20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679626 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1545 på: 29. Des. 2008, 10:03 »
Ashley har vel selv sagt at så lenge han er i klubben er Kinnear i klubben. Så manager har vi iallefall.
Ellers er jeg veldig spent på hva som kommer til å skje i Januar å frem mot sommeren. Gleder meg virkelig.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1546 på: 29. Des. 2008, 11:09 »
Tror dessverre ikke mye skjer i Januar. Tror han kommer til og sitte og gnikke på sine mill£ til han blir blå.
Det første han kan begynne og gjøre er og dra ræva si opp til kontoret på St James Park. Der er det mye innboks, det er jeg sikker på.
Og med det samme han er der, kan han legge igjen Visa Kortet sitt, slik at Kinnear får noe og handle med.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1547 på: 29. Des. 2008, 12:31 »
Det som irriterer meg mest idag er Ashleys syting for å prøve å få sympati + tanke gangen hans ( Fotball er kun buisness). . Han sier hele tiden at jeg kan da vel ikke kjøpe spillere som koster 20 mill pund som Man City kan. . Jeg er mye mer fattig enn Man City eierene ( Hvem vet vel ikke det?). . Allikevel er han god for flere titalls milliarder. . Det koster ikke han mye å satse litt. .  Han drar på byen og bruker 1 million kroner på Drikke og damer. Gå litt mindre på byen og legg heller mer penger i klubbkassa. . Jeg forventer at han bruker godt over 20 mill pund i januarsalget med tanke på salget av Milner, men det ender vel med at vi selger N'Zogbia, Enrique, Geremi og Smith, samt Xico og får inn et par spillere på lån. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1548 på: 29. Des. 2008, 13:50 »
Shay Given kommer også til og bli solgt om ikke så lenge. Vent og se. Tror ikke Given har mer tålmodighet nå. Både Arsenal, City og Tottenham ønsker seg Given.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1549 på: 29. Des. 2008, 14:34 »
Tror absolutt ikke Given blir solgt. For det første tror eg ikke noen vil selge Given, og for det andre tror eg Given vil bli.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1551 på: 29. Des. 2008, 16:19 »
Tipper vi får inn et par brukbare spillere + kanskje 1-2 lånesigninger. Også mulig noen forsvinner for å finansiere dette. At Ashley kommer til å investere i spillere tror jeg rett og slett ikke før jeg ser det. Det har blitt sagt før, og vi har blitt skuffet monumentalt. Man må kunne tilgis for å være tvilende

Jeg står fortsatt ved at denne klubben ikke kommer seg på rett kjøl før Ashley selger klubben. Den skaden som har skjedd kommer ikke til å glemmes lett, og vil uten noen som helst tvil dras frem ved det minste antydning til problemer også i fremtiden.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1552 på: 29. Des. 2008, 17:55 »
Tror ikke han har allverdens med penger liggende. Han var vel god for rundt 20milliarder da han tok over Newcastle. Å i den finanskrisen som har vært, tror jeg det har sunket betraktlig. Å Newcastle er jo ikke akkurat mere verdt nå enn da han tok over.
Men jo, han har milliarder, men om han vil bruke de er en helt annen ting.
Jeg tror vi for se spillere inn i Januar, men hvor mye penger som blir brukt vil tiden vise.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1553 på: 29. Des. 2008, 18:37 »
Det er ikke sånn at Ashley risikerer å gå konkurs om han legger igjen litt penger til sportslig forbedring av Newcastle United. Han kan ikke bare drive å investere i mindre gjeld og administrative ting. For hvis han vil ha noe igjen for de pengene han spytter inn, og hvis han i fremtiden ønsker å selge klubben igjen, så er vi avhengig av sportslig forbedring. Og da må han investere i sportslig avdeling. Det gjør han IKKE ved å re-ansette Tony Jimenez, men ved å gi Joe Kinnear penger til å handle spillere i januar.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1554 på: 29. Des. 2008, 23:12 »
http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/ashley-stays-on-but-given-may-give-up-on-toon-1214916.html

Tror og håper ikke dette stemmer, men skulle det være tilfelle (GUD FORBY!!!) så blir det min trasigste dag som Newcastle supporter ever! Faktisk helt på høyde med at Shearer la opp - er faktisk villig til å si at det er kakken verre fordi at Shearer skulle legge opp viste man i lang tid.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #1555 på: 30. Des. 2008, 06:46 »
Tror ikke vi vil se de store forbedringene. Får vi noen unggutter og noen på lån for å litt bredde er jeg fornøyd. Vil ikke at Kinnear skal få bygge sitt eget lille lag , for så å rense det ut igjjen.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1556 på: 30. Des. 2008, 11:10 »
At given går tror og håper jeg kun er bullocks ::)  mannen går litt sint av banen fordi de nettop har tapt 5-1 på hjemmebane og da er han automatisk missfornøyd og vil vekk fra en klubb han har vært i over 10 år? Vekk fra en by hvor både han og familien koser seg mye vistnok?

Engelsk media..... end of story! (forhåpentligvis hvis ikke så er dere fri for å quote meg i januar:P)
Newcastle United Football Club<3

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1557 på: 30. Des. 2008, 12:43 »
Det er lite sannsynlig av Given drar. For det første har Arsenal en meget god keeper fra før. Gomez i Tham har også begynt å spille bra. Hvorfor er de interessert da interessert i å hente englands beste keeper? Det er hvertfall ikke for å sette ham på benken. Arsenals keeper er jo visekaptein og Given vil vel ikke sitte på benken? Given er jo dessuten en av de største stjernene i en av de større klubbene i PL. Vil han være villig til å kaste alt dette vekk bare for å vinne én tittel. I Arse blir han en av mange stjerner.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1558 på: 30. Des. 2008, 12:50 »
Synes overhode ikkje Almunia er nokon god keeper, så om Arsenal er interressert i Given skjønnar eg godt hvis det er tilfelle. Trur neppe Given går til Spudz.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1559 på: 30. Des. 2008, 15:22 »
Hehe, Given spaserer forbi Almunia dersom han hadde gått til Arsenal!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida