20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 681544 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1125 på: 05. Nov. 2008, 16:40 »
Viss vi forstsetter og vinne ser jeg ingen grunn  i å hente en ny manager.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1126 på: 05. Nov. 2008, 17:02 »
En viss Kinnear vinner 3/4 deler av kampene til jul, så får vi nye eiere,  som annsetter en ny manager. Vi ligger på en fin 7-10 plass, og spillerne er meget fornøyd med Kinnear.

Du kan jo og leggja til at kanskje spelargruppa vil beholda JFK. No er eg ein av dei som vil ha nye eigarar og ny manager. Men viss vi har vunne 3/4 av kampane og moral og stemning i spelargruppa er på topp, så ser eg ikkje heilt kvifor vi absolutt skal nok ein gang "sparka" ein manager...

Den nye manageren skal uansett vera av beste sort, slik at alle spelarane ikkje kan venta på å få spela under han. Men denne problemstillingen vise uansett at denne sesongen er øydelagt. Så slik sett bør ny manager vera komme på plass i god tid før neste sesong. Og det vil sei før sommaren. Kanskje han kan ta over litt "forsiktig" , slik at vi forhåpentlegvis beheld den stabiliteten vi har fått under JFK.

« Siste redigering: 05. Nov. 2008, 17:05 av lgrinde »

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1127 på: 05. Nov. 2008, 19:08 »
Joe Kinnear er ikke noe langsiktig løsning. Hvorfor ikke ansette en som kan sitte et par og bygge litt på laget med en gang det kommer nye eiere? Hvorfor vente?

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1128 på: 05. Nov. 2008, 19:31 »
Joe Kinnear gjør en strålende jobb, men jeg ser ikke på han som en langsiktig løsning. Jeg tror han er en fantastisk motivator men er skeptisk til hvor god han er taktisk og tror ikke han er typen til å utvikle et lag i forhold til spillestil osv. Det viktigste av alt er at vi får inn en ny eier, dette bør skje før januar hovedsaklig pga at vi må fornye Owens kontrakt. Håper de nye eierne går for Alan Shearer som ny manager og gir han tid. Det er viktig å ha på plass den framtidige manageren i god tid før sommeren slik at han kan begynne å planlegge hvilke spillere han skal kvitte seg med og hvilke spillere han vil forsterke med.
an sparker ikke Bobby Robson??

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1129 på: 05. Nov. 2008, 20:17 »
Har noen her inne korttidsminne? Ingen som husker Roeder feks?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1130 på: 05. Nov. 2008, 20:19 »
Vi skal ikke gå i fella å ansette en caretaker manager på heltid enda en gang. Men samtidig skal Kinnear ha skryt for den gode jobben han har gjort! Håper vi har en ny manager på plass 1.januar, og da helst Alan Shearer.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1131 på: 05. Nov. 2008, 20:36 »

hva mener du? tolker det dit at du tror at flertallet vil ha mannen som fast manager for bestandig..?

alle sier jo egentlig at de vil ha han fram til sommern, og skifte han ut da. Hvis du da ser på Roeders karriere og ønsker å bruke han som et negativt eksempel, så kunne du vell egentlig ikke bommet mere.. det er vell få som har gjort det bedre i Newcastle som caretaker fram  til sommern. Feilen var vell at vi fast ansatte Roedeer, det ønsker jo ikke vi?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1132 på: 05. Nov. 2008, 20:39 »
Skal vi fortsette å diskutere et evt. salg i denne tråden, også kan man diskutere Kinnear i riktig tråd! ;)

Two US-based investors are left in the race to buy Mike Ashley?s Newcastle United, both of them believed to be already involved in sports management, according to people close to the situation.

http://www.ft.com/cms/s/0/f2258c24-aa99-11dd-897c-000077b07658.html?nclick_check=1

Har sett navnet Mark Cuban bli nevnt på NO. Kjenner ikke noe til fyren, men han skal visstnok være meget interessert i sport og eier en (eller flere) klubber i USA.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1133 på: 05. Nov. 2008, 22:18 »
Mark Cuban er den tvilsomme fetteren til Ola Nordmann og den uregjærlige nevøen til Uncle Sam

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1134 på: 05. Nov. 2008, 22:36 »
Vinneroppskriften for Newcastle er jo rimelig klar egentlig. Ansett ny midlertidig manager/caretaker hver 6. kamp!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1135 på: 06. Nov. 2008, 08:37 »
Med tanke på de andre amerikanske eierne i PL så vet jeg ikke om jeg ønsker meg det mest. De er hvertfall kun ute etter å tjene penger!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1136 på: 06. Nov. 2008, 12:30 »
Med tanke på de andre amerikanske eierne i PL så vet jeg ikke om jeg ønsker meg det mest. De er hvertfall kun ute etter å tjene penger!

Nåja, jeg vil si at 50% av de amerikanske eierene er ute etter profitt. Randy Lerner, som eier Villa, lar jo O'Neill styre som han vil. Han typen som eier en god del av Arsenal, gjør det samme.

Jeg går ut ifra at du snakker om Glazers, samt Gillette og Hicks?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1137 på: 06. Nov. 2008, 16:29 »
Mark Cuban er den tvilsomme fetteren til Ola Nordmann og den uregjærlige nevøen til Uncle Sam

Åja, han ja!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1138 på: 06. Nov. 2008, 16:32 »

JO!!!

Jeg antydet vel at jeg kunne lide meg igjennom å ha Ashley og Kinnear i klubben frem til sommeren, HVIS det var det som skulle til for å få inn de rette folka i de rette posisjonene. Joe Kinnear er ikke, kan ikke, og SKAL ikke, være noen permanent løsning.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1139 på: 06. Nov. 2008, 16:33 »

Nåja, jeg vil si at 50% av de amerikanske eierene er ute etter profitt. Randy Lerner, som eier Villa, lar jo O'Neill styre som han vil. Han typen som eier en god del av Arsenal, gjør det samme.

Jeg går ut ifra at du snakker om Glazers, samt Gillette og Hicks?

Vi skal iallfall være veldig forsiktig med å kategorisere potensielle kjøpere ut ifra nasjonalitet!!