20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679209 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1650 på: 13. Jan. 2009, 20:17 »
det var ikke fint sagt
Det er vel ikke fint sagt det Joakim sier om Kinnear heller?

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1651 på: 13. Jan. 2009, 20:23 »
det var ikke fint sagt
Det er vel ikke fint sagt det Joakim sier om Kinnear heller?

Men noe av det Joakim sier stemmer jævla bra. Nesten synd å si det. Ashley har vel endelig klart å finne en han kan manipulere som han vil. En ordentlig manager ville aldri ha funnet seg i sånn nonsense som bedrives fra den bedritne eieren vår.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1652 på: 13. Jan. 2009, 20:30 »
Joe Kinnear har ingen prinsipper. Han har ingen ryggrad. Han er en nikkedukke. En yes man.
Fullstendig ubrukelig.

Lett å ta slik seriøst?? Ikke for min del ihvertfall...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1653 på: 13. Jan. 2009, 21:44 »
Hadde mannen som Joakim har bilde av hatt like mykje ryggrad som Kinnear kunne ting sett langt lysare ut.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1654 på: 13. Jan. 2009, 21:58 »
Hadde mannen som Joakim har bilde av hatt like mykje ryggrad som Kinnear kunne ting sett langt lysare ut.

Han lot seg i hvertfall ikke manipulere av en ond grisk feit slabbedask.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1655 på: 13. Jan. 2009, 22:04 »
Om det er en ting Kinnear har må det være ryggrad. Vi husker jo alle hans utbrudd mot pressefolkene og hans friske uttalelser. Problemet hans er vel mer at han er taktisk svak enn at han er en feiging.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1656 på: 13. Jan. 2009, 22:14 »
Om det er en ting Kinnear har må det være ryggrad. Vi husker jo alle hans utbrudd mot pressefolkene og hans friske uttalelser. Problemet hans er vel mer at han er taktisk svak enn at han er en feiging.

Da foretrekker jeg heller Mourinho på pressekonferanse. Heller det enn å miste det helt å slenge ut 1000 banneord i vildensky. Og Kinnear kan ha faen så mye ryggrad, men jeg tror ikke det vil hjelpe Newcastle nevneverdig sportslig.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1657 på: 13. Jan. 2009, 22:22 »
Jeg hater at Kinnear opptrer på denne måten, var bare for å tilbakebevise at han ikke har ryggrad.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1658 på: 13. Jan. 2009, 22:25 »
Riktig riktig.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1659 på: 14. Jan. 2009, 00:29 »
Evnt ta fokuset bort ifra et lag som har et ekstremt press på seg...

Evnt slå tilbake imot media som skriver like mye usaklig om han som mange her gjør.

Ingen fakta bare helt syke historier og meninger... Er det noen som kan klandre han? Han har nå oppført seg bra etter det...

Har full tiltro til Kinnear. Synes han har gjort en fantastisk jobb ut ifra forutsetningene... Synes Januar vinduet ser veldig bra ut, og jeg er faktisk optimistisk til våren. Newcastle er bestandig best på våren:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1660 på: 14. Jan. 2009, 11:57 »
Evnt ta fokuset bort ifra et lag som har et ekstremt press på seg...

Evnt slå tilbake imot media som skriver like mye usaklig om han som mange her gjør.

Ingen fakta bare helt syke historier og meninger... Er det noen som kan klandre han? Han har nå oppført seg bra etter det...

Har full tiltro til Kinnear. Synes han har gjort en fantastisk jobb ut ifra forutsetningene... Synes Januar vinduet ser veldig bra ut, og jeg er faktisk optimistisk til våren. Newcastle er bestandig best på våren:)

Helt enig! Vi har gjort det kanonbra. Vi er fortsatt ustabile. Eneste skåret i gleden er de poengene omtrent på overtid som gikk bort mot Sland, Stoke og Hull. Men helvete: Vi har klart uavgjort borte mot scum, chelsea, everton og vant 3-0 borte mot Pompey! Der er jo dritlenge siden vi har hatt så gode resultater på bortebane. Vi har en tynn stall, men jeg synes vi bør kompansere med å satse ungt og smart. Før Ashley tok over var klubben på trynet økonomisk. Er det bedre å pøse ut penger og ende opp som leeds eller er det mer foruftig å være moderat og få suksess når jeg er rundt 40. Ikke tvil om hva jeg velger  ;)

Men håper de ikke henter inn middelmådigheter som Quashie og Barry Ferguson. Da griner jeg.
« Siste redigering: 14. Jan. 2009, 12:14 av InspectorC »

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1661 på: 14. Jan. 2009, 16:07 »
Jeg legger all skyld på Mike Ashley og styres innkompetente ledelse på at vi, som i fjor, kjemper om å holde oss oppe i Premier Leauge, og at vi spiller 2-2 i alle hjemmekamper eller taper. . St. James Park er ikke hva det var. . Selg klubben, forbanna idiot!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1662 på: 14. Jan. 2009, 16:34 »
Jeg legger all skyld på Mike Ashley og styres innkompetente ledelse på at vi, som i fjor, kjemper om å holde oss oppe i Premier Leauge, og at vi spiller 2-2 i alle hjemmekamper eller taper. . St. James Park er ikke hva det var. . Selg klubben, forbanna idiot!

Einig i at Mike og styret er inkompetente og at vi kanskje hadde hatt det betre med ein annan eigar...Men siste delen der du skriv, om at vi kjempar om å holda oss i PL osv, det har pågått heilt sidan Sir Bobby fekk sparken. Sidan den gong har vi vore ein middelmådig klubb som trur det ordnar seg neste sesong...

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1663 på: 14. Jan. 2009, 17:01 »
Mulig vi har fått noen ok resultater med Kinnear. Det som bekymrer meg mest er at vi i perioder blir rundspilt av samtlige lag i PL. Vi så det mot Stoke og West Brom på hjemme og dette er to lag som i vår egen storstue ikke burde være i nærheten av å slå oss. Og hjemme mot Liverpool kunne samtlige se hvor langt unna et fotballag vi er om dagen. Vi har noen perioder vi og, men de er som regel korte.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1664 på: 14. Jan. 2009, 17:07 »
Jeg syns ihvertfall vi skal passe oss for å si at resultatene under Kinnear har vært fantastiske, for der er jeg ikke helt enig.
Ellers er det Ashley jeg er forbanna på, ikke Kinnear.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida