20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679922 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Mike Ashley
« Svar #1440 på: 14. Des. 2008, 17:57 »
Å, herregud. Hva er poenget med innlegget? Prøver du å være morsom?

Slutt å syt sånn. Enkelte folk på dette forumet er så grinete at det er til å bli trist av.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1441 på: 14. Des. 2008, 19:02 »
Okey, så det er bare lov å komme med saklig kritikk, med andre ord. At mannen fortjener slike innlegg som det jeg skrev er det ingen som bryr seg om, her må vi jo respektere idioten, siden han er så veldig respektfull overfor oss.
Også gjør han jo en sånn glimrende jobb, så vi må være veldig forsiktig med hva vi sier. Å bruke sarkasme er farlig, det.

les inlegget ditt på nytt Joakim... også prøver du å glemme at du selv har skrevet det... da tror jeg du skjønner hva folk reagerer på.
Folk reagerer jo på at jeg ikke støtte Mike Ashley i ett og alt. Dere tullinger reagerer på at jeg ikke er på samme linje som dere i synet på klubbens eier og manager.
I mine øyne er det dere som skriver rent piss. Ikke jeg.

At noen i det hele tatt reagerer på det jeg skriver er jo en prestasjon uten sidestykke. Nesten en like stor prestasjon som Ashley har gjort med å ruinere denne klubben fullstendig.

Nå må dere huske på å halshugge Olav på samme måte. Han kaller dere grinete. Det er jo en enda mer personlig fornærmelse enn det jeg kommer med.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1442 på: 14. Des. 2008, 19:04 »
Ikke alle som vet å tolke skriftlige virkemidler like godt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1443 på: 14. Des. 2008, 19:10 »
Mike Ashley vet ikke hva Wankership og er, og tror det er om å gjøre å bli nummer 20 i PL.
Ifølge Mike Ashley er Liverpool og Chelsea bunnlagene i PL. Det er 20. plassen som er det virkelig store.

Skal hjelpe deg Joakim.
Er dette kritikk av Mike Ashley? Er dette det beste du har å komme med? Synes du dette høres fornuftig og troverdig ut? Har Ashley selv uttalt dette? Er dette i nærheten av sannheten?
Om ikke, hvorfor i h....... skrive dette pisset da?

Det er ikke kritikken din av Ashley vi reagerer på (om dette kan kalles det da), men slike håpløse totalt uintressante fantasier som ikke er i nærheten av noen verdens ting.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1444 på: 14. Des. 2008, 19:21 »
Gud hjelpe meg.
Er det virkelig mulig å ta sånn på vei over dette innlegget?

Jeg har aldri prøvd å påstå at dette er saklig og at det var ment som en saklig "kritikk" av Mike Ashley. Dette var sarkasme, din fjott. I hvertfall et forsøk på det. At du ikke skjønner det, burde jeg jo kanskje skjønt. Det er jo en forbrytelse å prøve å være "morsom" på Mike Ashleys bekostning. Mannen er jo hellig grunn. Jeg har skjønt det. Men jeg prøvde meg likevel. Mike Ashley fortjener ikke et eneste positivt ord. Han gjør Newcastle dårligere og dårligere og verre og verre stilt for hver jævla dag som går. At du ikke ser det, sier mer om deg, enn at jeg slakter Mike Ashley hver eneste gang en anledning byr seg.
Han fortjener alt det pisset han kan få.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1445 på: 14. Des. 2008, 19:44 »
Jeg er forsatt sterkt kritisk til Ashley. . Ikke bare pga. Keegans avgang men også på grunn av:

- Penger til spillerkjøp uteblir.
- Nye kontrakter uteblir.
- Vi vil aldri bli kvitt nåværende styre hvis Ashley forsatt skal sitte på sin post. (Mest sannsynelig)
- Opprør i spillergruppa. .
- Dårlig innformasjon i forhold til hva som skjer i klubben. .
- Utrolig mye negativ omtale i media under nåværende styre.
- En stygg grådighet på st.James park i steden for å fokusere på at man tross alt driver en fotball klubb og dermed ikke bare tenke buisness i alt som skal foretas.

Håper forsatt på ny eiere. . Ashley har sikkert hatt bud på klubben, noe som også har blitt bekreftet i fra Seymor bank, men har takket nei pga. Grådighet!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1446 på: 14. Des. 2008, 20:43 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/12/14/ashley-i-ve-no-regrets-about-buying-newcastle-72703-22474569/

Ser ihvertfall ut som Ashley enda har tenkt til å selge. Sier han ikke angrer noe på at han kjøpte Newcastle, og at han ikke har fått noe bud enda.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1447 på: 15. Des. 2008, 16:12 »
Dei fleste her inne burde jo sjølvsagt vera sterkt kritiske til Ashley. Han har ikkje gjort noke som helst for å endre det kritiske synet... Kanskje det endrar seg etter Januar.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1448 på: 15. Des. 2008, 17:02 »
Det skal mer til enn bare å gi Joe Kinnear et par lusne hundrelapper, før Mike Ashley kan begynne å snakke om tilgivelse på noen som helst måte.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1449 på: 15. Des. 2008, 18:54 »
No snakka ikkje eg om tilgivelse, men om eit endra syn på ein eigar som ikkje har imponert noken... Time will show. Så lenge me ikkje rykkke ned og klubben verte selt i sommar så er eg fornøyd.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1450 på: 15. Des. 2008, 21:49 »
Har hatt noen interessante diskusjoner rundt salget av klubben med folk i en barnedåp på søndag som har vært fans fra de kunne se og hadde fedre som hadde sort-hvitt blod i årene. I tillegg hadde jeg en lang diskusjon med en etterkommer av Milburn-slekta i Newcastle (Slekta til Jackie Milburn). Alle der samt de fra pub'en er egentlig ganske lik i sin mening ang. MA. Hvorfor skal mannen bort? Han har planer for klubben og har gjort mange gode ting til tross for at han gjorde en stor blemme. At KK gikk var ikke verdens undergang. De som nå står å klager er de som ikke husker mye fra KK's første managerregime og hyler å roper fordi de tror ingen andre enn han kan få laget opp blant topp 4. Om MA nå selger klubben kastes laget (atter en gang) ut i ukjent farvann. Det er ingenting som tyder på at det blir bedre med nye eiere men de aller fleste her på forumet ser ut til å være spåmenn å vet at det blir bedre. Kan dere ikke heller bruke åndekreftene deres til å fortelle hva jeg får i julegave?

Jeg får som sagt inntrykk av at det ikke er så mange av de som klager her som egentlig husker KK's lag skikkelig fra 90-tallet. Hvor objektiv er man egentlig i en alder av 12-14 år når det gjelder fotball? Jeg var selv 20 da KK gikk sist.

Jeg støtter fortsatt MA som eier av klubben og koser meg på kamp med øl og mer til kjøpt på stadion. Hell! Jeg har til og med vært på Sports World, Sports Direct og JJB og handlet (Ja, MA eier store deler av JJB også) uten at mannen har dukket opp med rød hud, horn, grillspyd og flammer sprutende rundt han mens han brenner ned St.James' Park. 

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1451 på: 15. Des. 2008, 22:42 »
Jeg er egentlig ganske enig. Når Keegan gikk så var jeg lynende forbannet, men nå i ettertid når  sinnet har roet seg ser jeg anderledes på ting.

Jeg ønsker først og fremst at vi faktisk FÅR en eier, om det er Ashley eller en annen er ikke så viktig. Det viktigste er at klubben ikke blir liggende for salg  og at fremtiden til klubben samt styret mm. blir avklart.

Om Ashley velger å bli i Newcastle er det helt greit for meg, jeg er livredd for at vi skal bli solgt til noen arabere eller lignende. Derfor setter jeg heller pris på en uerfaren engelskmann som ønsker å bygge en klubb over tid! Ja, han har gjort en grov bommert. Men forhåpentligvis har han lært av sin feil..

Uansett hva fremtiden har å bringe så håper jeg ting blir avklart fort!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1452 på: 15. Des. 2008, 23:04 »
Jeg var også fly forbanna da Keegan måtte gå. Jeg skulle gjerne ha sett at Keegan fortsatt var her, men jeg har innsett at det ikke kommer til å skje. Derfor er det beste for klubben at MA fortsetter som eier av klubben, slik, som Radar sier, at klubben ikke blir hevet ut i "nytt ukjent farvann"..
Mike Ashley har gjort mye bra for denne fotballklubben. Den eneste feilen han har gjort er at han valgte Wise over Keegan! Et idiotisk valg spør du meg, men det er slik det er blitt nå..

Det beste som kan skje nå, er at MA vinner tilbake tilliten hos fansen. At han er livredd for å komme på kamp, er dumt. Det var morro å se ham på tribunen under kampene, og jeg håper han kommer tilbake!
Men, dersom han skal fortsette, må en framtidlig manager ha FULL KONTROLL over alt som har med overganger å gjøre..

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1453 på: 16. Des. 2008, 00:36 »
Det kommer ikke til å skje at en manager har full kontroll, vi må heller ha en som tåler å jobbe i team, det tror jeg ikke er styrken til Kevin Keegan desverre...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1454 på: 16. Des. 2008, 00:37 »
må en framtidlig manager ha FULL KONTROLL over alt som har med overganger å gjøre..

Jeg vet faktisk ikke om jeg er helt enig med deg. Hvis Ashley fortsetter så ønsker jeg faktisk en manager som føler han kan jobbe under Ashleys løsning. Eller sånn som jeg tror Ashleys løsning er!:) Speiderne finner fram spillerne, og managern vurderer om de er god nok. Managern kan be speiderne sjekke ut spillere, men at de også har rett til å fraråde kjøp. Tror ikke Wenger kjenner til alle de spillerne de henter inn. Han får nok rapporter på mange av de som kommer inn i akademiet og har siste ordet, men han pekte neppe ut en Haugesund back selv som den neste store :D

Tok et utrekk ifra Ashleys siste melding. det gir jo mening for meg ihvertfall.

Sitat
Newcastle has therefore set up an extensive scouting system. We look for young players, for players in foreign leagues who everyone does not know about. We try and stay ahead of the competition. We search high and low looking for value, for potential that we can bring on and for players who will allow Newcastle to compete at the very highest level but who don't cost the earth.

Sitat
One person alone can't manage a Premiership football club and scout the world looking for world class players and stars of the future. It needs a structure and it needs people who are dedicated to that task. It needs all members of the management team to share that vision for it to work.

Also one of the reasons that the club was so in debt when I took over was due to transfer dealings caused by managers moving in and out of the club. Every time there was a change in manager millions would be spent on new players and millions would be lost as players were sold. It can't keep on working like that. It is just madness.

Klubben burde ha rett til å uttale seg om hvor pengene skal brukes, det er jo litt "diktatur" over en manager idag, krever en enorm pengesekk, og siste ord i alt. Det er jo ikke rart at det går galt hele tiden.

Jeg støtter fortsatt MA som eier av klubben og koser meg på kamp med øl og mer til kjøpt på stadion. Hell! Jeg har til og med vært på Sports World, Sports Direct og JJB og handlet (Ja, MA eier store deler av JJB også) uten at mannen har dukket opp med rød hud, horn, grillspyd og flammer sprutende rundt han mens han brenner ned St.James' Park. 
Jeg tror ikke noen forventer at Ashley vil komme hoppende fram, men har du sett deg selv i speilet? har du ennå speilbilde???!!! Det er du som har blitt ond nå! ;D

Jeg er nok mye enig i det du sier Radar.
Han kom, ble mett og dett var dett....