr på puben til Radar eller? :P
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Peter

• Gjest
« Svar #2251 på: 25. Juni 2009, 21:26 »
Det er sånn jeg opererer. Venter til alle er i ekstase, så BOOM - Kalde harde fakta rett i trynet ;)

Hahaha! Jeg merker at jeg blir trist når jeg først er i ekstase før noen kommer å ødeleger. :'(

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2252 på: 25. Juni 2009, 22:02 »
http://newutd.no/index.php/arkiv/2009/06/25/notis-salget-i-boks/

Hvor får du denne informasjonen fra Ole Reidar?

Stemmer jo bra med det jeg sa for noen dager siden her..

Edit: Siste rykte..
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/06/26/shearer-s-fears-on-training-return-61634-23984983/
« Siste redigering: 26. Juni 2009, 09:42 av MaKo »

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2253 på: 26. Juni 2009, 09:55 »
Har mine bekjentskaper også utenfor pub'en som jeg treffer noen ganger i uka. Samme kilden som ga meg at FF og Shearer spilte golf sammen for å snakke om en evt overtakelse. 1-2 dager senere....FF var med som interessent til å kjøpe klubben.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2254 på: 26. Juni 2009, 10:20 »
Av erfaring med Ashley så er det nok lurt å venta til alt er 110% offisielt før ein sprette korken...

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2255 på: 27. Juni 2009, 00:25 »
Har mine bekjentskaper også utenfor pub'en som jeg treffer noen ganger i uka. Samme kilden som ga meg at FF og Shearer spilte golf sammen for å snakke om en evt overtakelse. 1-2 dager senere....FF var med som interessent til å kjøpe klubben.
Du får fortsette å snuse rundt Radar! Tipper at Newutd.no blir førstemann ut med hvem som tar over klubben ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2256 på: 27. Juni 2009, 00:34 »
Får besøk i morgen kveld av en som har mange fingre rundt om kring. Bl.a. med ting som skjer i klubben. Blir en del drekking så da blir det sikkert også litt sladder  :D

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2257 på: 27. Juni 2009, 00:39 »
Skriv på forumet hvis han sier noe interessant da Radar. Håper det er noe i ryktene du kommer med, men når lokalavisene skriver noe annet blir man jo skeptisk.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2258 på: 27. Juni 2009, 01:18 »
Jeg er skeptisk uansett. Ikke til RADAR, men til NUFC...

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2259 på: 27. Juni 2009, 13:09 »
Gleder meg radar :) Trenger noe positive nyheter om NUFC nå.

BallaJazz

• Flaskebærer
  • *
  • Newcastle & VIF !
    • Vis profil
« Svar #2260 på: 27. Juni 2009, 14:47 »
Får det feite svinet solgt?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2261 på: 27. Juni 2009, 15:06 »
Den feite kødden fortsetter å rasere klubben. I dag ble klubbens to fitness trenere Mark Hulse og Robbie Eliott klare for Liverpool. Det betyr at kun Hughton og keepertrener Barron er på plass når spillerne kommer tilbake.......
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2262 på: 27. Juni 2009, 15:30 »
Colin Calderwood – who joined United's backroom staff last season on a short-term contract – is expected to return to assist Hughton and goalkeeping coach Paul Barron in the early part of pre-season ahead of the club's first friendly, away to Shamrock Rovers, on July 11.

Hmm

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2263 på: 27. Juni 2009, 19:54 »
Den feite kødden fortsetter å rasere klubben. I dag ble klubbens to fitness trenere Mark Hulse og Robbie Eliott klare for Liverpool. Det betyr at kun Hughton og keepertrener Barron er på plass når spillerne kommer tilbake.......

Det gjør jo absolutt ingenting. Castlespillerne er skadet hele tiden, sesong etter sesong. Og da er det ikke tilfeldig. Fitness- og det medisinske apparatet kan ikke ha gjort mye riktig

BallaJazz

• Flaskebærer
  • *
  • Newcastle & VIF !
    • Vis profil
« Svar #2264 på: 27. Juni 2009, 21:00 »

Det gjør jo absolutt ingenting. Castlespillerne er skadet hele tiden, sesong etter sesong. Og da er det ikke tilfeldig. Fitness- og det medisinske apparatet kan ikke ha gjort mye riktig

Godt point der InspectorC.Jeg hadde håpa på at noe av det posetive med at vi rykka ned skulle bli at vi blei kvitt han og at vi kunne bygge oss opp igjen fra scratch av.Venter på en posetiv nyhet fra denne kanten så man får bare leve i håpet!.