20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679723 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1470 på: 16. Des. 2008, 21:59 »
Emre gikk ut. Han har ikke blitt erstattet.
Milner gikk ut. Vi har Jonas, men han er ikke direkte en erstatning.

Jeg vil karakterisere begge som sentrale klassespillere.

Kan enig i at Emre var ein klassespeler, og at vi burde ha beholdt han. Milner derimot har da aldri vore ein sentral klassespeler.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1471 på: 16. Des. 2008, 22:07 »
Hvorfor beholde en spiller som aldri spiller? Han har vel spilt 2 eller 3 kamper siden siden overgangen til Fenerbahce, og det sier vel sitt.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1472 på: 16. Des. 2008, 22:27 »
Vi må heller fokusere på at vi fikk penger for Emre og at vi fikk strøket han fra lønningslista. Ettersom han stort sett alltid var skadet tapte vi ikke mye.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1473 på: 16. Des. 2008, 22:59 »
Den som påstår at Milner ikke var sentral i vår stall har ikke fullt med i timen. Jeg kunne forsåvidt godtatt det dersom vi hadde brukt pengene vi fikk på noen erstatter, men den gang ei. Vi er fortsatt tynt besatt med skader, og vi gikk inn forrige sommer med den tanken å sterke stallen og dybden. Ingen som vel var direkte sjokkerte når Emre gikk, men vi sitter nå med svært få offensive fibre på midtbanen, og det burde vært fikset. Nacho var på ingen som helst måter den løsningen. Mildt sagt en gambling å hente inn en liten uruguyaner og tro han skal passe i PL. Nå får vi vel neppe vite det uansett da, men..
Skjønner ikke hvorfor du påstår at Jokkes innlegg i stor grad baserer seg på rykter og antakelser. Forøvrig syns jeg det er merkverdig dersom en ikke skjønner hvorfor Owen har større betenkeligheter med å signere nå enn tidligere i år.
Ellers må det nevnes at ledelsen fremstår fullstendig tiltaksløse og vegrer seg tydligvis mot å informere både spillere og resten av verden om hva som skjer. Det er høyst kritikkverdig.

Jeg kan ikke utelukke at jeg kan gi Ashley en ny sjanse, men da kreves det forbedringer på det meste. Jeg vil se at vi faktisk kjører en langsiktig plan, ikke bare prater om det. Valgene til Ashley har ikke lyst langsiktighet over, og han bør snart bestemme seg for om han vil slutte med en manager i Newcastle og kjøre inn en hovedtrener nå. Samt at han bør kunne stå for valgene sine.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1474 på: 16. Des. 2008, 23:27 »
Forskjell på å vere sentral enn å vere ein klassespeler. Det eg ville fram til. Milner var sentral i den forstand at han var ein av dei som gidde 100% og ein av dei bedre på laget. Men det gjorde han ikkje til ein klassespeler.  :P
Uansett, janei var heller ikkje dumt å selge Emre med tanke på skadefrekvensen, men når han spelte så var han ein sentral brikke i laget. Synd det gikk som det gikk med skadene. 
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1475 på: 16. Des. 2008, 23:29 »
Emre er en fantastisk fotballspiller når han er skadefri og hadde selvfølgelig vært en meget viktig brikke i vårt lag. Men slik gikk det desverre aldri, og det var nok rett både for Emre og for Newcastle og la han vende tilbake til Tyrkia i sommer.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1476 på: 16. Des. 2008, 23:30 »
men så er det nok mange spillere vi har mistet pga av Keegans egenrådighet. Han ville ikke ha inn spillere som nettverket kom med, men skulle velge selv. Ciljan er en av dem vi konkret vet om, hva med denne Emana i Toulose? Det kan jo være at han ville kommet hvis Keegan hadde hatt tillit til speiderne.

Jeg tror mye av det vi straffer Wise for er egenrådigheten til Keegan. Keegan snakket jo om planene for klubben med blandt annet Xisco før han signerte, så det var ingen som ble hentet inn uten samtykke ifra sjefen.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1477 på: 16. Des. 2008, 23:36 »
Den som påstår at Milner ikke var sentral i vår stall har ikke fullt med i timen. Jeg kunne forsåvidt godtatt det dersom vi hadde brukt pengene vi fikk på noen erstatter, men den gang ei. Vi er fortsatt tynt besatt med skader, og vi gikk inn forrige sommer med den tanken å sterke stallen og dybden.

Det var jo det vi gjorde i sommer! Vi byttet ut en middels ving i Milner med en argentinsk landslagspiller som er MYE bedre på absolutt ALT! Videre hentet vi 2 midtstoppere i Coloccini og Bassong som har gjort sine saker veldig bra til å kun ha følt på PL i litt over 10 kamper. Disse 2 har jo totalt sett prestert MYE bedre enn hva Faye og Rozehnal gjorde for "oss", ihvertfall til nå.
I Guthrie fikk vi ihvertfall inn en som gir mye mer tilbake til laget enn hva en skadeforfulgt Emre gjorde. Selv om det er stor forskjell på kvalieten på disse 2 synes jeg Guthrie er bedre for laget selv om han ikke er en like god fotballspiller. Emre hadde vel ikke veldig mange kampene der han leverte maks av sitt potensial........
Vi hentet også inn 2 store spisstalenter i Xisco og Ranger.

Sånn sett alt i alt synes jeg ikke dette vinduet var så hakkande galt jeg. Vi skulle gjerne hatt inn èn venstreback og èn sentral midtbanespiller også, det er jeg helt overbevist om at de prøvde å ordne, men det ville seg bare ikke av forskjellige grunner (tipper jeg). Vi var jo linket til det meste av spillere i de 2 posisjonene i sommer så jeg så det slik at vi ville forsterke der.

Stallen har fremdeles MYE "daukjøtt" og bli kvitt, men så lenge spillerne som kommer inn er bedre eller gjør bedre nytte for seg enn hva tilfelle er med spillerne som går ut er jeg fornøyd.  

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1478 på: 16. Des. 2008, 23:37 »
Akkurat. Keegan godkjente både Colo, Jonas og Bassong, og det var slik det burde fungert, ikke slik at Keegan ble prakka på spillere. Da kunne ikke Keegan gjøre jobben sin. Var sikkert gode spillere Keegan ville ha som Wise nekta prøve å hente, så den funker nok begge veier. Skal huske på at Wise nok er langt vanskeligere enn de fleste andre mennesker på denne jord.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1479 på: 16. Des. 2008, 23:47 »
Akkurat. Keegan godkjente både Colo, Jonas og Bassong, og det var slik det burde fungert, ikke slik at Keegan ble prakka på spillere. Da kunne ikke Keegan gjøre jobben sin. Var sikkert gode spillere Keegan ville ha som Wise nekta prøve å hente, så den funker nok begge veier. Skal huske på at Wise nok er langt vanskeligere enn de fleste andre mennesker på denne jord.

Det er jammen meg Kevin Keegan også! Uansett DoF er en dårlig ide.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1480 på: 16. Des. 2008, 23:50 »
Han er uten tvil en mann som vil ha det på sin måte, men det er vel ikke uten grunn at Wise har blitt stemplet som det han er.
DoF KAN, om rette mannen er det, være en god ide, men sjansene for at det skjærer seg er uansett veldig store.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1481 på: 17. Des. 2008, 07:25 »
Hadde vært kjekt om Keegan hadde sagt ja til Zayate som var på prøvespill også. Han har vært fantastisk for Hull denne sesongen...

Jeg mente forøvrig det Hans Emil sa. Milner var en SENTRAL spiller i laget, men på ingen måte en klassespiller. Og Jonas er bedre enn Milner i absolutt alt.

Edit: Og det med Owen. Jeg tror at dersom vi tilbyr Owen en kontrakt i dag, fremfor i sommer feks er det like stor sjans for at han skriver under. Vi hadde ikke vært noen toppklubb i år med Keegan heller. Ambisjonene våre vil alltid være de samme, og jeg ser ingen grunn til at Owen skulle ha trivdes så mye bedre i Newcastle for et halv år siden enn han gjør nå. Vil han dra så vil han dra...

Klart at han sikkert er nervøs for hva som vil skje i Newcastle fremover. Men som kaptein i klubben tipper jeg han sitter på langt mer informasjon enn det vi gjør.
« Siste redigering: 17. Des. 2008, 07:32 av Lars Thomas Nistad »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1482 på: 17. Des. 2008, 07:33 »
Han er uten tvil en mann som vil ha det på sin måte, men det er vel ikke uten grunn at Wise har blitt stemplet som det han er.
DoF KAN, om rette mannen er det, være en god ide, men sjansene for at det skjærer seg er uansett veldig store.

DOF fungerer jo i nesten alle land smertefritt. Så det kan fungere, men man må ha en som er villig til å jobbe med det.. Det er der det skjærte seg. TROR vi da, vi har jo ingen bevis for hverken det ene eller det andre.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1483 på: 17. Des. 2008, 16:17 »
Det er det som er så synd. begge parter i diskusjonen må basere sine argumenter på tolkninger av hva de tror har skjedd. Og da er det veldig vanskelig å bli enig :D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1484 på: 17. Des. 2008, 21:59 »
http://www.fansonline.net/newcastleunited/article.php?id=177

Flere enn meg som snart ønsker å høre noe fra evenukkene på topp!