20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679518 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1575 på: 07. Jan. 2009, 17:50 »
http://fourfourtwo.com/news/england/23106/default.aspx

Dette ser jo bra ut!

Det kan vi takke godeste Fat Fred for. Takk Fat Fred.

Takke for hva?
Dette er jo den merkligste listen jeg har sett på år og dag, selv om jeg ikke vet hvordan de har regnet ut dette.

Hvordan kan de plassere Hull nederst på listen når klubben så godt som står helt uten gjeld ??? Teknisk insolvent? Javel......
Blant toppen finner vi f.eks West Ham, en klubb som MÅ selge spillere for å få hjulene til å gå rundt økonomisk! Hvordan er det mulig å plassere denne klubben blant topplaga på listen?

Er jo masse flere eksempler på denne lista med klubber som har så høy gjeld at jeg betviler veldig sterkt på at de kunne betalt den ned med det aller første.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1576 på: 07. Jan. 2009, 18:10 »
Jeg reagerte på den listen selv. Men den gjelden Newcastle har opparbeidet seg er det Fat Fred som har skaffet oss, det jeg mente.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1577 på: 08. Jan. 2009, 11:12 »
Ligger over Lerner på lista.. penger har han men dei kommer ikkje til og bli brukt til transfers når han verner om penga like strengt som Skrue McDuck når det gjelder og bruke dei på Newcastle. Han kan gjerne svi av nokre millioner på pengespel på ein dag men vil ikkje sprette ein penny på og beholde Milner. 

Begynner å bli så utrolig lei av folk som klager på Milner salget her... Gutten signerte ny kontrakt året før, og klager på lav lønn? Han signerte kontrakten for ikke så lenge siden, og har ingenting å klage på.. Også fikk vi ufattelige 12 mill pund for gutten! Må jo være ett knallsalg spør du meg.. Det hadde vært latterlig og ikke godtatt det budet!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1578 på: 08. Jan. 2009, 13:41 »
Ligger over Lerner på lista.. penger har han men dei kommer ikkje til og bli brukt til transfers når han verner om penga like strengt som Skrue McDuck når det gjelder og bruke dei på Newcastle. Han kan gjerne svi av nokre millioner på pengespel på ein dag men vil ikkje sprette ein penny på og beholde Milner. 

Begynner å bli så utrolig lei av folk som klager på Milner salget her... Gutten signerte ny kontrakt året før, og klager på lav lønn? Han signerte kontrakten for ikke så lenge siden, og har ingenting å klage på.. Også fikk vi ufattelige 12 mill pund for gutten! Må jo være ett knallsalg spør du meg.. Det hadde vært latterlig og ikke godtatt det budet!

Vi? det penga gjekk vel 50% til Xisco og resten rett i lomma til Ashley. Knallsalg for Ashley men ikkje for oss.
Om det penga gjekk til oss koffer i helvete må me selge for og kjøpe no i januar då?
Men kan godt skifte ut Milner med Newcastle ovenfor uten det forandrer saken "same shit different wrapping".
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1579 på: 08. Jan. 2009, 13:45 »
Hvilke grunnlag har du egentlig for å si alt det du gjør? tror du på alt du leser i aviser? VI fikk 12 mill punf for Milner ja, vurdereringer gjorde at VI fikk Xisco, og at resten av pengene gikk i lomma til Ashley er nok bare noe du har fått opp i hodet ditt, siden du hater mannen... Med den summen vi ble tilbudt for Milner, hadde det vært latterlig og ikke solgt.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1580 på: 08. Jan. 2009, 13:49 »
Han har ikke noe grunnlagg for å si det han gjør. Han tror også at Newcastle styres med Mike Ashleys privatøkonomi og at Ashley derfor bare kan ta pengene rett i egene lomme, noe han ikke kan.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1581 på: 08. Jan. 2009, 14:01 »
Hvilke grunnlag har du egentlig for å si alt det du gjør? tror du på alt du leser i aviser? VI fikk 12 mill punf for Milner ja, vurdereringer gjorde at VI fikk Xisco, og at resten av pengene gikk i lomma til Ashley er nok bare noe du har fått opp i hodet ditt, siden du hater mannen... Med den summen vi ble tilbudt for Milner, hadde det vært latterlig og ikke solgt.

Forklar meg da koffer me ikkje får bruke pengene fra Milner salget på transfers. Ashley uttalte jo han kom til og bruke 20M på transfers kver sesong men inntil no har me gått i +. Og det skal me visst i januar også.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1582 på: 08. Jan. 2009, 14:01 »
Vi fikk ikke 10mp for Milner heller, vi fikk et sted mellom 8-10 MP etter at Leeds fikk sin del av summen.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1583 på: 08. Jan. 2009, 14:08 »
Såklart fikk Leeds sin del, men Aston Villa betalte 12 mill for han, det er det som er poenget. Hvor mye Leeds fikk har jo med hvordan avtale som ble inngått den gangen vi kjøpte han... Hvordan kan jeg lissom forklare deg hvorfor vi ikke har brukt mer penger på transfers? Poenget her er jo at det er klaging på at Milner ble solgt, og at Ashley får penger rett i lomma, bare er piss... Av de spillerne som er solgt under Ashley sitt regime, hvilke mener du er bedre enn de vi har kjøpt? Hvis man selger 5 spillere og skaffer 5 nye som er bedre, og i tillegg går i pluss må jo det være knallbra? Er hovedpoenget her at vi skal gå mest mulig i minus, eller at vi skal ha best mulig spillere?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1584 på: 08. Jan. 2009, 14:13 »
Bare så det er avklart. Jeg er kanskje en av de som er mest fornøyd med at vi solgte Milner på forumet, aldri "rated" han noe særlig.. Så 12 MP er et kupp fra vår side. Men siden noen millioner gikk ut døra til Leeds, så kan det forklare hvor noe av de millionene tok veien.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1585 på: 08. Jan. 2009, 14:37 »

Forklar meg da koffer me ikkje får bruke pengene fra Milner salget på transfers. Ashley uttalte jo han kom til og bruke 20M på transfers kver sesong men inntil no har me gått i +. Og det skal me visst i januar også.

For å forsvare Ashley litt så sa han vel dette før han fikk vite hvor mye klubben egentlig hadde i gjeld.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1586 på: 08. Jan. 2009, 14:41 »

For å forsvare Ashley litt så sa han vel dette før han fikk vite hvor mye klubben egentlig hadde i gjeld.

Litt ? Hadde eg ikkje visst bedre hadde eg trodd du var både kjøpt og betalt av Ashley.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1587 på: 08. Jan. 2009, 15:01 »
Såklart fikk Leeds sin del, men Aston Villa betalte 12 mill for han, det er det som er poenget. Hvor mye Leeds fikk har jo med hvordan avtale som ble inngått den gangen vi kjøpte han... Hvordan kan jeg lissom forklare deg hvorfor vi ikke har brukt mer penger på transfers? Poenget her er jo at det er klaging på at Milner ble solgt, og at Ashley får penger rett i lomma, bare er piss... Av de spillerne som er solgt under Ashley sitt regime, hvilke mener du er bedre enn de vi har kjøpt? Hvis man selger 5 spillere og skaffer 5 nye som er bedre, og i tillegg går i pluss må jo det være knallbra? Er hovedpoenget her at vi skal gå mest mulig i minus, eller at vi skal ha best mulig spillere?

Hvorfor svarer du ikke på dette Benson? Er alt så ille som du skal prøve å få det til å være?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1588 på: 08. Jan. 2009, 15:03 »
Hovedpoenget er at Luque ikke slo til i Newcaslte den tida han var her. Det har alltid vært og vil alltid være Bensons vendetta, samme om det har noe med saken å gjøre eller ei.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1589 på: 08. Jan. 2009, 15:07 »
Hehe, det sier vel isåfall det meste... Er bare så lei av å høre på "Faen, Ashley solgte Milner" og "Ashley er håpløs og bruker ikke penger", når jeg mener vi har en spillergruppe som er bra nok for minst topp 8...Kanskje også topp 6. Det kan da iallefall ikke være tvil om at vi har en sterkere stall nå, enn når Ashley tok over klubben.